2010-12-03, 20:40
Medlem
Någon som vet vad den ligger på?
2010-12-03, 20:42
Medlem
Ytterligare en självmords tråd?

OnT: vet ej
2010-12-03, 20:59
Medlem
Ska du vara säker så lär du dra i dig iaf 3000mg. Vet folk som stoppat i sig burkar om 100 st stilnoc 10r på en helg för festlighetens skull. Ska du ta livet av dig så kan du väl ändå bemöda dig med att söka? INGEN BENSO ÄR BRA I SJÄLVMORDSSYFTE. Skär upp pulsådern istället och lägg dig och bada.
2010-12-03, 21:03
Medlem
Om du inte är smart nog att lista ut hur man googlar LD50 så är det nog bäst att du tar allt du kan hitta.
2010-12-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Om du inte är smart nog att lista ut hur man googlar LD50 så är det nog bäst att du tar allt du kan hitta.

Och hur fan menar du att jag skulle känna till det, ditt jävla avsum?
2010-12-03, 21:22
Medlem
Om du inte kan klura ut ens en sån grundläggande sak så kan du uppenbarligen inte googla. Om du inte vet hur man googlar är det antagligen bra för genpoolen att du får tag i så många piller som möjligt.
2010-12-03, 22:18
Bannlyst
En tjej jag träffade på psyket fick permisson över en lördag till en söndag. Alla tyckte det var skoj då hon hade varit i över ett år inlåst på en avdeln.

Tydligen på kvällen så köpte hon en en liten flaska 0,25l och ett pack med 25st pannofil för att försöka att ta hennes .

Som tur var så hittade polisen henne så att hon hann till sjukhuset och fick lite man
2010-12-03, 22:24
Medlem
Att ta livet av sig enbart med benzo och z-analoger är ingen bra idé då du garanterat behöver mer än vad du har tillgång till.

Du vet väl att det finns en sökknapp?

Citat:
Ursprungligen postat av karlstrom16
En tjej jag träffade på psyket fick permisson över en lördag till en söndag. Alla tyckte det var skoj då hon hade varit i över ett år inlåst på en avdeln.

Tydligen på kvällen så köpte hon en en liten flaska 0,25l och ett pack med 25st pannofil för att försöka att ta hennes .

Som tur var så hittade polisen henne så att hon hann till sjukhuset och fick lite man

Vad hände med din förra användare?
Senast redigerad av 2good2smoke 2010-12-03 kl. 22:26. Anledning: edit
2010-12-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Att ta livet av sig enbart med benzo och z-analoger är ingen bra idé då du garanterat behöver mer än vad du har tillgång till.

Du vet väl att det finns en sökknapp?

Vad hände med din förra användare?

Som jag förstår de måste man söka rätt ord för att hitta något, och när alla använder olika ord så blir de rätt svårt..hittar själv typ aldrig nåt här men får söka på google ist och lägga till + flashback.

OnT: imovane har ja ingen aning om men zopiklon får du käka en jävla massa..drog tjack + öl + ca 180mg zopiklon (typ 24st 7.5mg zopiklon) utan att dö, vetifan om de va nära att dö men va borta iaf...satt uppe hela natten o körde bil 9 på morgonen och de gick inte så bra. dagarna efter hade man ju såklart tankarna på att man kunde dött.
2010-12-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superouno
Som jag förstår de måste man söka rätt ord för att hitta något, och när alla använder olika ord så blir de rätt svårt..hittar själv typ aldrig nåt här men får söka på google ist och lägga till + flashback.

OnT: imovane har ja ingen aning om men zopiklon får du käka en jävla massa..drog tjack + öl + ca 180mg zopiklon (typ 24st 7.5mg zopiklon) utan att dö, vetifan om de va nära att dö men va borta iaf...satt uppe hela natten o körde bil 9 på morgonen och de gick inte så bra. dagarna efter hade man ju såklart tankarna på att man kunde dött.

Nej du var inte nära på att dö av överdos då du hade dött av andningsdepression vilket inte ens var nära då du faktiskt körde bil vilket var jävligt dumt och farligt gjort
2010-12-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Nej du var inte nära på att dö av överdos då du hade dött av andningsdepression vilket inte ens var nära då du faktiskt körde bil vilket var jävligt dumt och farligt gjort

Nej jag sa inte att jag var nära att dö, men att jag inte vet om det var nära.

Och ja, jag vet att det var jävligt dumt och farligt men som du säkert vet så kan man få för sig dumma grejer på piller..

Får man andningsdepression är de ju ändå överdos. Eftersom det beror på pillerna.

Haha hade en kompis med mig som körde men jag tog över dum som jag var när vi kom in på grusväg..körde 50m innan ja krocka. Ville ju själv köra o sladda !
Senast redigerad av superouno 2010-12-03 kl. 22:44.
2010-12-03, 22:51
Medlem
Imovane och Zopiklon är samma sak.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här