2005-07-11, 01:11
Bannlyst
Eftersom det inte finns något husdjursforum ( ) så får jag fråga här.

Själv har jag bara ett terrarium med en vanlig svensk padda. Ett mycket intressant djur som dessutom är väldigt lättskött. Gillar att äta myror och gråsuggor mest, men struntar helt i fina maskar som jag grävt upp. Små sniglar vägrar den också äta, av någon anledning. Kanske är den bara för liten?
Citera
2005-07-11, 01:28
Medlem
Två kaniner, Jean Claude van Damme och Steven Seagal (pojkvännens ypperligt goda idé...). Två marsvin, Mi och My. En katt, Smulan. Katten är psykiskt störd. T.ex. har vi ett fint märke i en vägg hon sprungit in i.
Citera
2005-07-11, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Misanthropique
Katten är psykiskt störd. T.ex. har vi ett fint märke i en vägg hon sprungit in i.
Citera
2005-07-11, 01:54
Medlem
Big Bowsers avatar
Två hundar, Labradorer båda två. En svart på 11 år och en gul på lite mer än 1 år.
Citera
2005-07-11, 04:43
Medlem
Betong_Taxens avatar
1 hund som jag älskar djupt och 2 sköldpaddor som jag är oändligt trött på.

ingen som vill köpa 2st rödörade vattensköldpaddor i ett 540 liters akvarium ? mycket sällskapliga djur *host*

jag tror inte jag skulle orka med några fler djur, hunden räcker gott och väl och är den bästa vän man kan ha
Citera
2005-07-11, 04:52
Medlem
WaRs avatar
En katt. Skulle gärna vilja ha en till .
Citera
2005-07-11, 05:00
Medlem
Marulks avatar
Skulle vilja ha en slö,fet fullvuxen väluppfostrad katt som är toatränad.
Eller möjligtvis en sån där hund som är med i serien "jake and the fatman", den ska naturligtvis vara fet,slö och pottränad den med.
Citera
2005-07-11, 08:38
Medlem
farbror einars avatar
Har en katt men skulle vilja ha en iller också.
Citera
2005-07-11, 09:24
Medlem
charmörens avatar
Har en hund(labradorblandning) och skulle gärna vilja ha en till. Visst så kan det vara jobbigt att gå ut med två hundar. Men jag tror ändå att det blir "dubbel glädje".
Citera
2005-07-11, 09:25
Medlem
miklons avatar
Två katter, en vanlig bondkatt och en blandras med norsk skogskatt eller maine coon eller liknande i sig.

Blandrasen är sympatisk, även om hon har en tendens att väcka oss på nätterna och klöser lite för mycket på möblerna. Bondkatten däremot är riktigt osocial och protesterar ständigt genom att vägra lådan. Tror det beror på att hon ogillar den andra katten så mycket.
Citera
2005-07-11, 09:28
Medlem
belowyous avatar
1 katt (jamar inte, har en extra klo på varje tass)
1 bror (inte rumsren)
2 marsvin (bortskämda till tusen, äter bara de dyraste grönsakerna)

en till katt skulle inte sitta helt fel, och en hund. vore perfekt.
Citera
2026-02-21, 12:05
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Skulle själv vilja ha en grävling eller mårdhund. Får dock nöja mig med dammråttor en Schäfer och ett par utekatter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in