2010-08-23, 21:59
Bannlyst
Personligen är Erik & Mackan en favorit därför att de leverar underhållning av mycket hög kvalitet. Men självklart gillar jag förstås Filip & Fredrik också, men har dock inte samma typ av humor i många fall. Sen kan jag tycka att Filip & Fredrik använder för mycket personangrepp och liknande. Men Erik & Mackan tror jag inte skulle kunna ersätta Filip & Fredrik i deras program.

Vilken är den bästa duon och varför? Vilka gör de bästa programen? Vilka har bäst humor? Vilka är kändast?
Citera
2010-08-23, 22:00
Medlem
tomtemaskinens avatar
Anders och Måns ska det vara.
Citera
2010-08-23, 22:01
Medlem
warums avatar
Klas-ulrik & Findus
Citera
2010-08-23, 22:02
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Filip & Fredrik känns som gamla mogna gubbar som pratar som kärringar i mun på varandra medan Erik & Mackan är deras "kids" som springer iväg och är mer omogna. Filip & Fredrik har länge varit mina favoriter men det är svårt, men av det som producerats mest så väljer jag Filip & Fredrik.
Citera
2010-08-23, 22:04
Bannlyst
Erik o Mackan helt klart, 2 feta stockholmare
Citera
2010-08-23, 22:05
Medlem
lendrygghs avatar
Av F&F vs. E&M så föredrar jag helst E&M. Anders & Måns däremot slår alla andra levande duos med hästlängder, roligare saker på tv kan man banne mig inte hitta. Dom är tätt åtföljda av Anders Jansson och Johan Wester, svensk humor av toppklass.
Citera
2010-08-23, 22:08
Medlem
Samwises avatar
Filip och Fredrik är väl helt klart mer stimulerande att lyssna på, dessutom intelligentare och kommer i fler former.
Men Erik och Mackan är roligare.
Citera
2010-08-23, 22:08
Medlem
tjockisarna väljer jag med anledningen att dom känns snäppet värre och fräsha på de sättet som filip och fredrik gjorde när dom kom.
Citera
2010-08-23, 22:20
Medlem
Detta går inte ens att gemföra, Filip och Fredrik är bättre på alla sätt och vis. Grejen med Erik & Mackan är att de känns så jäkla random, det är inget speciellt med de
Citera
2010-08-23, 22:30
Medlem
<3<3<3s avatar
Varken Erik eller Mackan är lämpade att visas på TV, dessutom har de ingen takt och ton.
F&F har kanske passerat sin topp men det med värdighet, 6:an-pajsarna kommer aldrig att nå upp till deras humornivå.
Citera
2010-08-23, 22:35
Medlem
effses avatar
Självklart Filip & Fredrik. Absolut min kopp té. Tyvärr har program som "High Chaparall" och "Grattis Världen" försvunnit, men "Boston Tea Party" är inte så dåligt. Kan bli en del intressant diskussioner ibland.

Ska bli intressant och se hur nya "Lite Sällskap" blir. Kanske en uppryckning från bottennappen "Söndagsparty" och "Vem kan slå..."
Citera
2010-08-23, 22:36
Medlem
thotthes avatar
E&M är enligt mig fullkomligt inkompetenta och tillför inget i form av underhållning till Sverige. F&F däremot har gjort många väldigt intressanta samt intellektuella program vilka blandat humor med kunskap.

Personliga favoriterna är Grattis världen, HC och BTP. Sämsta de har gjort är Vem man slå F&F.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in