2010-02-14, 15:41
Medlem
Hej

Har tid över från jobb och vill gärna tjäna lite extra pengar.
Någon som provat att jobba med betalda undersökningar?
http://www.villdublirik.se/betalda-undersokningar.html

Är alla företagen en stor scam eller fungerar det?
Några andra bra föreslag på hur man kan tjäna pengar online?

Tack
Citera
2010-02-14, 16:19
Medlem
När du har svarat på 70% av undersökningen, säger man att du är inte vem de behöver. Du kan tjäna pengarna, men det är inte troligt.
Citera
2010-02-14, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treefall
När du har svarat på 70% av undersökningen, säger man att du är inte vem de behöver. Du kan tjäna pengarna, men det är inte troligt.

Som jag förstått det så har dom bästa sidorna anpassat sina undersökningar efter användaren så man ska slippa dedär.
Citera
2011-03-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treefall

Det har blivit mycket bättre och nu behöver man bara svara på 2-3 frågor sen får man reda på om man är kvalificerad.
Citera
2011-03-04, 11:37
Medlem
MoneyMoneyMoney
Hej jag behöver dryga ut kassan och är beredd att sitta med datorn och registrera mig åt en massa företag men jag vill veta lite mer om hur det fungerar(förutom länken)innan jag sätter igång.
Jag har lämnat ett meddelande till dig med lite frågor om detta, skulle du kunna titta på dom, snälla?
Citera
2011-03-04, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aasynje
MoneyMoneyMoney
Hej jag behöver dryga ut kassan och är beredd att sitta med datorn och registrera mig åt en massa företag men jag vill veta lite mer om hur det fungerar(förutom länken)innan jag sätter igång.
Jag har lämnat ett meddelande till dig med lite frågor om detta, skulle du kunna titta på dom, snälla?

Har läst det och återkommer med svar snart
Citera
2015-09-16, 22:32
Bannlyst
Tjäna pengar på undersökningar?

Tjena

Jag har surfat runt lite och letat efter ett sätt att tjäna pengar ONLINE, håller på med några undersökningshemsidor, finns det fler sätt? Eller kan ni föreslå någon undersökningshemsida? Skulle vara shysst, tack!
Citera
2015-09-16, 22:38
Medlem
TripleXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korken123
Tjena

Jag har surfat runt lite och letat efter ett sätt att tjäna pengar ONLINE, håller på med några undersökningshemsidor, finns det fler sätt? Eller kan ni föreslå någon undersökningshemsida? Skulle vara shysst, tack!

Cint.se var jag medlem i förut.
På 6månader fick jag ihop 50kr.

Varje undersökning sades ta kort tid typ 2-3 minuter men tog 20-25min och då du är i sista steget och har svarat på allt så blir det "tillfälligt fel" precis då du skall bli krediterad din betalning och de har fått alla svar.

Sedan kunde man inte starta om undersökningen igen då den "utgått".

Akta dig som helvete för sånt här jävla skit.
Man ägnar massor med tid och får smulor för det om ens något alls.

Jävla bedrägeri är vad det är.
Citera
2015-09-16, 22:42
Bannlyst
HAr hittat en bra sida tror jag, efter kanske 1-2 veckor har man 100 spänn
Citera
2016-02-02, 16:22
Medlem
Arbetslös betalda undersökningar

Hej,
Välkommen in i den enda seriösa tråden gällande betalda undersökningar på internet. Ja vi är väl många som sett just dessa erbjudanden på nätet och frågat oss själva om det är någon ide? Är detta möjligt? Här i tråden får alla komma med sina inspel och erfarenheter gällande betalda undersökningar. Jag är mycket nyfiken på Er som har eller håller på med just detta. Ni får gärna ange summor vad ni tjänat samt hur Ni har gått tillväga. Det som är ändå roligare är att jag är mycket intresserad av personer som skulle vilja gå tillsammans i mitt team för att tillsammans gå vidare med betalda undersökningar. Jag tar kontakt PM till den som visar hjärta och verkligen tror och vill ge detta ett försök. Jag har själv lite tips samt hur vi tillsammans ska gå tillväga för att tränga ned i djupet av detta med betalda undersökningar. Vi är många arbetslösa personer som stött på sura förmedlare av jobb samt känner ett utanförskap i samhället gällande skaffa ett arbete. Nu ska/kan vi tillsammans i grupp se till att få saker gjorda utan inblandning av förnäma människor som bara är intresserade av att ha ett jobb själva. Som sagt hjärta kommer man långt med. Är du nyfiken av erbjudandet samt har något att tillföra tråden, är jag jättet tacksam. Då kör vi!
Citera
2016-02-02, 16:25
Medlem
loliravers avatar
Det är inga stora pengar man tjänar på det hela, jag är med i en hel del olika sidor och såklart finns det även en hel del dåliga.

På dom bra sidorna kan man plocka in 2-3 triss i månaden, beror helt på hur många undersökningar man får, samt kanske 100kr(på olika sidor) som betalas ut till paypal när man har X:- hos den panelen.
Citera
2016-02-02, 16:36
Avstängd
Löjliga pengar. Anmäl dig som frivillig hos McNeil eller Astra Zeneca i stället. Läkemedelstester för nya produkter. 5 heldagar med lite blodprov, övervakning, hälsotest och gratis luncher ger 10 000.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in