2010-05-28, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av strukturalisten
Från artikeln ovan: (mina fetmarkeringar)

Här är de säkra lite hur som helst tycks det. Jag måste fråga Mariestadsborna hur det var med gågatan Österlånggatan ner mot Kunsgatan. Hade den byggts eller var det fortfarande en trafikerad väg vid denna tidpunkt? Jag kommer inte ihåg.....
den var redan en gågata !
Citera
2010-05-28, 02:44
Bannlyst
HUR många av er känner överhuvud taget mariestad och Ekudden vid den aktuella tiden.
vill nog påstå att om man känner till mariestad och hur mentaliteten är bland de boende, så ändrar man en hel del inriktningar på ev. GM.
Jag märker när man läser trådarna att min verklighet kring ekudden den aktuella tiden är HELT anorlunda än de flesta här inne.
Kanske därför jag får så många PM med hot och okvädes ord skickade till mig

men skicka gjärna mer, intressant läsning må jag säga, en viss person i MOHOLM skriver riktigt roliga saker.
eller du som jag klurade ut att du bor nära Ekudden
polisen är ju inte såååå långt bort
Citera
2010-05-28, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prytz67
HUR många av er känner överhuvud taget mariestad och Ekudden vid den aktuella tiden.
vill nog påstå att om man känner till mariestad och hur mentaliteten är bland de boende, så ändrar man en hel del inriktningar på ev. GM.
Jag märker när man läser trådarna att min verklighet kring ekudden den aktuella tiden är HELT anorlunda än de flesta här inne.

men skicka gjärna mer, intressant läsning må jag säga, en viss person i MOHOLM skriver riktigt roliga saker.

Om du får PM med okvädesord skickde till dig beror det snarare på att du har en väldigt aggressiv attityd och stöter dig med folk. Dessutom har faktiskt du själv skrivit flera hotfulla inlägg direkt här i den offentliga chatten. Gnäll inte.

Angående kännedomen om Mariestad kan du sätta upp mig på topp-3-listan.
Citera
2010-05-28, 18:40
Bannlyst
Citat:
den var redan en gågata !

Vi pratar om dagens gågata ner "från torget, förbi JC, fiket (gamla bolaget) antar jag ...
Det var väl ingen gågata 1992 !? In och utfart till "knallenparkeringen" var därifrån ...

PS. Du har fortfarande inte svarat på några frågor jag ställde till dig via PM för någon vecka sedan. Logga in och kolla din PM är du snäll ...
Citera
2010-05-28, 18:48
Bannlyst
Citat:

Nu är jag inte med riktigt hur du menar. Hur påverkar kännedomen om Mariestad, Ekudden och dess invånare inriktningen mot en eventuel gärningsman?

Man kan också tillägga att "Mariestadsmentaliteten" som du var inne på inte kan generaliseras! Det fanns ovh finns många olika mentaliteter i alla städer, så även i Mariestad. Ta bara "ungdomsgrupperna". Fanns och finns många olika mentaliteter bland dem. Nej, där är du allt ute och cyklar lite ...
Citera
2010-05-28, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blooddust
Här kommer då de återstående artiklarna som inte fick plats i föregående inlägg.

Bra jobbat!
Citera
2010-05-29, 06:45
Medlem
Bulldozzers avatar
Träffade Helena den aktuella dagen på Ekuddens badplats! Hon var ingen nära vän, men känns än i dag rätt hårt att det inte finns tillräckliga bevis mot BW ? (Alla vet men finns inga bevis!)
Citera
2010-05-29, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldozzer
Träffade Helena den aktuella dagen på Ekuddens badplats! Hon var ingen nära vän, men känns än i dag rätt hårt att det inte finns tillräckliga bevis mot BW ? (Alla vet men finns inga bevis!)

Kan du utveckla varför BW skulle vara gärningsman?
Citera
2010-05-29, 12:43
Medlem
Bulldozzers avatar
Tyvärr kan jag inte berätta mer då det kan störa utredningen! Vi kör på PM.
Citera
2010-05-30, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kejsarinnan
Om du får PM med okvädesord skickde till dig beror det snarare på att du har en väldigt aggressiv attityd och stöter dig med folk. Dessutom har faktiskt du själv skrivit flera hotfulla inlägg direkt här i den offentliga chatten. Gnäll inte.

Angående kännedomen om Mariestad kan du sätta upp mig på topp-3-listan.
vart är jag agresiv i mina uttalanden ??????
Citera
2010-05-30, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborgsdrevet
Vi pratar om dagens gågata ner "från torget, förbi JC, fiket (gamla bolaget) antar jag ...
Det var väl ingen gågata 1992 !? In och utfart till "knallenparkeringen" var därifrån ...

PS. Du har fortfarande inte svarat på några frågor jag ställde till dig via PM för någon vecka sedan. Logga in och kolla din PM är du snäll ...
har redan svarat på dina frågor, kolla din PM.
Citera
2010-05-30, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborgsdrevet

ok !
läste lite fel i farten, tänkte på esplanaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in