2010-06-30, 19:39
Medlem
vaoens avatar
Hehe jag har ett väldigt udda problem. Igår när jag startade om datorn då fick jag inget ljud så jag kollade drivrutinen för ljud och gjorde ett "roll back på den, men ljudet fungerade fortfarande inte. När jag gick in på spotify stod det att mitt ljudkort inte fungerar. Internet är bra men när jag går in på youtube och kollar på nån video laggar det även när den har buffrat klart i högra hörnet är internet ikonen det står att jag inte har någon "connection" men internet funkar bra. Så jag formaterade om systemet och installerade alla drivrutiner allt funkar bra och jag installera ett par saker som msn,smart sec4, mm. Sen startade jag startade om datorn allt fungerar alldeles utmärkt men jag fick ett problem nu kan jag inte installera en någonting, när jag försöker installera kommer en ruta upp och det står: the windows installer services could not be acessed. This can occur if the windows installer is not correctly installed. Jag såg mig omkring på internet sökte på google och hittade på windows hemsida en register-fil, jag installera den och nu har jag samma problem som tidigare vad ska jag göra nu?

Ursäkta grammatiken men skrev först på engelska och använde google translate för att översätta
Citera
2010-07-02, 02:12
Medlem
vaoens avatar
snälla hjälp mig!
Citera
2010-07-02, 03:17
Medlem
hasenfrasens avatar
Starta upp datorn i "felsäkert läge med nätverk" mha F8 under uppstarten och tanka och kör MBAM Antimalware. Vad säger MBAM om din dator?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in