2010-10-27, 21:01
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Klart man blir förbannad om man blir felaktigt uthängd som huligan på Sveriges största forum?

Jag har inte hängt ut någon oskyldig. Det handlar snarare om att dessa ligister inte vill synas i offentlighetens ljus.
Citera
2010-10-27, 21:02
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Jag kan säga med 100% säkerhet att minst 4 av de du lagt upp inte är med i vare sig GU, YCG/GYD eller WISEMEN

Jaja, alla är oskyldiga små fromma lamm Har ännu fler på lager, om så önskas.
Citera
2010-10-27, 21:19
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jaja, alla är oskyldiga små fromma lamm Har ännu fler på lager, om så önskas.

Fattar fortfarande hur du kan vara 100%-ig med din information. Vad säger dig att någon där INTE är med i någon firma?
Citera
2010-10-27, 22:24
Medlem
Mackss avatar
Honom Leif menar? http://www.facebook.com/profile.php?id=658614116
Kim verkar direkt inte bry sig om han blir uthängd. Som de flesta ligister. De vill mer än gärna berätta för alla i sin omgivning vad de håller på med.
Senast redigerad av Macks 2010-10-27 kl. 22:27.
Citera
2010-10-27, 22:34
Medlem
P3RK3L3s avatar
Du har lyckats "hänga ut" folk som till stor del redan hänger ut sig själva genom att inte direkt dölja sin grupptillhörighet varken för folk de känner eller folk de inte känner. Grattis till scoopet. Kontakta Insider!

"Hej jag heter Robert Aschberg och ringer från programmet Insider, vi har uppgifter om att du tillhör IFK:s huliganfirma Wisemen, stämmer det?"

"Ja, det stämmer"

"Jaha"

Vem ska du hänga ut härnäst? Denho?
Citera
2010-10-27, 22:35
Bannlyst
varför hör man aldrig något om Örebrödraskapet?
finns dom kvar?
Citera
2010-10-27, 22:37
Medlem
ruckaalis avatar
Om du nu måste hänga ut folk så häng ut dem som begått något brott mot "icke huliganer". tex i samband med GAIS-Mjällby matchen då tiotalet ifkare stormade GAIS utsläpp. Annars tycker jag bara du är en pajas.
Citera
2010-10-27, 22:38
Bannlyst
någon som hört något om Örebrödraskapet?
finns dom kvar?
Citera
2010-10-27, 22:40
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Ser du dig över axeln nästa gång du besöker GU, Leif? Någon måste ju veta vem du faktiskt är

Nej, men du får gärna hålla mig i handen den 7 november

Låt mig presentera ytterligare en ligist inom WM:

Osc*r P*lsson: En fet luffare som är uppväxt i en förort till Göteborg, nämligen WT-folkets mecka Bollebygd. Oscar älskar att supa, skrika Sieg Heil och avskyr invandrare mest av allt.

http://www.facebook.com/oscar.hoya

Det kommer mer, oroa er inte

Natti Natti
Senast redigerad av MrFishboy 2015-02-11 kl. 21:45. Anledning: Maskning av icke offentliga personer
Citera
2010-10-27, 22:54
Medlem
Salorms avatar
Ja, som sagt.. Vad får du ut av att söka på facebook? Ska du inte hänga ut alla som är med i Tony Deogan grejen där också och kalla dessa för huliganer? Jag menar, han dog ju ändå pga huliganism!

Sen undrar jag var moderatorerna håller hus någonstans? Jävligt snabba att ta bort små inlägg om ingenting, men inte ett ljud annars?
Citera
2010-10-27, 23:31
Medlem
Haha han kan hänga ut hur mycket som helst och antingen så är det bara en chansning på vilka alla är, speciellt om dom verkligen är med i wm eller om dom bara hänger med andra därifrån.

Om man besöker matcher ofta så vet man ganska snabbt vilka som är vilka om man så känner till ett fåtal som är involverade.

Om han däremot är så involverad som han vill att det ska låta så är han ute på hal is.
Visst du kanske lyckas dölja din egen identitet ett tag iaf, men det som du gör genom att hänga ut folk som du gör nu är att dessa killar kommer leta efter vem det är som hänger ut dom och resultatet kan lätt bli att det kommer bli andra oskyldiga som kommer åka på stryk istället.

Så grattis du kanske startar en intern fight alá bajen istället...
Citera
2010-10-27, 23:50
Medlem
Loyals avatar
Finns väl viktigare saker att engagera sig i, Leif?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in