Var nära på att bli lurad av dessa skojjare i somras!
La ut min bil på blocket legat ute ett tag då ringer en kille och säger att han är i Göteborg och ska iväg tidigt imorgon och behöver bilen till en show bil, han begär 10 000 mer än vad jag la ut den för(frestande). Redan då börjar jag undra, om han ska bygga om bilen varför lägger mer än vad som den är utlagd för? så börjar han babbla på om hur rik han är och vad han skulle få för straff om han gjorde detta och varför skulle han riskera det? och att jag kunde kolla upp hans kompis företag där han jobbar alltså jens trauntschnig företag. sitter i bilen när han berättar så har ingen möjlighet att kolla upp något, säger okej du kan få köpa bilen, då frågar han vilken bank jag har, jag säger swed och då säger han direkt okej jag har SEB du får pengarna om 2-3 dagar jag tar med mig kvitto, säger okej och vi lägger på. efter mycket tjöt om att jag kan fixa SEB konto och han säger nej för det känns inte säkert för honom(nu har vi haft ca 6 samtal under 1 timma) så säger jag nej till affären pga påtryckningar från bekanta, så går han från den snälla rika killen till en gangster, säger att han ska kolla upp var jag bor och slå in mitt pannben, frågar om jag vet vad prospects är svarar nej, och så säger han HA min bror är Ledaren i HA i Malmö(jag blir skraj) och säger ger du inte oss 50 000 kr idag så kommer vi hem till dig och slår dig så hårt bla bla bla du ska dö bla bla bla. säger det verkar inte så bra, var chockad vid denna tidpunkt,sen lägger jag på och han försöker ringa ett par gånger men jag svarar inte. ställer in bilen i garaget ett par dagar, sen vart det lugnt, google is your friend boys and girls! utan detta hade säkert min bil varit i någon by nere i skåne omlackad just nu.

sorry för långt inlägg och svenskan trött nu.