detta är faktiskt allvarligt!
parken bredvid katedral skolan, där vi alla haft fred under en lång tid!
ÄR UNDER SPAN
.
-BAKGRUND-
Detta är ett ställe där vi under en lång tid har kunnat hänga och röka hela dagar utan att ha minsta oro.
tänk er en hel park polisen inte vetat om. jag brukar vara där 2-10 ggr på en dag. och där man kan se folk passera hur som helst, titta att vi är lugna, för att sedan lighta en.
ofta så kommer människor av alla lustiga slag bara förbi, bjuder laget runt, snackar lite skit med varandra, för att sedan sticka.
det kan passera upp till 100 pers på en normal dag. fler om det är fest
-SO WHATS THE BIG DEAL-
det började med att 6 personer blev gripna av civilare med massa weed.
(( det bör tilläggas att dessa civilare måste vara dom BÄSTA -rad tillägnad dom längst ner- ))
under tiden dessa 6 personer blir sökta, kommer 1 till, sen 3, sen 2..........
nu när alla 17 var klara (?!? var det inte 6 från början, jo men ingen tänkte ens tanken på att alla satt ner med 4 civilare runt, detta tog ca 2 timmar, och flera dök upp)
precis.. civilarna märkte direkt att det var en "het" plats.
när civilarna skulle ringa på backup, tog det 15MINUTER att guida 2 andra civilare dit.
när civilarna sen skulle ha en kvinnlig dit som kunde visitera den ända tjejen i gruppen fick dom möta henne för att hitta dit.
när civilarna ringde efter radiobil så hade dom ingen aning vart dom menade.
(detta är mitt i stan)
det fanns inte ens på deras karta. och dom är där och pooff, dom bara vandra in i deras armar en efter en
-GET TO THE FUCKING POINT-
dom kommer garanti sätta det under span!!
det menas att många kommer åka dit.
därför måste alla sluta hänga där.
-NO SHIT, WHAT CAN I DO-
!sluta hänga där självklart
!sprida detta till alla, du hjälper alla du säger det till
----mission done,,,,,,, eeey where is that magic choclate 420 cake i was promised as a reward----
-BÄSTA CIVILARNA, tack för en trevlig kväll jag ska skriva en tråd om dom nu
kommer länk snart
parken bredvid katedral skolan, där vi alla haft fred under en lång tid!
ÄR UNDER SPAN
.-BAKGRUND-
Detta är ett ställe där vi under en lång tid har kunnat hänga och röka hela dagar utan att ha minsta oro.
tänk er en hel park polisen inte vetat om. jag brukar vara där 2-10 ggr på en dag. och där man kan se folk passera hur som helst, titta att vi är lugna, för att sedan lighta en.
ofta så kommer människor av alla lustiga slag bara förbi, bjuder laget runt, snackar lite skit med varandra, för att sedan sticka.
det kan passera upp till 100 pers på en normal dag. fler om det är fest
-SO WHATS THE BIG DEAL-
det började med att 6 personer blev gripna av civilare med massa weed.
(( det bör tilläggas att dessa civilare måste vara dom BÄSTA -rad tillägnad dom längst ner- ))
under tiden dessa 6 personer blir sökta, kommer 1 till, sen 3, sen 2..........
nu när alla 17 var klara (?!? var det inte 6 från början, jo men ingen tänkte ens tanken på att alla satt ner med 4 civilare runt, detta tog ca 2 timmar, och flera dök upp)
precis.. civilarna märkte direkt att det var en "het" plats.
när civilarna skulle ringa på backup, tog det 15MINUTER att guida 2 andra civilare dit.
när civilarna sen skulle ha en kvinnlig dit som kunde visitera den ända tjejen i gruppen fick dom möta henne för att hitta dit.
när civilarna ringde efter radiobil så hade dom ingen aning vart dom menade.
(detta är mitt i stan)
det fanns inte ens på deras karta. och dom är där och pooff, dom bara vandra in i deras armar en efter en
-GET TO THE FUCKING POINT-
dom kommer garanti sätta det under span!!
det menas att många kommer åka dit.
därför måste alla sluta hänga där.
-NO SHIT, WHAT CAN I DO-
!sluta hänga där självklart
!sprida detta till alla, du hjälper alla du säger det till
----mission done,,,,,,, eeey where is that magic choclate 420 cake i was promised as a reward----
-BÄSTA CIVILARNA, tack för en trevlig kväll jag ska skriva en tråd om dom nu
kommer länk snart