2010-06-01, 00:23
Medlem
Tjenare. Mitt första inlägg här på FB, so be gentle

Jag planerar att göra debut i hallucinogenernas värld inom en snar framtid men kan inte riktigt bestämma mig om jag ska pröva 4-ho-met eller syra. Syftet är huvudsakligen att få ett annat perspektiv på olika aspekter i mitt liv och förhoppningsvis få lite bättre insikt i varför jag tycker si och så om saker. En djupdykning i mina värderingar, skulle man väll kunna kalla det.
Förstår att detta är ingenting som kommer på ett silverfat och det lika gärna kan sluta med att jag bara fascineras utav alla visuella intryck.

Men vilken utav dessa två droger tror ni skulle tillämpa sig bäst för detta ändamål?

MvH
Citera
2010-06-01, 00:39
Medlem
nuplie22s avatar
du kommer troligen ta del av det visuella mest första gången, det gjorde iaf jag sen kan det vara skönt att testa något som har en lite kortare rustid än LSD första gången.. 4-ho-met är ganska snällt.

men annars för ett djupdyk så är nog LSD bättre.

Edit: med att säga att 4-ho-met är snällt så menade jag for the record inte att det inte är potent, väldigt mycket visuellt men det kändes snällt mot psyket så att säga
Citera
2010-06-01, 00:39
Medlem
I bet lsd
Citera
2010-06-01, 01:03
Bannlyst
magic mushroom!!!
Citera
2010-06-01, 01:37
Medlem
Lime-Limes avatar
Vad har du tagit för droger innan?
Måste du göra en djupdykning på debuten? Du kan ju testa 4-ho-met först, så att du får en uppfattning om hallucinogener - och ta LSD vid ett senare tillfälle?
Citera
2010-06-01, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime
Vad har du tagit för droger innan?
Måste du göra en djupdykning på debuten? Du kan ju testa 4-ho-met först, så att du får en uppfattning om hallucinogener - och ta LSD vid ett senare tillfälle?

Bara de 3 lätta, alltså Cannabis, alkohol respektive nikotin.
Nä det är ju sant iofs. Kan nog, som du säger, vara bäst att börja med att bekanta mig med ruset så att jag känner mig säker då jag använder det i djukdyknings-syfte. Effekterna kan nog bli för överväldigande och svårkontrollerade annars.
Mm och som "nuplie22" sa, så är det nog smartast med 4-ho-met då rustiden är betydligt kortare.

Men har fått uppfattningen att 4-ho-met är ganska stökigt och förvirrande tankemässigt, stämmer detta eller är det helt individuellt?
Citera
2010-06-01, 03:10
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CounterClockwise
Bara de 3 lätta, alltså Cannabis, alkohol respektive nikotin.
Nä det är ju sant iofs. Kan nog, som du säger, vara bäst att börja med att bekanta mig med ruset så att jag känner mig säker då jag använder det i djukdyknings-syfte. Effekterna kan nog bli för överväldigande och svårkontrollerade annars.
Mm och som "nuplie22" sa, så är det nog smartast med 4-ho-met då rustiden är betydligt kortare.

Men har fått uppfattningen att 4-ho-met är ganska stökigt och förvirrande tankemässigt, stämmer detta eller är det helt individuellt?

ptja stökigt och förvirrande kan ju vara en bra beskrivning på en tripp det kan ju liksom bära iväg åt vilket håll som helst, du som styr.. men jag har kunnat hålla diskussioner utan problem på ganska höga doser
Citera
2010-06-01, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
ptja stökigt och förvirrande kan ju vara en bra beskrivning på en tripp det kan ju liksom bära iväg åt vilket håll som helst, du som styr.. men jag har kunnat hålla diskussioner utan problem på ganska höga doser

hehe jo det iofs, men mer kaotiskt och,, eehh,, studsigt än lsd, kanske är en lite bättre förklaring på vad jag menar ^^ Men det får bli en 25mg av 4-ho-met som debut =) Önska mig lycka till!
Citera
2010-06-01, 06:41
Bannlyst
Kör inte på någon äcklig RC, ta the real deal.. dvs LSD
Citera
2010-06-01, 06:50
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haystak
Kör inte på någon äcklig RC, ta the real deal.. dvs LSD

Indeed, LSDn går alltid före.
Citera
2010-06-01, 07:25
Medlem
hiphopopotamuss avatar
LSD helt klart, finns sååå mycket mer fakta och forskning bakom det. Finns knappt ett skit bakom 4-HO-MET. 4-HO-MET är dock schysst men det slår inte LSD.
Citera
2010-06-01, 08:09
Medlem
Xalterads avatar
Jag kanske är den enda, men 4-HO-MET slår LSD tycker jag, desutom kan man lättare dosera när det är första gången - förutsatt att man äger en 0.01 våg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in