Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-04-16, 18:22
Medlem
Frimodigs avatar
Som försäkringsmäklerska jag är blir jag mycket upprörd när jag ser att fina Flashback har hemska Länsförsäkringars logga som ikon innan webadressen och på fliken. Varför? Är ni sponsrade av Länsförsäkringar eller har de hackat sig in på Flashback eller vad är det frågan om?
Citera
2010-04-16, 18:23
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimodig
Som försäkringsmäklerska jag är blir jag mycket upprörd när jag ser att fina Flashback har hemska Länsförsäkringars logga som ikon innan webadressen och på fliken. Varför? Är ni sponsrade av Länsförsäkringar eller har de hackat sig in på Flashback eller vad är det frågan om?
Rensa och uppdatera din webläsare.
Citera
2010-04-16, 18:25
Medlem
epost72s avatar
Som föregående, Axl Jansson pryder fortfarande sin plats här iaf.
Citera
2010-04-16, 18:36
Medlem
Galacticos avatar
Citat:

Något skumt är på gång!
Citera
2010-04-16, 18:51
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Är ni sponsrade av Länsförsäkringar eller har de hackat sig in på Flashback eller vad är det frågan om?
Det är skräp i din webbläsares cache, töm den så försvinner det.
Citera
2010-04-16, 19:44
Medlem
Galacticos avatar
Dom som säger att du bara ska uppdatera webbläsaren och blablabla.... ska du nog inte lyssna på! dom jobbar antagligen för länsförsäkringen och försöker lura dig! jag har haft problem med länsförsäkringen förut och förstår vad du går igenom, dom är inte att leka med kan jag lova dig! Var på din vakt! och pm:a mig om du vill ha hjälp med något, jag vet hur man handskas med dom!
Citera
2010-04-16, 19:58
Medlem
Lifelovers avatar
Åtminstone Firefox brukar kunna få för sig att blanda ihop både bokmärken och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in