Flashback bygger pepparkakshus!
2010-06-27, 18:28
Medlem
Twitters avatar
Vad är höjden av snabbhet?

Vad är höjden av panik?
Citera
2010-06-28, 01:10
Medlem
Flusons avatar
Hitler går fram till en liten judeflicka i och konversationen lyder såhär:
"Hur gammal är du då flicka lilla?"
"Jag blir 5 år imorgon!"
"Nej."
Citera
2010-07-12, 16:36
Medlem
Vad sade Hitler till taxichauffören?
Citera
2010-07-18, 00:34
Medlem
Helvete. Nu måste jag ju skriva den längsta och bästa jag hört.

Hitler är i sin sommarstuga i Berghof, vackra vyer och storslagen natur. Det är varmt och fint och Hitler stortrivs och allt är frid och fröjd.

Men så en dag känner sig Hitler lite uttråkad när han står vid kanten av berget och ropar på Goebbles som kommer springandes.
Hitler säger:
"Goebbles, jag är uttråkad. Ge mig en jude"
Goebbles lyssnar på führern och hämtar en jude ute i lagret på gården.
Goebbles ställer juden framför Hitler varpå Hitler kollar ett litet tag på juden och säger:
"Jude, gör dig så fyrkantig du kan"
Juden tittar lite förskräckt på Hitler men gör efter ett litet tag som Hitler säger.
Hitler tittar lite till varpå han riktar en hård spark rakt i magen på juden.
Juden ramlar ner för stupet, långt långt ner. Där han sedan landar med en duns.

Efter ett litet tag ropar Hitler igen:
"Goebbles, ge mig en till jude."
Goebbles gör återigen som Hitler säger och går och hämtar en till jude och ställer även denna framför Hitler.
Hitler tittar ett bra tag på juden och säger sen:
"Jude, sträck upp armarna så långt upp i luften som du kan"
Juden tittar förskräckt på Hitler men vågar inte han heller säga emot den hårda befälhavaren, varpå han sträcker upp armarna så långt upp i skyn han bara kan.
Hitler tittar ett bra tag och sen sparkar han juden allt vad han har i magen och juden gör spikraka frivolter ner för bergskanten och landar långt där nere.

Efter ännu ett litet tag ropar Hitler återigen på Goebbles som kommer springandes.
"Goebbles, ge mig en till jude, ta den smalaste du kan hitta!"
Goebbles joggar iväg och letar länge och väl men hittar tillslut en lämplig jude som han lika som förut ställer framför Hitler.
Hitler tittar länge och väl och tar sig en rejäl funderare men till slut utbrister han:
"Jude, sträck ut armarna rakt åt sidan, som ett T!!!"
Juden tittar länge och väl innan han förstår vad Hitler menar men tvekar men till slut kan han inte göra annat än att ställa sig i den position Hitler säger åt honom att stå i.
Hitler tittar länge och väl och går runt lite och funderar, varpå han ställer sig framför juden igen och även denna gång riktar en helvetisk spark i magen på juden som faller handlöst mot bergets kant och landar långt där nere.

Efter ett litet tag ropar Hitler återigen på Goebbles men hinner bara säga hans namn innan Göring störtar fram och skriker:
"Hitler, Hitler!!! Britterna anfaller, britterna anfaller!!"
varpå Hitler lugnt svarar:
"Håll käften, jag spelar Tetris!"
Citera
2010-08-14, 01:04
Medlem
Billyboooys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BedroomBazooka
Helvete. Nu måste jag ju skriva den längsta och bästa jag hört.

Hitler är i sin sommarstuga i Berghof, vackra vyer och storslagen natur. Det är varmt och fint och Hitler stortrivs och allt är frid och fröjd.

Men så en dag känner sig Hitler lite uttråkad när han står vid kanten av berget och ropar på Goebbles som kommer springandes.
Hitler säger:
"Goebbles, jag är uttråkad. Ge mig en jude"
Goebbles lyssnar på führern och hämtar en jude ute i lagret på gården.
Goebbles ställer juden framför Hitler varpå Hitler kollar ett litet tag på juden och säger:
"Jude, gör dig så fyrkantig du kan"
Juden tittar lite förskräckt på Hitler men gör efter ett litet tag som Hitler säger.
Hitler tittar lite till varpå han riktar en hård spark rakt i magen på juden.
Juden ramlar ner för stupet, långt långt ner. Där han sedan landar med en duns.

