2010-11-23, 15:43
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Bra, alla skitar i samma säck, nu skall man bara från politiskt håll kompromissa lite med avskums mänskliga rätttigheter och slänga in alla medlemmar i arbetsläger i åtminstone 20 år.

Ta det lilla lugna nu. Forum-delen har redan två husfascister vars jobb det är att skriva dylika inlägg. Trosan och Jenny kanske blir sura nu.
Citera
2010-11-25, 12:03
Medlem
Enstackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prodigy123
Ingen som har någon bild, så man kan se hur deras väst ser ut? Tycker också att dom har totalt misslyckats med namnet.

Dom har än sina ursprungliga västar, men med ett tillägg i form av en åttahörning patch med alla tre namnen i. Att dom byter helt är nog troligt, finns många starka personligheter så dom kanske bara inte ha enats om den nya än.
Citera
2010-11-25, 17:51
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Ta det lilla lugna nu. Forum-delen har redan två husfascister vars jobb det är att skriva dylika inlägg. Trosan och Jenny kanske blir sura nu.
Du är så värdelös din haschtomte!

20 år i arbetsläger? Men snälla det är inte julafton riktigt ännu. Dessa kriminella drägg skall kläs av nakna och ställas i rad på ett torg till offentlighetens beskådan. Sedan skall dessa parasiter avrättas med nackskott en efter en medan folket jublar i bakgrunden.

Mindre allvarlig kriminalitet bestraffas med arbetsläger. För organiserade kriminella avskum som dessa finns det bara ett straff, döden.
Citera
2010-11-25, 23:11
Medlem
Rahjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enstackare
Dom har än sina ursprungliga västar, men med ett tillägg i form av en åttahörning patch med alla tre namnen i.

Vad jag förstått skall den åttahörninga patchen föreställa en mutter. Men det kan ju också vara så att jag yrar.
Citera
2010-11-27, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av es6pack
Haha, exakt!

Skulle nog inte kunna ta en fin pajsare seriöst om han kom till min dörr och sa på mega finsk brytning "Nu jaevlar gerrrr du maeej dom daeer 150 tosen anarz jevlar!"
Jag kan garantera att du skulle ta det jävligt seriöst.
Finländska kriminella är generellt mer benägna till grova våldsbrott som mord och dråp än sina svenska motsvarigheter. Det har att göra med en tyngre alkoholkultur som ibland resulterar i våldsamma galenskaper.
Citera
2010-11-27, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Finländska kriminella är generellt mer benägna till grova våldsbrott som mord och dråp än sina svenska motsvarigheter. Det har att göra med en tyngre alkoholkultur som ibland resulterar i våldsamma galenskaper.

Instämmer, finnar är väl inte det roligaste folkslaget att bråka med direkt, finns nån anledning till varför det alltid näms knivar i diskussioner om finnar
Citera
2010-11-28, 12:22
Medlem
es6packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Tror dig. Men du menade jag mer på en finne med den där ful/roliga accenten!
Citera
2011-01-01, 01:57
Medlem
Fick höra detta idag av en bra vän tänkte tom starta tråd å fråga men hitta denna!
Vad jag fick förklarat så var det namn man inte kan räkna bort någonsin i finland!?
Skulle rankas högt bland gäng å räkna med så att säga. i norden!? Men som sagt vad jag fått höra så skulle gärna höra mer å om dom har band till sverige med vilka? Läste att brödraskapet nämndes nån som e mer insatta som kan säga mer?
Citera
2011-01-01, 02:47
Medlem
Nu har jag inte vidare stor koll på kriminella grupperingar, men 70 pers är val en barnlek för polisen att hålla koll på? Hur stora är HA och Bandidos i Finland?
Citera
2011-01-01, 03:00
Medlem
Som sagt tidigare inte koll sj, men e det en kärna bestående av 70 så kan omfatningen bli bra mye större..
Citera
2011-01-01, 09:02
Medlem
vattholmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av es6pack
Haha, exakt!

Skulle nog inte kunna ta en fin pajsare seriöst om han kom till min dörr och sa på mega finsk brytning "Nu jaevlar gerrrr du maeej dom daeer 150 tosen anarz jevlar!"
Du betalar, tror f ö att en stor del av gänget talar svenska utan brytning.

Vet att Lahti gänget skall vara av det ruggigare slaget, MORE tror jag har lite folk som varit över i Sverige och levt runt. Någon som vet vilka de har kontakt med?
Citera
2011-01-01, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattholma
Du betalar, tror f ö att en stor del av gänget talar svenska utan brytning.

Vet att Lahti gänget skall vara av det ruggigare slaget, MORE tror jag har lite folk som varit över i Sverige och levt runt. Någon som vet vilka de har kontakt med?
Va fan spelar det för roll om dom bryter för den delen står fel snubbar där så bet du ska du se
Ja hört några namn som e allt annat än dagis nivå om man säger så, men även fått info att dom ska ha nära kontakter med vissa i svea! Nån som verkligen vet å kan bekräfta vilken/vilka grupperingar detta gäller isf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in