2005-04-20, 08:37
Medlem
Knullkungens avatar
Sävsjös stoltheter, artistparet, Svenne & Lotta skall enligt vad jag har hört ha en son som inte är guds bästa barn. Han skall tydligen ha spenderat en tid av sitt liv bakom galler. Ngn som kan berätta mer om detta. Vad har han gjort? Har sökt men hittade ingen tråd på FB om detta.
Citera
2005-04-21, 10:28
Medlem
Deras Dotter Tanya

Vet bara att det var nån strulputte i familjen.Har för mej att han bodde i GBG då.Lite kuriosa är att jag har varit tillsammans med hans syster Tanya i 3 månader.En mycket hektisk tid kan jag säga.
Citera
2005-04-21, 14:57
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
Vet bara att det var nån strulputte i familjen.Har för mej att han bodde i GBG då.Lite kuriosa är att jag har varit tillsammans med hans syster Tanya i 3 månader.En mycket hektisk tid kan jag säga.

Det var inte hon som blev nedslagen för något år sedan av ett gäng i Sävsjö och sedan talade ut om det hela i Efterlyst?
Citera
2005-04-21, 20:31
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Det var inte hon som blev nedslagen för något år sedan av ett gäng i Sävsjö och sedan talade ut om det hela i Efterlyst?
Jo, det var nåt sånt, det hade stormat in folk i lägenhten och slagit sönder och misshandlat henne vad jag förstod det som.
Citera
2005-04-21, 20:34
Medlem
Har en gång suttit bordet bredvid familjen Hedlund på en resaturang. Dottern som då knappast var könsmogen kedjerökte hysteriskt och ingen av föräldrarna verkade tycka det vara konstigt. Varken att ungjäveln inte ens bemödade till att smygröka eller att kontemplera det faktum att restaurangen faktiskt var rökfri!
Citera
2005-04-22, 13:00
Medlem
Kan ju inte vara lätt att växa upp med en farsa som har norra europas fulaste rygg... hur fasen gick det till när puckelryggen blev flickfavorit?
Citera
2005-04-22, 13:09
Medlem
Jag tror inte att folk visste om han ryggproblem titta på bilder från den tiden och du komer inte att se pukeln. Det är samma sak med simon and garfunkel du kan inte se på gamla bilder att simon är 155 lång och garfunkel är 205 lång. När de står bredvid varandra ser de lika långa ut, vi hade en "fungerande" press även på den tiden.
Citera
2005-04-22, 21:44
Medlem
Det var inte Tanya

Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Nej det var inte Tanya som blev nerslagen och sen pratade i TV.
Citera
2005-04-23, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny K Ståhl
Kan ju inte vara lätt att växa upp med en farsa som har norra europas fulaste rygg... hur fasen gick det till när puckelryggen blev flickfavorit?

Det är inget konstigt alls. Svenne var ursöt och han var sångare i Sveriges populäraste band (Hep Stars). Den medfödda puckeln fanns redan då förståss men det hindrade inte idolskapet.
Citera
2005-04-23, 22:33
Medlem
pawitels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Det är inget konstigt alls. Svenne var ursöt och han var sångare i Sveriges populäraste band (Hep Stars). Den medfödda puckeln fanns redan då förståss men det hindrade inte idolskapet.
Gott folk!
Kan vi focusera på ämnets fråga?
Hur är det med sonen? Är han kriminell eller avvikande?
Citera
2011-02-01, 21:49
Medlem
eziss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pawitel
Gott folk!
Kan vi focusera på ämnets fråga?
Hur är det med sonen? Är han kriminell eller avvikande?

Jag känner sonen och har gjort det sen jag var 6-7 år då han var/är bästa kompis med min storebror!
Citera
2011-02-02, 05:52
Medlem
StinaFias avatar
Svenne & Lotta var ju kända som Ryggsäcken och Kolsäcken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in