2010-08-03, 21:43
Medlem
diversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

Här är jag. Jag har letat efter dig - dvs. en kvinna som är intelektuell och inte lever i en bubbla. Du kan skicka ett PM så snackar vi vidare på MSN. Detta är inte ens ett skämt. Tyvärr är jag dock inte lång, det får du leva med.

Jag tänkte att det kunde vara roligt att snacka med nån man inte alls känner, lite spontant sådär.
Citera
2010-08-03, 21:44
Medlem
doctor-0xEFs avatar
Till TS: Du är ful, du kan inte få båda!
Citera
2010-08-03, 21:46
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silhas
Nu orkade jag inte se vad som skrevs av dig tidigare men jag haller med om att ordet intelligens innefattar en mangd betydelser. Att kunna vara verbal och stimmulera din fantasi i en konversation blir tyvarr begransat da alkoholen kommer in i spelet.

Att finna en man med en verbal kompernsniva utover en baver samt ha ett stimmulerande innehall....
Du kan nog inte domma allt baserat pa forsta intrycket pa en bar den saken ar saker da vi alla har legat i rannstenen nagon gang i varat liv.

Focusera pa att hitta personer som du trivs att umgas med, respekterar och delar intresse med sa kommer garanterat nagon man fanga ditt intresse.

Har for ovrigt manga lakar och ingenjors kompisar, garanterar att de mest intellektuella personerna jag kanner kan vara allt fran festprissar till nykterister basterat pa tid och lust.

PS: Om du gillar att festa sa las ekonomi, mycket tid till overs

PS more: I flera fall kan du fa en dubbel examen i ingenjor och ekonomi av att valja alla fria val till ekonomistudier samt extra tillagg pa runt 30-60 hogskole poang om du laser ingenjor. Lite mer studier men du har gott om tid till fest! For ovrigt sa festar man anda mest i borjan.

Det är inte jag som är TS

Trolltråd....
Citera
2010-08-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Civilingenjörsexamen? Tjej? 19 år? Vad är det attraktiva i detta om jag får fråga?
Får väl erkänna att jag inte läst igenom tråden vidare noggrannt så TS ålder noterade jag inte.. Men det kan väl förklaras av graden idioti gällande trådens syfte.

Men det jag menade är att det är det gör ju det hela ännu löjligare om TS är en WT-brud som går på soc eller dylikt (nu säger jag inte att det säkert är så...) men kräver att killen ska vara både begåvad och vacker för att nå upp till hennes krav. Min högst personliga uppfattning är att det krävs lite egna meriter innan man sätter så höga krav på sin partner!
Citera
2010-08-03, 21:47
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diversion
Här är jag. Jag har letat efter dig - dvs. en kvinna som är intelektuell och inte lever i en bubbla. Du kan skicka ett PM så snackar vi vidare på MSN. Detta är inte ens ett skämt. Tyvärr är jag dock inte lång, det får du leva med.

Jag tänkte att det kunde vara roligt att snacka med nån man inte alls känner, lite spontant sådär.

Åh gode gud, låt inte den här tråden sjunka ännu djupare.....
Citera
2010-08-03, 21:48
Medlem
Bud Fluds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Jag hatar obegåvade personer. Snälla, alla som är något; skicka ett mail till mig!

Vill ha så många mail som helst.

Inga korkade, inga som super bort sin framtid och inga slynor. Bara snygga och smarta killar!

Puss på er!

P.S. Alla tjejer som håller på att skriva otrevliga saker... Ni är bara avundsjuka, just face it! D.S.
Avundsjuka på vad? En tonårstjej som inte blivit torr bakom öronen ännu? Jag menar inte att låta nedlåtande men du utstrålar en ganska stuck-up attityd genom det du skriver. Det är lätt att ställa krav utan att rannsaka sig själv. Vad skulle dessa högutbildade och begåvade män få ut av att gänga sig med en tjej som nyss gått ut gymnasiet? Att du även sitter och uttalar dig om olika universitetsutbildningar på det sättet du gör utan att ens påbörjat högre studier signalerar inte direkt begåvning eller genuint intresse. "Jag ska bli det och det för då ÄR man åtminstone något!!".

Den inställning till alkohol och krogen är också tvehågsen då du gärna basunerar ut att du minsann hänger på Stureplan. De flesta framgångsrika människor jag känner är väldigt långt från nykterister. (Jag förstår att det din "drömkille" inte behöver vara absolutist men det är inte min poäng).

Fördomsprofil: Juristlinjen?
Citera
2010-08-03, 21:50
Medlem
silhass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargen
Då får du nöja dig med långe, mörke, smala snickar-Janne som med lite tur läst en Kalle Anka-pocket på nån klassresa i fjällen och som tycker att en 7.2:a Arboga är det finaste man kan bjuda på.

hehe, kalle-anka i fjallen ar juh givet!

Fjallen+bastu+god ol => Kalle anka pocket ar det mest avancerade i kulturell stimmulans min hjarna klarar for tillfallet
Citera
2010-08-03, 21:52
Medlem
silhass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Det är inte jag som är TS

Trolltråd....

Men ursakta att jag kommenterade ditt citat forst for att sedan fortsatta med kommentar till TS utan att informera....

Inte ans jag fortjanar 3 (!!!) .......
Citera
2010-08-03, 21:54
Medlem
patiks avatar
Skulle supandet vara ett stort problem?
Citera
2010-08-03, 21:56
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silhas
Men ursakta att jag kommenterade ditt citat forst for att sedan fortsatta med kommentar till TS utan att informera....

Inte ans jag fortjanar 3 (!!!) .......

Kan alla sluta vara såna förbaskade lipsillar i den här tråden. Ok jag tar bort två och ger dig istället endast en

Bättre nu?
Citera
2010-08-03, 22:03
Medlem
rzrphs avatar
genmodifiera?
Citera
2010-08-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tchii
Jag ser helt seriöst ut som David villa ... Google !
Och jag håller med dig fast om motsatta könet... Man träffar en skön tjej som verkligen vet hur man har kul och så... Efter några "dejter" så inser man fort att denna 21 åring har samma utveckling som en 15 åring.... Sinnes

David Villa är 1,75. Dvs. en relativt kort jävel. TS sökte långa, vackra killar. Som inte super. Och är intelligenta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in