2010-11-09, 21:30
Medlem
Pepsi901s avatar
gjorde sånt när jag va typ tio :P
Citera
2010-11-10, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klokan
Är det ingen som har samma problem som jag?
Kanske inte exakt samma problem som dig men när jag är barnvakt hundvakt och vadfan man kan vara brukar jag snoka runt i hopp av att hitta dildos :P Dock så brukar jag ta trosor och dofta/slicka i dom ibland detta kan vara väldigt upphetsande hahahahahaha! :P
Citera
2010-11-10, 12:11
Medlem
Jag har köpt använda trosor i många år, jag köper dom av tjejer på stan, det finns många halvberusade som gärna säljer dem på fredags- och lördagsnätter, då får man tag i härliga "färska" och sexiga string
Citera
2010-11-10, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klokan
Hej,

Jag är 19år, och när jag är hos mina vänner brukar jag smyga mig iväg och lukta och ibland sno deras morsors trosor. Är detta fel? Är rädd för att de ska komma på mig. Men kan inte sluta liksom. Ibland har jag på mig trosorna också. Jag tänder på det. Vill verkligen inte göra det, men kan inte låta bli. har ni några tips? Har även haft några insidenter med kompisars systrar men det är inte lika farligt. detta med trosorna är värst! snälla kom med tips!

Jag gör i regel samma sak, fast i tvättstugor, vänninor, så fort ja får en chans i princip. Brukar även sno brudars trosor, eller beslagta r nog rätt ord, sen när ngn bru/ons hamnar hos mig och hon sknar trosor brukar hon få låna "reserverna" som tillhör ngn annan, önskar gärna få tillbaka de otvättade, sen lånar jag ut de till ngt nytt ragg....så de går troligen omkring minst 5 brudar med andra brudars trosor på sig i sthlm, .....mkt safter där ....
Citera
2013-12-10, 13:12
Medlem
Oroa dig inte! Det är jätte vanligt , vi kvinnor utlöser fermoner för att attrahera eventuella partners, så det du gör är inget konstigt!
Senast redigerad av Puman1991 2013-12-10 kl. 13:14.
Citera
2013-12-10, 18:51
Medlem
7.62s avatar
Om det är aktuellt:

1. Lämna få till inga spår. Tex om du rotat runt i tvättkorgen, lägg på minnet att det ska se ut som när du lämnade den.

2. Var diskret som fan. Nämn ingeting som kan tas till det du gör.

3. Var mycket uppmärksam på ljud,kameror o sånt. Misstänk allting.

Har själv hållt på/håller på med det. kan säkert räkna upp 20 olika kvinnor. Varav vissa ibland varit en ren impuls. har aldrig åkt dit men varit JÄVLIGT nära några ggr. Var försiktig.
Citera
2014-01-07, 04:30
Medlem
Sten.huggarns avatar
Det är ett fantastiskt rus man får när man står där i tystnaden och letar efter något använt, bara tanken att just det plagget har varit på den kvinnan gör en helt galen av lust.
Citera
2014-05-15, 11:53
Medlem
Det är ju ännu mer påtändade med att hitta jämnåriga snygga tjejvänners trosor hemma hos dem, runt 18 års åldern om inte någon utav deras yngre syskons som är i nedre tonåren.(tror det är det hela förbjudna som spelar roll här).

Min flickvän vet om att jag tycker om detta och hon har en lillasyster som är i nedre tonåren och vill inte behöva smyga med det, vill inte säga det rakt ut till henne för vet inte hur hon ska reagera.
Citera
2014-05-15, 14:03
Medlem
det kan vara både pirrande å spännande å upphetsande. fråga mig inte varför, för det kan jag inte svara på.
varför behöver du hjälp???
Citera
2014-05-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luosaken
det kan vara både pirrande å spännande å upphetsande. fråga mig inte varför, för det kan jag inte svara på.

Jag har inte påstått att jag behöver hjälp?
Citera
2014-05-16, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memoryloss75
Jag har inte påstått att jag behöver hjälp?

jamendåså.... lukta på!!
Citera
2014-05-17, 00:00
Medlem
John.d.oessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luosaken

Det kan jag skrivaunder på!
(fast de trosor jag luktar på är ett antal storlekar mindre)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in