Efter ett litet tag ropar Hitler igen:
"Goebbles, ge mig en till jude."
Goebbles gör återigen som Hitler säger och går och hämtar en till jude och ställer även denna framför Hitler.
Hitler tittar ett bra tag på juden och säger sen:
"Jude, sträck upp armarna så långt upp i luften som du kan"
Juden tittar förskräckt på Hitler men vågar inte han heller säga emot den hårda befälhavaren, varpå han sträcker upp armarna så långt upp i skyn han bara kan.
Hitler tittar ett bra tag och sen sparkar han juden allt vad han har i magen och juden gör spikraka frivolter ner för bergskanten och landar långt där nere.

Efter ännu ett litet tag ropar Hitler återigen på Goebbles som kommer springandes.
"Goebbles, ge mig en till jude, ta den smalaste du kan hitta!"
Goebbles joggar iväg och letar länge och väl men hittar tillslut en lämplig jude som han lika som förut ställer framför Hitler.
Hitler tittar länge och väl och tar sig en rejäl funderare men till slut utbrister han:
"Jude, sträck ut armarna rakt åt sidan, som ett T!!!"
Juden tittar länge och väl innan han förstår vad Hitler menar men tvekar men till slut kan han inte göra annat än att ställa sig i den position Hitler säger åt honom att stå i.
Hitler tittar länge och väl och går runt lite och funderar, varpå han ställer sig framför juden igen och även denna gång riktar en helvetisk spark i magen på juden som faller handlöst mot bergets kant och landar långt där nere.

Efter ett litet tag ropar Hitler återigen på Goebbles men hinner bara säga hans namn innan Göring störtar fram och skriker:
"Hitler, Hitler!!! Britterna anfaller, britterna anfaller!!"
varpå Hitler lugnt svarar:
"Håll käften, jag spelar Tetris!"

Hahaha skrattar så jag dör xD Det var det bästa skämtet jag hört på år och dar! Mera sånt haha
Citera
2010-08-15, 00:05
Medlem
Gurgla890s avatar
Hitler var ute o gick när han plötsligt fick syn på en liten jude flicka som stod och grät och pillade i en liten askkopp, så Hitler går vänligt fram o frågar: vad gör du för nåt?
flickan svarar: jag letar efter mina föräldrar.
Citera
2010-08-15, 00:49
Bannlyst
hitler var hos frisören, frisören frågade -ska jag ansa mustashen lite? han svarade, -nej jag har den där för att se tuff ut, min pappa slog mig och jag hade lunginflammation när jag var liten,jag höll på att dö, snälla låt mig få ha mustashen kvar
Citera
2010-08-19, 17:36
Medlem
wheelintheskys avatar
Varför var hitler sämst på golf???

Han kom aldrig upp ur bunkern...
Citera
2010-08-19, 22:52
Medlem
Djävulsk

Adolf Hitler befinner sig som sig bör i underjorden. Fullt försedd med horn i pannan, bockfot och svans, skyfflandes kol. Svetten lackar.

Så dyker Hin Onde upp. - Jag har goda och dåliga nyheter till dig, Adolf.

De goda är att du kommer att bli återfödd.

De dåliga är att du blir återfödd som jude!
Senast redigerad av GaussBonnet 2010-08-19 kl. 22:59.
Citera
2010-08-19, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Adolf Hitler befinner sig, som sig bör, i underjorden.
Fullt försedd med horn i pannan, bockfot och svans, skyfflandes kol.
Svetten lackar. Så dyker Hin Onde upp.

- Jag har goda och dåliga nyheter till dig, Adolf.

De goda är att du kommer att bli återfödd.

De dåliga är att du blir återfödd som jude!

Fan vad dålig, sopa. Ditt skämt sög.
Citera
2010-08-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CanLifePrevail
Fan vad dålig, sopa. Ditt skämt sög.

Säger du bara för att du inte kan klämma fram nåt själv.
Citera
2010-08-20, 09:06
Medlem
rövners avatar
Varför tog hitler livet av sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in