2010-11-27, 16:17
Medlem
Tja...
Fick reda på i onsdags att det finns 2 bröder som är polis informatörer i min hem stad...
Dom har berättat saker åt polisen om vad 2 nära vänner b.l.a annat har för sig i stan åt polisen pga en av dessa 2 har fick en på hälsning pga en skuld han inte kunde betala en skuld....
Tänkte om ni på FB kunde ge oss lite tips & det vad vi ska göra med dessa herrar....

Vill ni veta vilka dessa pojkar är så skicka ett p.m så får ni reda på mer om denna historia...
Citera
2010-11-27, 16:19
Medlem
bra att det finns dem som ställer upp för samhället.
Citera
2010-11-27, 16:28
Medlem
Kaoz?
Citera
2010-11-27, 16:29
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
bra att det finns dem som ställer upp för samhället.

Äh, golare är kräk. De är minst lika kriminella som alla andra, skillnaden är att de får pengar för att sälja sina kompisar till polisen så att de inte själva ska bli gripna för allt skit de håller på med.
Citera
2010-11-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Äh, golare är kräk. De är minst lika kriminella som alla andra, skillnaden är att de får pengar för att sälja sina kompisar till polisen så att de inte själva ska bli gripna för allt skit de håller på med.

Jag skiter i om läkaren som botar min cancer bara gör det för pengarna eller om han röker crack på fredagsmyset. Alla som sätter dit parasiter gör en god insats, ädelt syften eller inte.
Senast redigerad av Kent-Herbert 2010-11-27 kl. 16:35.
Citera
2010-11-27, 16:38
Medlem
edge22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfpaw
Dom har berättat saker åt polisen om vad 2 nära vänner b.l.a annat har för sig i stan åt polisen pga en av dessa 2 har fick en på hälsning pga en skuld han inte kunde betala en skuld....

Är det bara jag som inte fattar vad det står där?

Men du vill alltså straffa 2 personer som pratar med polisen, korrekt?
Varför vill du det?

Riskerar du något om de gör det?
I så fall - SKITBRA!

Kriminella as bör ta mig fan spärras inne och sen kan nån vänlig själ slänga nycklarna åt helvete.
Citera
2010-11-27, 16:39
Medlem
connyjonnyronnyochsonnys avatar
Citat:
Tja...
Fick reda på i onsdags att det finns 2 bröder som är polis informatörer i min hem stad...
Tänkte om ni på FB kunde ge oss lite tips & det vad vi ska göra med dessa herrar....

Vill ni veta vilka dessa pojkar är så skicka ett p.m så får ni reda på mer om denna historia...
Jag begriper inte vem som gjort vad!?! 2polare har snackat med polisen och har fått nånting på stan och sedan påhälsning för skuld????????

Vad berör det dig förresten? Är du kriminell? Kommer de att gola ner dig?

EDIT: Såg precis att ett likadant svar kom in medan jag skrev!
Citera
2010-11-27, 16:50
Medlem
Citat:
Tja...

vilket gäng och vilken stad?
Citera
2010-11-27, 17:00
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Tja...

Jag har inga förslag om vad ni skulle kunna göra med dessa goda medborgare. Jag har däremot ett förslag till dig: Hoppa av din kriminella bana och gå om grundskolan.
Citera
2010-11-27, 17:35
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Jag har däremot ett förslag till dig: Hoppa av din kriminella bana och gå om grundskolan.

Haha, klockren.

Men om jag var du jag skulle klippa deras toung, och sen lägga mig under en sten resten av livet.
Ni kriminella är inte så jävla mycket bättre än dessa goolare, och att du frågar en SÅDAN fråga på ett FORUM?

Lämna "Organiserade Brottsligheten" bana.
Citera
2010-11-27, 18:59
Medlem
Har inte tid just nu att skriva hela historian vad dom har gjort...

Nej jag är inte 15-16 år gammal...
Ja jag har gått ur grund skolan sen många år tillbaka

Vill ni veta mera så skicka ett p.m till mig så svarar jag så fort jar har tid....
Citera
2010-11-27, 19:13
Medlem
dundermusen666s avatar
Skvallerbyttor är aldrig ok.
"Golare får inga polare" som de heter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto