2010-05-22, 04:43
Medlem
detta är faktiskt allvarligt!

parken bredvid katedral skolan, där vi alla haft fred under en lång tid! ÄR UNDER SPAN .

-BAKGRUND-
Detta är ett ställe där vi under en lång tid har kunnat hänga och röka hela dagar utan att ha minsta oro.
tänk er en hel park polisen inte vetat om. jag brukar vara där 2-10 ggr på en dag. och där man kan se folk passera hur som helst, titta att vi är lugna, för att sedan lighta en.
ofta så kommer människor av alla lustiga slag bara förbi, bjuder laget runt, snackar lite skit med varandra, för att sedan sticka.
det kan passera upp till 100 pers på en normal dag. fler om det är fest

-SO WHATS THE BIG DEAL-
det började med att 6 personer blev gripna av civilare med massa weed.

(( det bör tilläggas att dessa civilare måste vara dom BÄSTA -rad tillägnad dom längst ner- ))

under tiden dessa 6 personer blir sökta, kommer 1 till, sen 3, sen 2..........
nu när alla 17 var klara (?!? var det inte 6 från början, jo men ingen tänkte ens tanken på att alla satt ner med 4 civilare runt, detta tog ca 2 timmar, och flera dök upp)
precis.. civilarna märkte direkt att det var en "het" plats.

när civilarna skulle ringa på backup, tog det 15MINUTER att guida 2 andra civilare dit.
när civilarna sen skulle ha en kvinnlig dit som kunde visitera den ända tjejen i gruppen fick dom möta henne för att hitta dit.
när civilarna ringde efter radiobil så hade dom ingen aning vart dom menade.
(detta är mitt i stan)

det fanns inte ens på deras karta. och dom är där och pooff, dom bara vandra in i deras armar en efter en

-GET TO THE FUCKING POINT-

dom kommer garanti sätta det under span!!
det menas att många kommer åka dit.
därför måste alla sluta hänga där.

-NO SHIT, WHAT CAN I DO-

!sluta hänga där självklart
!sprida detta till alla, du hjälper alla du säger det till

----mission done,,,,,,, eeey where is that magic choclate 420 cake i was promised as a reward----

-BÄSTA CIVILARNA, tack för en trevlig kväll jag ska skriva en tråd om dom nu kommer länk snart
2010-05-22, 05:24
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koerveter
Osammanhängande dravel.
Sov ruset av dig. (Och grattis till första inlägget.)
2010-05-22, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Sov ruset av dig. (Och grattis till första inlägget.)

hehe nog för att jag sitter och röker lite nice weed nu men,
helt ärligt, det är många som hänger där, det är seriöst knas när det blir span där.
många kommer att åka dit :/

-FORUM FAKTA-
dertyharry är en allt för vanlig sort av "den mobbade i gruppen"
DMIG är en vanlig sjukdom som utvecklas genom att dränera IQ
personer med DMIG är sällsynta att se, då dom väljer (för att dom inte har nån kompis att välja) att stanna hemma.
DMIG är extremt farlig runt 21:00-03:00 då dom sitter och samlar hat mot folk med vänner.
vid 04:00 så har folk med kompisar kommit hem och däckar, det är då DMIG smyger sig fram för att sippra ut små mängder av hat i alla forums inlägg där det finns bevis på festligheter och andra UMGÄNGES AKTIVITETER som dom själva inte fått uppleva.

!om en person med DMIG anfaller dig försök att inte frysa ut den, då den blir ettrig som en liten chiuaua och slutar ALDRIG.
!om en person med DMIG anfaller dig försök att muta denne med 20kr att köpa cola till gänget för att sedan flytta festen en bit bort
2010-05-22, 05:53
Medlem
danneohs avatar
herregud
2010-05-22, 05:58
Medlem
Himmler!s avatar
Jag förstår inte riktigt vad som skall diskuteras i den här tråden.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in