2010-04-25, 09:35
Medlem
kpr85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnagirl
Om foppa varit 32 då? samma sak då?

Regeln är ju åldern genom två plus sju...

I detta fall 36/2 + 7 = 25 > 22.

Foppa hade behövt vara 30 för att det skulle i regel vara ok att hålla på med en 22 åring.
Dock ner man ser att hon är alum från SSE 2007 och endast 22 år tyder det på att hon är nog en driven jävel vars mentala ålder är rätt hög och inge ont om Foppa, men hockeyspelare brukar inte vara dom första kandidaterna till intelligensreserven vilket i detta fall är en förmildrande omständighet vilket gör att jag har ett överseende i detta fall (+ att Foppa är kung, han får göra som han vill).
Citera
2010-04-25, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Foppa är 37 år gammal. Hela livet har ägnats åt att dribbla puck och knäböj eller whatnot jävla sportfånesysslor. Hans förmåga att umgås med det motsatta könet har därför kraftigt kommit på skam och det är därför naturligt att hans nivå ligger under hennes. Så enkelt är det

Du har INGEN jävla aning hur en hockeyspelare lever.
Citera
2010-04-25, 09:37
Medlem
Stahlhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragmus
Som många andra trodde jag inte Foppa skulle rycka åt sig en 22-åring! Jag trodde han skulle försöka producera nån unge istället för att bonka på en 22-åring! Menmen, förstår ju han, så dåligt som det gick i OS så måste han ju tömma ilskan genom hardcore sex med en liten flicka!

Håller fullständigt med.

Tycker också han borde producera några barn innan han blir för gammal, tänk att vara son till Peter Forsberg
Citera
2010-04-25, 09:39
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xorxes
Foppa är 36 bast. Inte 56. 36 år och 22 år är ingen superstor ålderskillnad precis.

Håller helt med.
Det här är väl ingen skandal eller stor grej.
Dom som ondgör sig över detta luktar avundsjuka lång väg.
Citera
2010-04-25, 09:40
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kpr85

Regel och regel. 'Det där är ju en rekommendation från Nation of Islam.
Vet inte riktigt varför du kallar det regel här i sverige?
Vi är väl inte där än?
Citera
2010-04-25, 09:45
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
Kan se framför mig hur Foppa berättar om straffen i OS i Lillehammer 94 och hur Nicole kontrar med att berätta om vilka framsteg hon själv gjorde på sexårsverksamheten vid samma tidpunkt.

Hahah
Citera
2010-04-25, 09:53
Medlem
Ursprungligen postat av guldkorn
Kan se framför mig hur Foppa berättar om straffen i OS i Lillehammer 94 och hur Nicole kontrar med att berätta om vilka framsteg hon själv gjorde på sexårsverksamheten vid samma tidpunkt.
Citera
2010-04-25, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Du har INGEN jävla aning hur en hockeyspelare lever.

Jag tror jag förstår vad du syftar på men att fylleknulla hockeyluder är inte att umgås dvs, att ha ett förhållande. Den här tjejen, 22 år gammal, är nog det han mentalt klarar av.

Senast redigerad av WTFSTHLM 2010-04-25 kl. 10:00.
Citera
2010-04-25, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kpr85

Foppa hade behövt vara 30 för att det skulle i regel vara ok att hålla på med en 22 åring.
Dock ner man ser att hon är alum från SSE 2007 och endast 22 år tyder det på att hon är nog en driven jävel vars mentala ålder är rätt hög och inge ont om Foppa, men hockeyspelare brukar inte vara dom första kandidaterna till intelligensreserven vilket i detta fall är en förmildrande omständighet vilket gör att jag har ett överseende i detta fall (+ att Foppa är kung, han får göra som han vill).

Så värst driven behöver man inte vara för det väl? Börjar på SSE när hon är nitton och den rullar det på. Skitvanligt. Tro mig, hon kan nog alldeles säkert vara mer eller mindre tappad.

Men som nån sa, är väl inte så mycket ålderskillnaden som är grejjen, utan var dom är i livet. Har svårt att tänka mig att de har nåt gemensamt mer än att de gillar att knulla vad som anses "kreddigt".

Kan tänka mig att om några år när allt gått åt helvete här i världen så är det svinkreddigt för avdankade sportstjärnor att sätta på grisar. Då sitter säkert ni fanboys och hejjar.
Citera
2010-04-25, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRPOE
Regel och regel. 'Det där är ju en rekommendation från Nation of Islam.
Vet inte riktigt varför du kallar det regel här i sverige?
Vi är väl inte där än?

Nation of Islam?

Regeln i fråga återfinns även i Barney Stinsons bro code, artikel 113.

http://i41.tinypic.com/2lbkzrs.jpg
Citera
2010-04-25, 10:22
Medlem
Dronkens avatar
Ha, henne har man ju träffat =) Soft :P Gooo foppa, knulla lite unghöna!

F.ö inte så kul tjej när ja träffat henne, men kan va tillfälligheter
Citera
2010-04-25, 10:27
Medlem
torstenhingstens avatar
Jag känner inte tjejen och vet inte alls hur hon är men jag misstänker Foppa kommer ledsna om ngn vecka eller månad.

Hon är bara kåt på mediauppmärksamhet och hans pengar. Inge konstigt med det.

Tror ni att hon hade ens tänkt tanken på att vara tillsammans om samma Foppa inte varit känd och inte haft så mkt pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in