2005-04-16, 02:11
Medlem
Bademjoons avatar
En fråga. Ansökte om studieortsbyte i förra veckan. På lappen som jag skrev ut från skolans hemsida stod att man skulle sända in sin ansökan till skolan. Varpå jag gjorde det. Idag ser jag att det på hemsidan står att läsa att lappen ska skickas till syon på skolan. Spelar detta ngn roll? Tror Ni att de vidarebefordrar mitt brev eller vad innebär detta?

Man tycker ju att informationen på lappen skulle vara det aktuella...
Citera
2005-04-16, 02:25
Medlem
Bademjoons avatar
Visserligen. Fast nu stod det ju en adress på lappen. Sedan tror jag att högskolan är en förvaltningsmyndighet - har inte dessa till uppgift att vidarbefordra handlingar till rätt beslutsfattare....
Citera
2005-04-16, 02:28
Medlem
Analpsykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bademjoon
Visserligen. Fast nu stod det ju en adress på lappen. Sedan tror jag att högskolan är en förvaltningsmyndighet - har inte dessa till uppgift att vidarbefordra handlingar till rätt beslutsfattare....
Du ska nog inte ge dig fan på att så sker även om det nu så vore. Hade jag varit som dig så hade jag skrivit ett nytt brev och skickat till syon. Bättre att helgardera sig...
Citera
2005-04-16, 02:54
Medlem
Bademjoons avatar
Tyvärr är detta inte möjligt, då sista ansökningsdag var i veckan.
Citera
2005-04-16, 02:54
Medlem
Bite Sales avatar
Eller också ringer du syon och frågar om brevet kommit fram.
Citera
2005-04-16, 17:39
Medlem
Bademjoons avatar
Skämt åsido - jag har kollat upp vart lappen hamnat - detektivarbete - och det bådar gott. Så länge den är skolan tillhanda, har min ansökan kommit in. Vad de sedan väljer att göra med den är är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in