2010-10-21, 08:46
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukz0r
Någon som kan transkribera i spoilertags för oss som vägrar gå in på bloggarna men ändå är patetiskt nyfikna..?

SAMMANFATTNING FÖR ER SOM VILL VETA MEN INTE HJÄLPA DESSA MÄNNISKOR ATT TJÄNA PENGAR
1. Hugo Rosas är en ung latinokille som anmäler sig till dokusåpan "Hitta den rätte åt Rosing. Han blir Linda Rosings utvalde och dejtar henne ett tag. På kuppen blir han kändis och skaffar sig en blogg.

2. Det tar slut med den 15 år äldre Linda och Hugo blir i stället tillsammans med den 16-åriga stigande bloggstjärnan Paow.

3.Dokusåpan Kungarna i Tylösand börjar sändas och Nemo och Jockiboi blir kändisar.

4. Paow blir kompis med Nemo. På en fest knullar de med varann. Ryktet börjar gå om detta, bland annat hos bloggstjärnan Kissie som har något slags beef med Paow. Paow blånekar till otroheten.

5. Nemo berättar för Jockiboi att han satt på Paow.

6. Paow pratar i telefon med Jockiboi som passar på att fiska om otroheten samtidigt som han spelar in telefonsamtalet. Sedan lägger han ut inspelningen på sin blogg.

7. Paow skriver snyftinlägg på sin blogg. Hugo skriver inlägg om hur sårad han är.

8. Alla inblandade tjänar bra med pengar på det hela eftersom trafiken till deras bloggar slår alla rekord.
Citera
2010-10-21, 08:49
Medlem
naughtyboy72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
http://jockibois.se/visa_kommentarer.php?rubrik=Paulina%20(Paow)%20Otr ogen%20mot%20Hugo

Vad tycker ni? Tror ni att detta kommer vara bloggsnacket den närmsta tiden?

Aldrig hört talas om denna bloggare..är hon typ känd i Kitty klubben eller?
Citera
2010-10-21, 08:55
Medlem
Seriöst, det är fan patetiskt att denna tråd ligger högst på HÄ

Jag skulle bli oerhört glad om FB införde ett förbud mot trådar som handlar om bloggare/bloggerskor

TS, du är en jävla fjant som överhuvudtaget bryr dig om den här skiten
Citera
2010-10-21, 08:57
Medlem
Blir nästan tårögd av att läsa den här tråden. Äkta white trash underhållning i samma klass som wrestling, ricki lake och jerry springer, det är ett beprövat koncept som uppskattas av en speciell grupp. Slödder.
Om ni har någon värdighet, sluta engagera er i småtjejers och efterblivna sinnesslöa människors bloggar. Deras mål är att tjäna pengar på er hunger efter sex och intriger.
Citera
2010-10-21, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
white trash

Nej, man blir inte häftig av att använda beteckningen "White trash"! Det borde vissa på FB lära sig
Citera
2010-10-21, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaggaren
Nej, man blir inte häftig av att använda beteckningen "White trash"! Det borde vissa på FB lära sig

Okej, ska omformulera mig. En sinnesslö och fattig människa som är dömd att leva i misär eftersom hon inte ser längre än vad näsan räcker och därmed kan bli manipulerad till att konsumera vilken skit som helst.
Citera
2010-10-21, 09:09
Medlem
Gretchans avatar
Jockiboi verkar helt desperat. Han har vid flertal tillfällen försökt att få kontakt med min 14-åriga dotter via MSN och Facebook. Hon tycker att han är helt rubbat och har blockat och ignorerat honom. Ingen tjej i hans egen ålder som vill ha honom rängre eller?
Citera
2010-10-21, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
SAMMANFATTNING FÖR ER SOM VILL VETA MEN INTE HJÄLPA DESSA MÄNNISKOR ATT TJÄNA PENGAR
1. Hugo Rosas är en ung latinokille som anmäler sig till dokusåpan "Hitta den rätte åt Rosing. Han blir Linda Rosings utvalde och dejtar henne ett tag. På kuppen blir han kändis och skaffar sig en blogg.

