Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-09, 14:42
Bannlyst
Förut när ens tråd togs bort slängdens den i "Papperskorgen", var tar dom vägen nu? Försvinner helt?
Citera
2010-02-09, 14:44
Medlem
micaeles avatar
Nej, trådar som slängs hamnar fortfarande i Papperskorgen. Det är ju själva definitionen på att slänga trådar - att flytta dom till Papperskorgen.
Citera
2010-02-09, 14:54
Medlem
najass avatar
Nejdå, papperskorgen finns kvar och används som förr. Den är inte direktlänkad under Övrigt i toppmenyn dock, så det kanske är därför du inte hittar den. Gå in på forumet Övrigt så ligger den längst ner där.
Citera
2010-02-09, 14:57
Bannlyst
Okej. Jag hittar inte min tråd. Den ska väl finnas bland mina senaste inlägg även om den flyttats till papperskorgen?
Citera
2010-02-09, 15:00
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Okej. Jag hittar inte min tråd. Den ska väl finnas bland mina senaste inlägg även om den flyttats till papperskorgen?

Jo, den hittade jag bland dina trådstarter (om det nu är denna du menar). Du har tydligen lyckats skapa en trådstart med bara en smiley, vilket sannolikt förklarar varför den papperskorgades.

https://www.flashback.org/t1120100
Citera
2010-02-09, 15:04
Bannlyst
Moderatorer är inte kloka i huvudet, det är en sak som är säker.

Konstigt att du hittade tråden men inte jag, jag måste vara blind.
Citera
2010-02-09, 15:12
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:

Gå in på din profil - "Hitta alla ämnen startade av Manhattan" så ligger dom där.
Citera
2010-02-09, 15:14
Medlem
epost72s avatar
Citat:

Notera skillnaden, trådstarter som hamnat i papperskorgen går att finna via din trådstartshistorik Hitta alla ämnen startade av Manhattan men inte via Hitta alla inlägg av Manhattan detta beror på att inlägg i papperskorgen inte är sökbara
Citera
2010-02-09, 15:14
Moderator
^Eazs avatar
Glöm inte att ifall din trådstart innehåller ett regelbrott (1.XX) så blir den dock raderad och inte flyttat till papperskorgen.
Citera
2010-02-09, 15:24
Bannlyst
ok
Citera
2010-02-09, 15:26
Medlem
micaeles avatar
Citat:
För att en tråd med enbart en smiley som startinlägg korgades? Snarare du som inte är klok i huvudet...
Citera
2010-02-09, 15:36
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
För att en tråd med enbart en smiley som startinlägg korgades? Snarare du som inte är klok i huvudet...
Fast det var ju en fråga i topic, det finns ju rätt många trådar med startinlägget "Ja, som topic", det är ju samma sak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in