Citat:
Ursprungligen postat av Twinturn
Det låter som att du går igång på att fantisera om självmord.....du nämner 1, 10. 20 år som din potentiella slocknad....jag kan inte ta dig på allvar.
Ja, jag går igång på det, känner ju befrielsen i fantasin, tanken på slutet gör mig en smula lugn. Tanken på att finna ett avslut som inte är allt för obehagligt. Just i dagsläget har jag inte sådan panik att jag känner att jag måste dö just i denna stund.
Dock är jag så pass psykiskt sjuk, misstänker schizofreni el annan psykossjukdom - att självmordsrisken är överhängande, det kommer att ske en vacker, eller ful dag. Och en dag skall jag lyckas släcka mitt liv.
Den gången jag verkligen gör allvar av det hela kommer jag troligen inte att skriva på internet om det i förväg. De gånger jag försökt taga mig av daga (och misslyckats) har jag gjort det i lönndom.
Så jag är seriöst intresserad av svar på min fråga - dammsugarslang, plastsäck, avgasrör? Huvudet i plastsäcken, 95 oktan bensin = död?
Citat:
Ursprungligen postat av mleczny
Vad har ni för fel i era huvuden?
Aspergers syndrom säger de att jag har. Men jag har även någon slags progressiv psykossjukdom, själv tror jag det är schizofreni. Inledningsfasen tycks ha avtagit i styrka nu dock, det värsta skovet verkar över. Pågick 2007- nu typ.