2. Det tar slut med den 15 år äldre Linda och Hugo blir i stället tillsammans med den 16-åriga stigande bloggstjärnan Paow.

3.Dokusåpan Kungarna i Tylösand börjar sändas och Nemo och Jockiboi blir kändisar.

4. Paow blir kompis med Nemo. På en fest knullar de med varann. Ryktet börjar gå om detta, bland annat hos bloggstjärnan Kissie som har något slags beef med Paow. Paow blånekar till otroheten.

5. Nemo berättar för Jockiboi att han satt på Paow.

6. Paow pratar i telefon med Jockiboi som passar på att fiska om otroheten samtidigt som han spelar in telefonsamtalet. Sedan lägger han ut inspelningen på sin blogg.

7. Paow skriver snyftinlägg på sin blogg. Hugo skriver inlägg om hur sårad han är.

8. Alla inblandade tjänar bra med pengar på det hela eftersom trafiken till deras bloggar slår alla rekord.
tror inte Hugo o paow tänker på pengar just nu
Citera
2010-10-21, 09:26
Medlem
Big-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretchan
Jockiboi verkar helt desperat. Han har vid flertal tillfällen försökt att få kontakt med min 14-åriga dotter via MSN och Facebook. Hon tycker att han är helt rubbat och har blockat och ignorerat honom. Ingen tjej i hans egen ålder som vill ha honom rängre eller?

eftersom han själv verkar fastnat mentalt i den åldern har det nog inte funnits någon tjej i hans ålder som vill ha honom sedan han själv var 15. att någon tjej skulle vilja ha honom kanske är att ta i också. men vi säger så här, han har inte raggat på brudar i sin egen ålder sedan han var 15. det är min teori.

den här paow verkar ju helt körd i skallen hon också för övrigt. citat från hennes blogg:

"Jag och Hugo hade en dålig period och Nemo fanns där och sa att allt var okej. Jag litade så otroligt mycket på den människan."

"Vi började umgås en del och när han drack så blev han klängig. För han är en sån kille som vill ha det han inte kan få och mig i det fallet, var han ganska säker på att han aldrig skulle ”få”." uppenbarligen fick han ju henne också, så då är han väl snarare en sån som vill ha det han kan få.

vart fan är världen på väg egentligen? ja, jag är bitter! haha
Senast redigerad av Big-P 2010-10-21 kl. 09:30.
Citera
2010-10-21, 09:28
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KILLERMACHINE95
tror inte Hugo o paow tänker på pengar just nu

Nä, eller hur. Hela deras liv som bloggare styrs av trafik till sina sidor. De räknar pengar just nu och skrattar åt oss.
Citera
2010-10-21, 09:28
Medlem
mrf00ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showshan
Vilken jävla kille. Han ringer i egenskap av en vän för att trösta, spelar in samtalet och lägger upp på sin blogg. Inte en chans att det var för att "skydda Nemo", utan för att få läsare. Jävla mediakåta idiot.

Han har ingen som helst moral i kroppen, att han förstört en 17årig tjej skiter han fullständigt i.

Fy tusan vad såna människor äcklar mig.

Otrohet är inget jag försvarar, men det var inte hans problem ändå, och inte heller resten av Sveriges befolkning.

Människan är otrogen och väljer att berätta det för Jockiboi. Det klassar jag som att hon förstör för sig själv. Aldrig hört talas om människan förut, men är man kompis med Jockiboi så har man inte alla hästar i stallet.
Citera
2010-10-21, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balerina
WHAT?! sen när då??

Nils och jag har bestämt oss för att skiljas åt. Tre fina år tillsammans. Jag har älskat honom varje dag av hela mitt hjärta, och kommer alltid att fortsätta att älska honom. Alltid. Det här är otroligt tufft för oss och jag ber er att respektera vårt privatliv. Vi behöver få läka. Men den här gången på varsitt håll. Och snälla snälla, inga spekulationer, inget skvaller. Det här var vårt beslut och vi skiljs åt som två vänner med brustna hjärtan.

Om en timma fyller jag 20 år. Att få vakna upp ensam i sängen känns väldigt jobbigt.

http://blondinbella.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in