Citat:
Ursprungligen postat av kpr85
Regeln är ju åldern genom två plus sju...
I detta fall 36/2 + 7 = 25 > 22.
Foppa hade behövt vara 30 för att det skulle i regel vara ok att hålla på med en 22 åring.
Dock ner man ser att hon är alum från SSE 2007 och endast 22 år tyder det på att hon är nog en driven jävel vars mentala ålder är rätt hög och inge ont om Foppa, men hockeyspelare brukar inte vara dom första kandidaterna till intelligensreserven vilket i detta fall är en förmildrande omständighet vilket gör att jag har ett överseende i detta fall (+ att Foppa är kung, han får göra som han vill).
Så värst driven behöver man inte vara för det väl? Börjar på SSE när hon är nitton och den rullar det på. Skitvanligt. Tro mig, hon kan nog alldeles säkert vara mer eller mindre tappad.
Men som nån sa, är väl inte så mycket ålderskillnaden som är grejjen, utan var dom är i livet. Har svårt att tänka mig att de har nåt gemensamt mer än att de gillar att knulla vad som anses "kreddigt".
Kan tänka mig att om några år när allt gått åt helvete här i världen så är det svinkreddigt för avdankade sportstjärnor att sätta på grisar. Då sitter säkert ni fanboys och hejjar.