Ha, ha, ha vilken tönt hon är den där Linda. Vet ej om ni sett det, men hon har numera skrivet i hennes blogg "keep talking shit about me, you are making me famous."
Jaa du lilla enfaldiga människa. Att vara känd är iofs INTE samma sak som att vara berömd. Det kan vara så, jo det är sant. Men som sagt undantagen är många.
För t ex både Göring och Hitler, Linda Lovelace (långt ner i halsen

) och Jenna Jameson är exempel på några kändisar, som är väldigt kända. Men ingen av dem betraktas som några berömdheter, förutom i väldigt sjuka kretsar. Liknande kretsar tillhör de få som gillar dig Linda. D v s en liten klick som diggar en tjej som blev påsatt i teve framför hela svenska folket

Hela Sveriges lilla knullagumma, det är det du är känd för att vara Linda.
Och det är fortfarande så Linda att du är illa omtyckt i allmänhet och hatad av somliga i synnerhet. Det är det ditt kändisskap baseras på och ingenting annat. Att detta sker på bekostnad av dina barn det vet alla. Ja kanske även du, fast du skiter i det.
Så jag tror så här, att dig går det ingen nöd på, du är säkert skitkaxig över att någon kom på att skriva ovanstående slogan. Nu är det så här att mig går det ingen nöd på heller. Jag bryr mig inte egentligen inte om du gör bort dig i aftontidningarna, du roar mig bara. Dina barn däremot är det jävligt synd om (fast du skiter i det, ja, jag vet!).