Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-09-17, 19:47
Bannlyst
Skapade en tråd i Politik Inrikes där SD:s politker och väljarkår diskuterades med avseende på klass. Diskussionen blev het och tråden var i toppen bland heta ämnen.

När jag skulle avfyra ett inlägg får jag ett felmeddelande.

Citat:
Inget Ämne specifierat. Om du följde en giltig länk var vänlig och meddela den administratören.

Tråden, och alla dess spår är borta. Får moderatorer göra så? Tycker han tråden är opassande har han ett par alternativ:

1: Stänga tråden med motivering
2: Skicka tråden till papperskorgen med motiverin
3: Skicka tråden till en avdelning han tycker passar bättre.

Nu raderade han/hon tråden totalt, får han verkligen göra så och strider inte det mot yttrandefriheten på Flashback?

Varför!??
Citera
2010-09-17, 20:13
Medlem
Den har inte klippts in i denna tråden: https://www.flashback.org/t551733p20
?
Citera
2010-09-17, 20:19
Bannlyst
Först efter att jag kontaktade den moderatorn som troligen är ansvarig och ställde frågan. Sen är halva tråden, inklusive trådstarten, fortfarande borta.

Och brukar det inte vara praxis att meddela att tråden klippts in, och att tråden är kvar under mina startade ämnen och Politik Inrikes men med flyttadmarkeringen över sig?
Citera
2010-09-17, 20:36
Moderator
skunkensunes avatar
Om du menade din tråd om WT & SD så sammanfogades den med en annan tråd på samma ämne.

/ mod
Citera
2010-09-17, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrkva
Först efter att jag kontaktade den moderatorn som troligen är ansvarig och ställde frågan. Sen är halva tråden, inklusive trådstarten, fortfarande borta. [...]
Ja, det stämmer att en del av din tråd är borta, åtminstone den delen med mitt inlägg i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in