2010-09-27, 02:22
Medlem
Känns pinsamt när en igelkotts-ätande bosnier försöker gråta ur sig en massa argument för att hålla tråden vid liv och skydda bosnier.

Jag ser inget märkvärdigt med bosnier, de är väl människor som alla andra, med olika personligheter..
2010-09-27, 11:06
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yttrandefrihet.net
Känns pinsamt när en igelkotts-ätande bosnier försöker gråta ur sig en massa argument för att hålla tråden vid liv och skydda bosnier.

Jag ser inget märkvärdigt med bosnier, de är väl människor som alla andra, med olika personligheter..
Nej, dom har långa tungor för att kunna slicka röv från andra sidan gatan!
2010-09-27, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Nej, dom har långa tungor för att kunna slicka röv från andra sidan gatan!

Vissa ja, men vissa är iaf okej? Eller?
2010-09-27, 17:59
Medlem
Dr-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marionel
Muslimer och betongsblattar.

Sedan har vi ju den svenske terroristen Mirsad Bektarevic samt smutset som vägrade skaka hand med sin kvinnliga chef varpå han (!) fick 60 000:- från försäkringskassan.

Han som blev "diskriminerad" vilket land kommer han ifrån?
2010-09-27, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-M

han var bosnien muslim.
2010-09-27, 18:32
Medlem
Dr-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedHound
han var bosnien muslim.

weird, trodde inte bosnier var religiösa av sig.
2010-09-27, 20:24
Medlem
marionels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-M

Han var bosnienmuslim eller "bosniak" som den politiska korrekta benämningen är, skulle ju inte annars tagit upp detta i denna tråd.
2010-09-27, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sngi
Jag har enbart bra erfarenheter. De flesta bosniakiska killar brukar vara så sexiga..
Där jag bor har de bosniska kvinnorna sex med latinos, araber, kurder och även svenskar. Så de är lika horiga som vilken orre som helst. De arabiska och kurdiska killar jag pratat med ser ner på de bosniska muslimerna för att deras kvinnor har sex så jävla mycket, de tycker de skämmer ut Islam helt.

De bosniska killarna är lika trashiga som alla andra förortsfolk också, allt det där pratat om att de fungerar bra är falskt.
Senast redigerad av Tonaldin 2010-09-27 kl. 20:51.
2010-09-27, 21:33
Medlem
hungrigmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus
Vi sålde MIG plan till ert ruttna land som kryllar om zigenare som ni står fast vid.

Herregud, ska inte ens försöka att diskutera med dig, blatte/serb.
Är du inte själv blatte/kurd?

Kan säga jag tycker kurder är det äckligaste människorna, t.o.m värre än somalier
2010-09-27, 21:40
Medlem
Dr-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marionel
Han var bosnienmuslim eller "bosniak" som den politiska korrekta benämningen är, skulle ju inte annars tagit upp detta i denna tråd.

A märkte det senare, tack anyway
2010-09-27, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Där jag bor har de bosniska kvinnorna sex med latinos, araber, kurder och även svenskar. Så de är lika horiga som vilken orre som helst. De arabiska och kurdiska killar jag pratat med ser ner på de bosniska muslimerna för att deras kvinnor har sex så jävla mycket, de tycker de skämmer ut Islam helt.

De bosniska killarna är lika trashiga som alla andra förortsfolk också, allt det där pratat om att de fungerar bra är falskt.

De flesta bosniaker skiter i Islam, och jag tror att de flesta av dem skiter i vad dessa bergsgorillor till kurder tycker om dem.

Alla i förorten är trashiga, oavsett nationalitet. Vad vill du ha sagt med det?
2010-09-27, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sngi
De flesta bosniaker skiter i Islam, och jag tror att de flesta av dem skiter i vad dessa bergsgorillor till kurder tycker om dem.

Alla i förorten är trashiga, oavsett nationalitet. Vad vill du ha sagt med det?
De flesta bosnier bor i förorten som alla andra blattar, alltså är de flesta av dem trashiga. Alla jag känner i förorter är trash, både alla invandrare och svenskar. Tjejerna är typ alla luder och killarna hobbykriminella.

Bosnier lever tillsammans med somalierna och kurderna i förorterna i Stockholm och Göteborg, även i Rosengård lever de tillsammans många av dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in