2010-11-02, 23:51
Medlem
Fyra20s avatar
Vi har väl alla hört talas om binnikemasken som ligger och gottar sig på allt du äter och gör att du i princip svälter, den kan bli tre meter lång...
Sen har vi också ansiktsmasken - http://www.youtube.com/watch?v=GiHtUFuGgSA&feature=related

Vad heter masken, någon som vet?

Kan man ha sådana maskar i ansiktet utan att veta om det eller märker man det ganska snabbt?

Hur vanligt är det med parasiter i människors kroppar?

Vad finns det för olika parasiter som kan sätta sig i människor?

Har du någon gång haft en parasit i dig? Eller känner du någon som har haft det? Berätta gärna.
Senast redigerad av Fyra20 2010-11-02 kl. 23:57.
Citera
2010-11-03, 00:02
Medlem
Germalkins avatar
Alla människor har en liten parasit i pannan, namnet har jag glömt just nu. Den kommer i.a.f med modersmjölken, men den gör bara gått för den tränar immunförsvaret. Enda gången man känner den är när immunförsvaret blir försvagat(t.ex vid HIV), då börjar det att klia i pannan.

Eller när man läser det här inlägget.
Citera
2010-11-03, 00:04
Bannlyst
Det är pormaskar, vad fan tror du?
Citera
2010-11-03, 00:22
Medlem
Fyra20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollfot
Det är pormaskar, vad fan tror du?
Citera
2010-11-03, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Germalkin
Alla människor har en liten parasit i pannan, namnet har jag glömt just nu. Den kommer i.a.f med modersmjölken, men den gör bara gått för den tränar immunförsvaret. Enda gången man känner den är när immunförsvaret blir försvagat(t.ex vid HIV), då börjar det att klia i pannan.

Jävla bög hoppas du driver.
Citera
2010-11-03, 00:32
Medlem
Germalkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lönnmurder
Jävla bög hoppas du driver.

Hahaha. Började det att klias nu?
Citera
2010-11-03, 01:31
Medlem
Phosphoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germalkin

Tack för det, nu måste jag hyvla av huden på pannan för att se vad det är för något!
Citera
2010-11-03, 02:47
Medlem
Ilimitados avatar
Första gången jag tryckte ut en pormask trodde jag att det var en parasitmask. Nu vet jag bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in