2010-08-19, 02:22
Medlem
LFEs avatar
Snuten i Englan och USA är ju äcklig, kameror som följer med överallt, filmar folk för att förodumjuka dem. Dessa två stolpskott, höga som fan och möjligen deppiga för något får säkert panik och kutar över vägen, försöker sen fly som värsta galningarna.

Snuten kom väl och försöker leka allan som de alltid gör på cops videos. "Come here right away"... typ
Citera
2010-08-19, 03:28
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmarsson24
Två tidigare okända och ostraffade svenskor dyker upp gående mitt på en motorväg mot London. Polis tillkallas för att få bort dem. Svenskorna som troligen lider av tillfäliga alvarliga psykiska störningar tror poliserna är våldtäcktsmän eller dylikt och kastar sig framför en lastbil respektive bil. Båda överlever mirakulöst och hon som blev kraschad av en bil i 100km/h är snart uppe på benen och slår ner en polis och springer ut på vägen igen. Krävs 6st poliser för att få ner henne.

Syster 1 åker in på sjukhus i 7veckor, syster 2 är ute efter 3 dagar och mördar då en man som gett henne tillfälligt husrum. Går sen ut på vägen och slår sig själv i huvet med en hammare. En kille lyckas ta hammaren innan hon slått in skallen på sig själv och istället kastar hon sig från en 15 meter hög bro och överlever igen mirakulöst.

Döms sedan till endast 5års fängelse vilket kortas ner till 3,5år? Så snart kanske hon återvänder till Sverige och så har vi världens sjukaste tviling par lösa i Göteborg.

Se upp!

Tar mig friheten att rätta till lite med faktan: bron var 40ft hög (alltså 12.2meter) och bilen höll knappast en fart av 100 km/h när den kolliderade med syster 2. Bromssträckan är alldeles för kort, jag skulle gissa på en fart av max 50 km/h eftersom bromssträckan är mindre än 10 meter och underlaget var blött. Annars var det en bra sammanfattning!

Fortfarande helt sjukt att båda systrarna överlevde krockarna och syster 2 som klarar hoppet på 12 meter.
Citera
2010-08-19, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
Endast i England kan man säga att en person som till utseendet ser helt sönderinavlad ut är
i övrigt helt normal. Titta på systrarnas defekta utseende!
Det behövs inga droger där.

Ja de såg ut som typiska engelska wt.
Citera
2010-08-19, 09:12
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCoq
Fått lite ny rykande info ang tjejernas familj.
Tydligen så är pappan enbent. Mamman har även blivit tagen för snatteri i Sunne på 90-talet.

Det här är ju bokmaterial. En självbiografi och ett besök på Bokmässan hade ju vart nåt. Eller en film.
Citera
2010-08-19, 09:33
Medlem
nazgul4s avatar
har inte lusläst tråden, men har någon diskuterat att Sabina fortsätter springa och bråka som en stålle fast hon har blivit rejält påkörd. Samtidigt som hennes syster har hela underkroppen totalt krossad, och en hel del blod på det.... ÄNDÅ försöker hon resa sig upp. Inte ett gnäll om värk alls.

Detta tycker jag är jävligt märkligt
Har man en psykos så upplever man väl fortfarande smärta? I alla fall efter att ens underkropp är totalt mosad.
Samt att droger inte stämmer in så bra heller. Med tanke på att hon ballar någon dag efter igen. OM nu det inte är så att hon har fått i sig något genom t.ex hennes cigg. Isf lär det inte vara BZ.

Peak-kurva på BZ: http://www.erowid.org/chemicals/bz/images/bz_duration_chart.png
Det är liksom inget man försöker stila sig på under tiden man är på stationen, för att sedan släppa loss igen.
Vilka andra droger ger inga utslag på test vid denna tiden? Som kan ha liknande symtom. PCP? Datura?

Varför har Sabina aldrig gett en enda kommentar om det som har hänt?
Hur fan kan man släppa ut en person (efter så kort tid) som vägrar diskutera ett av dom allvarligaste brotten som finns, dråp?

Tycker också att det låter sjukt intressant om mordet på Marie Johansson i Gbg. Hade varit kul att veta vart dom systrarna var just då 2005. Bilden är faktiskt skrämmande lik för att vara en fantombild
Fantombild
Sabina Eriksson

Grova kindben, speciella kattliknande ögon, kortklippt lugg (som hon hade vid händelsen i England)

Scary shit detta...
Senast redigerad av nazgul4 2010-08-19 kl. 10:04.
Citera
2010-08-19, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nazgul4

Har man en psykos så upplever man väl fortfarande smärta? I alla fall efter att ens underkropp är totalt mosad.
Samt att droger inte stämmer in så bra heller. Med tanke på att hon ballar någon dag efter igen. OM nu det inte är så att hon har fått i sig något genom t.ex hennes cigg. Isf lär det inte vara BZ.

Tänkte också så, men det kan väl även vara att Ursula hamnade i chock?
Av egna erfarenheter när jag var ung och dum, krossade jag en knoge (i självförsvar) och hade en bit av en tand uppstickande från samma knoge, men jag kände inget, inte ens när snuten påpekade mitt sår och intryckta knoge, hade ont som fan dagen efter dock. Doktorns gissning var mild chock.
Man kan ju tänka att Ursula hamnade i djup chock, och i samband med psykos, försökte komma därifrån.
Sedan en postare nämnde BZ (igen ) så kollade jag upp det och såg dokumentären igen, och det kan mycket möjligt vara så att de, eller någon "förgiftat", som Sabina säger när hon snor tillbaka ciggen från Glenn och hans vän; deras cigg.

