Du kan ju få en bil som rullar för dem pengarna annars, men ska du ha en scooter så ge fan i "kina-moppar". Hade en sådan när jag var i moppe ålder och den första motorn på den pajjade efter 320mil. Vevstaken gick av!
andra motorn skar ihop, sen bytte jag till en annan moped...
okej inga kina moppar alltså. ja har så kort väg till jobbet så ja låter min bil stå. därför ja tänkte ha en scooter. vet ni om den tappar mycke i värde? tex om ja köper en mobed för typ 4tusen, tror ni ja kan sälja den för samma peng om 1år om inga skador uppkommit?
Ska faktist säga att Baotian är inte så dåliga som ni tror. Jag har haft min baotian i 3 år och den fungerar hur bra som helst men visst om man gemför med peugeot eller en derbi så är det skit.
Tänkte köpa en scooter att ha o åka runt lite på. tänkte lägga mig runt 3-6000tusen kr. är det något märke eller något anat lurigt man ska tänka på?
har sett att det kan skilja sig i pris väldigt mycket mellan olika märken, tackar för svar
Du kan få en fabriksny kines för de pengarna. Köper du en begagnad så försök att hitta en som ägts av vuxna personer så att det är mindre risk att den trimmats/skruvats sönder.