2010-05-26, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Vad är det som är så farligt med kiss? Det är ju bara vatten/vätska som passerat genom dej. Är du så jävla äcklig inuti så du förorenar vattnet? Känner du dej äcklad av att ha kiss i urinblåsan eller är det först när det kommer ut som du inte klarar av det?
Dessutom kräver han ju inte att få kissa på dej, det är ju ditt eget kiss, vätska du drack för en stund sedan. Mitt tips är att kissa på honom, hur svårt kan det vara. Bjud på det, du hade ändå bara tänkt spola ner det i toaletten eller hur.
Jag tror att han kommer att söka sej vidare om du inte kan/vill tillfredsställa hans behov.

Jag kan nog ta kisset. Det är situationen att han under många timmar ska försöka få i mig så mycket att dricka som möjligt för att sedan hålla han stenkoll på mig så att jag inte går på toaletten. Jag har innan tänkt att "de kan jag la bjuda på" men jag kan inte hjälpa att se ner på honom när jag gör det. Jag tappar lixom respekt för honom...
Citera
2010-05-26, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burney
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i snart sex år och för ungefär sex månader sedan så började han så smått föreslå att jag skulle kissa på honom. Jag hade de nästan på känn att han gillade sånt men jag fick ändå panik för för mig är sex och avföring två skilda saker som inte bör kombineras.

Ändå ställde jag upp. Babysteps. Men jag gillar de inte och nu har jag fått nog, vad ska jag göra? Jag nojjar över att JAG inte är intressant längre, eller att min kropp inte kan hetsa upp honom, att bara mitt jävla piss gör de. Även om han "avstår" så kommer jag ju aldrig igen kunna känna att jag ger han allt han vill ha. Jag vill leva med honom i resten av mitt liv men jag tror att han till slut kommer ge efter och vilja hitta nån som delar hans "intresse".

Jag tog upp det med honom ikväll men han har lite svårt att dela med sig av va han tänker. Jag sover på soffan i natt.

Urin är inte avföring. Kissa på honom, det är rent.
Citera
2010-05-26, 14:51
Medlem
Citat:
Jag kan nog ta kisset. Det är situationen att han under många timmar ska försöka få i mig så mycket att dricka som möjligt för att sedan hålla han stenkoll på mig så att jag inte går på toaletten. Jag har innan tänkt att "de kan jag la bjuda på" men jag kan inte hjälpa att se ner på honom när jag gör det. Jag tappar lixom respekt för honom...

Eh, leker han dominanslekar också menar du? Hurdå "stenkoll"? Säg åt honom och lugna ner sig, jösses!
Citera
2010-05-26, 15:05
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Med den logiken är det även normalt att äta bajs.

Ur ett rent biokemiskt perspektiv är mycket av de kemiska föreningar som bakterierna producerar i tjocktarmen toxiskt, och utgör ett hot om de når blodomloppet. Det är alltså inte en bra ide.

Att urin bara är vatten, eller att det är samma vätska man druckit för en stund sen, är inte sant. Urinbildningen i njurarna är en invecklad process, och slutprodukten innehåller, förutom vatten, urea och joner, även ofta inaktiverade läkemedel och olika kroppsfrämmande toxiner.

Det bör dock påpekas att urin normalt sett är en steril vätska. Det kvävehaltiga urinämnet är dock allt annat än behagligt, och det är svårt att tänka sig att någon skulle finna det upphetsande.

Det finns ju många atleter som dricker sitt kiss, t.ex. Lyoto Machida(en av världens bästa UFC fighters 18-1 i sin proffskarriär) dricker sitt eget kiss varje morgon. Såvitt jag vet så är inte kisset avfall på samma sätt som bajset är, och är då inte jämnförbart med bajset .
Citera
2010-05-27, 09:33
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Det bör dock påpekas att urin normalt sett är en steril vätska. Det kvävehaltiga urinämnet är dock allt annat än behagligt, och det är svårt att tänka sig att någon skulle finna det upphetsande.
Ursäkta mej men har du tillgång till internet? Sök på wetsex, 397 000 träffar.
Golden shower, 2 490 000 träffar. Ett exempel http://www.fetishbank.net/links/fetishbank-pee-00.html
Att du har svårt att tänka dej att någon skulle finna det upphetsande säger bara nåt om dina egna begränsningar.
Citera
2010-05-27, 09:41
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ok då förstår jag. Det är ju en annan grej. Jag förstår att du känner dej instängd. Jag tror du ska släppa honom, han kommer inte att stanna om han stöter på en annan tjej som delar hans intresse.
Och det finns rätt många, tro det eller ej. Se dej om efter en kille med "normal" sexualitet istället.
Citera
2010-05-27, 14:01
Medlem
Drumsticks avatar
Du har inget "udda" du gillar då? Då skulle ju du kunna be honom serva dig med något, eller om du bara jävlas och frågar om du får fista honom och han kommer förhoppningsvis känna sig tvungen om du tjatar att han får ju kissa på dig, och när du har handen inne då börjar du skratta åt honom
Citera
2010-06-03, 09:31
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumstick
Du har inget "udda" du gillar då? Då skulle ju du kunna be honom serva dig med något, eller om du bara jävlas och frågar om du får fista honom och han kommer förhoppningsvis känna sig tvungen om du tjatar att han får ju kissa på dig, och när du har handen inne då börjar du skratta åt honom

Hahaha.. Om han skulle gå med på det så skulle det ju vara det största failet någonsin (från ett perspektiv av en som inte tänder på piss-sex och anala lekar) , pissad och fistad av sin tjej, jeez
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in