Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Jag hatar obegåvade personer. Snälla, alla som är något; skicka ett mail till mig!
Vill ha så många mail som helst.
Inga korkade, inga som super bort sin framtid och inga slynor. Bara snygga och smarta killar!
Puss på er!
P.S. Alla tjejer som håller på att skriva otrevliga saker... Ni är bara avundsjuka, just face it! D.S.
Avundsjuka på vad? En tonårstjej som inte blivit torr bakom öronen ännu? Jag menar inte att låta nedlåtande men du utstrålar en ganska stuck-up attityd genom det du skriver. Det är lätt att ställa krav utan att rannsaka sig själv. Vad skulle dessa högutbildade och begåvade män få ut av att gänga sig med en tjej som nyss gått ut gymnasiet? Att du även sitter och uttalar dig om olika universitetsutbildningar på det sättet du gör utan att ens påbörjat högre studier signalerar inte direkt begåvning eller genuint intresse. "Jag ska bli det och det för då ÄR man åtminstone något!!".
Den inställning till alkohol och krogen är också tvehågsen då du gärna basunerar ut att du minsann hänger på Stureplan. De flesta framgångsrika människor jag känner är väldigt långt från nykterister. (Jag förstår att det din "drömkille" inte behöver vara absolutist men det är inte min poäng).
Fördomsprofil: Juristlinjen?