2010-08-07, 13:25
Medlem
HeavyPops avatar
Vi har alla hört uttrycket. Du har hört det, jag har hört det.
Det används flitigt. Överallt, hela tiden. Åtminstone hus "unga vuxna".
Vad är egentligen en loser? Vad definierar en loser?
Tom plånbok? Tjockis? Låg intelligens? Fattig i själen, ej kulturellt bevandrad?
Jag hävdar nog att alla som är white trash per automatik är losers.
Vilken är din definition? När är man en riktig jävla loser?
Citera
2010-08-07, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeterek
noob

Utifrån ditt inlägg kan jag dra slutsatsen att du med största sannolikhet är en så kallad loser.
Citera
2010-08-07, 13:31
Medlem
hallberg-rassys avatar
Loser = White Trash = Slödder?
Citera
2010-08-07, 13:34
Bannlyst
I mina ögon är man är loser när man egentligen skulle kunna ha det betydligt bättre här i livet men pga. sin egen idioti osv. så lever man istället ett tråkigt och värdelöst liv.
Fast ibland kan det vara svårt att urskilja dem som bara haft otur eller om det beror på individen själv.
Citera
2010-08-07, 13:36
Bannlyst
Vuxen person som bor hemma
Person som ej klarat sin utbildning
Person som ej har ett socialt liv
Person som inte klarar 20 armhävningar på rad
Person som spenderar 90% av sin tid på mcdonalds

etc
Citera
2010-08-07, 13:38
Medlem
Roxanas avatar
En loser för mig är någon som aldrig kommer nån vart i livet, aldrig satsar helhjärtat på något men gärna beklagar sig över sin situation. Misslyckas ofta i relationer. Slacker mixat med trög.
Citera
2010-08-07, 13:42
Medlem
fan, jag klarar inte 20 armhävningar på rad, vaknade normal..och nu är jag en looser : (
Citera
2010-08-07, 13:49
Bannlyst
när man är en idiot är man en loser.
Citera
2010-08-07, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronken
fan, jag klarar inte 20 armhävningar på rad, vaknade normal..och nu är jag en looser : (
Ja, alla som skriver "loser" som "looser" är losers.
Citera
2010-08-07, 13:55
Medlem
När man om o om igen skriver och/eller läser i skvallertrådar på flashback. Det kallar jag en LOSER!

(ÄR proffs)
Citera
2010-08-07, 13:58
Medlem
lyinawakes avatar
Jag är emot att sätta etiketter på folk. Man vet aldrig alla omständigheter till att en person hamnat i den situation den befinner sig i, och människor som sitter i risiga situationer men är nöjda med det är inga losers i mina ögon. Så jag sluter mig till föregående talare och säger att alla som stavar loser med två O:n är riktiga losers!
Citera
2010-08-07, 14:20
Medlem
-mollen-s avatar
I mina ögon är en loser en vuxen person som inte klarar av att ta ansvar. tex när man har passerat 25 års ålder och är en fullt frisk och fungerande människa som fortfarande bor hemma hos föräldrarna och lever på dom och inte har ett jobb eller en utbildning att gå till och hellt enkelt inte klarar av att fixa sin egen försörjning, utan bara sitter hemma och klagar, då är man en loser..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in