2010-11-14, 22:41
Avslutad
Får be om ursäkt om detta inte är rätt delforum att lägga denna tråden i men jag vet inte vart jag skall lägga den och det går inte heller att kontakta någon moderator och fråga eftersom jag inte kommer kunna läsa moderatorns svar.

Som topic lyder så kan jag inte kolla mina PM. Vilket PM jag än försöker kolla så får jag upp
Citat:
Du angav ett ogiltigt Privat meddelande. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige.
och försöker jag ta bort något PM så får jag upp
Citat:
Moll-E, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Jag har provat logga ut och logga in igen men det hjälper inte, att starta om firefox eller datorn fungerar inte heller (varför det nu skulle hjälpa att starta om datorn vet jag inte, men det är ju värt att försöka).

Så vad är det som är fel och hur löser man det?
Citera
2010-11-14, 22:43
Medlem
Owers avatar
Stäng ner alla andra flikar du har uppe så funkar det.
Citera
2010-11-14, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Stäng ner alla andra flikar du har uppe så funkar det.

Jag har bara en flik uppe och det fungerar ändå inte.
Citera
2010-11-14, 22:44
Medlem
Kaustis avatar
Inte för att jag kan hjälpa dig, men jag har liknande problem. När jag försöker ta bort PM så får jag ibland exakt samma sak som dig: "Du har inte tillgång till denna sida". Flashback som buggar antar jag?
Citera
2010-11-14, 23:44
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Starta om webbläsaren.

Edit: Läste fel där sorry.

Prova med att rensa all historik i.e. kakor etc.
Citera
2010-11-15, 01:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Starta om webbläsaren.

Edit: Läste fel där sorry.

Prova med att rensa all historik i.e. kakor etc.

Provade det och det fungerade inte heller. Använde mig av CCleaner för att rensa bort kakor och liknande.
Citera
2010-11-15, 02:17
Medlem
Zwerchstands avatar
> Ha endast 1 fönster uppe när du sysslar med PM.
> Buggar det, gå ur PM till forum via färsk länk, gå ur forum till PM via färsk länk (inte bara backa browser)
> Markera inte för många PM i taget.
> Fyll inte PM-boxen.

?
Citera
2010-11-15, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
> Ha endast 1 fönster uppe när du sysslar med PM.
> Buggar det, gå ur PM till forum via färsk länk, gå ur forum till PM via färsk länk (inte bara backa browser)
> Markera inte för många PM i taget.
> Fyll inte PM-boxen.

?

Har gjort allt det dära och det fungerar ändå inte.

Edit: Det fungerar ifall man byter webläsare från FF till IE...
Senast redigerad av Moll-E 2010-11-15 kl. 09:27.
Citera
2010-11-15, 09:30
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Har gjort allt det dära och det fungerar ändå inte.

Edit: Det fungerar ifall man byter webläsare från FF till IE...
Har du några script som stökar till det kanske, det är ibland fallet när det fungerar med en webbläsare men inte med en annan.
Citera
2010-11-15, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Har du några script som stökar till det kanske, det är ibland fallet när det fungerar med en webbläsare men inte med en annan.

Nu är det löst. Var scriptet "Ladda nästa sida" för Flashback som stökade till det. Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in