Väntar med spänning på Sabinas frisläppning, och om Folie ā deux är vad de hade lär de få ett återfall när/om de träffas igen, då det är ytterst vanligt (enl. vissa sidor efter en sökning på Folie ā deux)
Citera
2010-08-19, 10:18
Medlem
nazgul4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsarun
Tänkte också så, men det kan väl även vara att Ursula hamnade i chock?
Av egna erfarenheter när jag var ung och dum, krossade jag en knoge (i självförsvar) och hade en bit av en tand uppstickande från samma knoge, men jag kände inget, inte ens när snuten påpekade mitt sår och intryckta knoge, hade ont som fan dagen efter dock. Doktorns gissning var mild chock.
Man kan ju tänka att Ursula hamnade i djup chock, och i samband med psykos, försökte komma därifrån.
Sedan en postare nämnde BZ (igen ) så kollade jag upp det och såg dokumentären igen, och det kan mycket möjligt vara så att de, eller någon "förgiftat", som Sabina säger när hon snor tillbaka ciggen från Glenn och hans vän; deras cigg.

Väntar med spänning på Sabinas frisläppning, och om Folie ā deux är vad de hade lär de få ett återfall när/om de träffas igen, då det är ytterst vanligt (enl. vissa sidor efter en sökning på Folie ā deux)

Ja, möjligt att det skulle vara chock. Men ändå, en chock känns lite "mesig" att få när du gör en sån grej... flera gånger.
Speciellt om du är så kall att du hoppar in under däcken. Hon verkar inse att hon missar fronten och slänger alltså sig själv in under lastbilen. Omg... det är så sinnes!
Citera
2010-08-19, 10:31
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indweller108
Måste ju finnas någon skolkamrat på bilden som är registrerad på Flashback och kan
berätta lite ett och annat om dom galna systrarna Erikssons förehavanden under
skoltiden, hur dom var funtade då.

Som dom betedde sig på filmen så var dom troligen inga änglar i plugget heller.

Tydligen skolkade en av systrarna den dagen fotot togs. Kanske blev dom bara "bänga"
när dom var i närheten av varandra. Verkade ju vara så när dom gick "bärsärk" i England.

Vad är det för konstigt hon är klädd i? Ser ut som om tröjan är i trasor
Citera
2010-08-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nazgul4
Ja, möjligt att det skulle vara chock. Men ändå, en chock känns lite "mesig" att få när du gör en sån grej... flera gånger.
Speciellt om du är så kall att du hoppar in under däcken. Hon verkar inse att hon missar fronten och slänger alltså sig själv in under lastbilen. Omg... det är så sinnes!

Min första tanke här var att Usula inte blir påkörd mer än den gången med lastbilen.
Fast, när man ser det och tänker om lite så ser man att hon faktiskt stannar upp och springer in, som du säger; i däcken, fyyyfan!
Och om man sen kollar när Sabina springer ut, så är det precis som att hon siktar på bilen som kommer.
Sen tror jag att chock är en reaktion från kroppen efter ett trauma som gör att adrenalin pumpar etc etc, och adrenalin är ju känt för att lindra smärta. Ursula kan ha hamnat i chock redan när Sabina blir påkörd första gången.
Vad jag inte fattar är att båda överlever allt, en vanlig människa dör för mindre, Aliens ?
Citera
2010-08-19, 10:48
Medlem
nazgul4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsarun
Min första tanke här var att Usula inte blir påkörd mer än den gången med lastbilen.
Fast, när man ser det och tänker om lite så ser man att hon faktiskt stannar upp och springer in, som du säger; i däcken, fyyyfan!
Och om man sen kollar när Sabina springer ut, så är det precis som att hon siktar på bilen som kommer.
Sen tror jag att chock är en reaktion från kroppen efter ett trauma som gör att adrenalin pumpar etc etc, och adrenalin är ju känt för att lindra smärta. Ursula kan ha hamnat i chock redan när Sabina blir påkörd första gången.
Vad jag inte fattar är att båda överlever allt, en vanlig människa dör för mindre, Aliens ?

Ja man får välja mellan dessa:

1. Aliens / Ödlor
X. MK Ultra
2. Limbo (för er som sett Inception)

Citera
2010-08-19, 11:14
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttamiz
Hur som helst jag har "freakat" på denna story och kommer att jobba hårt på att vi får fram "storyn" bakom dessa två.

Själv körde jag fram till Åby Camping för ett par månader sedan eftersom jag hade 10 min över innan ett möte. Campingen såg välordnad ut efter att ha slagit en lov in på området. Där har tydligen alltjämt Ursula sin adress.

Jag tror att lösningen på gåtan går via Åby Camping - vårt enda halmstrå förutom att ta emot Sabina när hon vandrar ut från kvinnofängelset i UK om ett halvår.

Föreståndaren på Åby Camping måste veta något !

Jag är på om du drar dit igen. Jag kan inte heller släppa dessa kvinnor, så sjukt fascinerande.
Citera
2010-08-19, 11:58
Medlem
Occultuss avatar
Fan, det skulle vara intressant om hon skulle tala ut om det här, Sabina alltså. Om hon nu är frisk numera, så kanske hon kan bringa lite klarhet för oss intresserade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in