Citat:
Ursprungligen postat av Pushtigban
Vilka diskussioner är det?
Du kan väl dyka upp de trådarna istället själv och diskutera. Jag känner inte att jag tramsar och ej är heller ute efter att tramsa eller hänga ut någon. Har du verkligen rätt användare nu?
De enda jag förlöjligar är de som verkligen förtjänar det. Men det hör ju till FB-kulturen

Jaa, det är väl bara att ta ett slumpmässigt inlägg i högen. Ditt tjat om vilsenYngling i "Fri invandring - ja tack", t ex. På vilket sätt bidrar det till ett bättre debattklimat? Du är ju en drivande kraft i att spåra ur tråden.
Som sagt vill jag ju inte hänga ut dig, men eftersom du hänger ut andra så måste du tycka det är okej att jag gör det.
Jag söker mig inte till flamewars. Därför ser du mig inte mycket i de trådarna som du diskuterar i. Visst det händer, men det är inte särskilt intressant eller givande.
Jag föreslår bara att du funderar lite över hur du diskuterar. Läs länkarna i mitt förra inlägg. Läs gärna också lite om hur bra argument ser ut. Och försök att ha välvilja i tolkningen av dina samtalspartners inlägg. Då får man bättre diskussioner. Du kommer att få mycket gott ut av det.
Jaa, detta kommer att raderas av moderatorer senare dock. Som sagt, vi kan föreslagsvis ta det i PM.