Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Funderar på att byta ut min svarta till en tunnare brun inför alla sommarkvällar som komma skall. Skulle några svarta/mörkgråa band-t-shirts se helt åt helvette ut under?
Allting kan ju egentligen se bra ut, förutsatt att de enskilda plaggen sitter bra på dig och har stilrena linjer. Du kan ju egentligen ta hur snygga kläder som helst i en butik och få dom att se dåliga ut bara genom att dom är för stora, eller att du t.ex. har en för stor tröja på under en jacka som sitter perfekt. Ser kläderna lite billigare ut i materialet så är det ännu viktigare att de istället sitter riktigt bra i rätt storlek, tycker jag.
MEN, som föregående skribent säger, jag själv väljer generellt att till mina bruna skinnjackor ha färger ljusare än jackan under. Jag tror också att surfar du runt på lite designer kläder för att titta modellerna så kommer du nog se att dom i första hand väljer detsamma när de visar upp sina plagg. Det är därför du inte ska byta någon jacka. Du ska istället skaffa en till jacka så du har både brun och svart.