2010-01-10, 03:42
  #7525
Medlem
Hoorydaz Mc ?

Vad är bakgrunden till dom egentligen? När bildades dom? och vad för folk var med från starten, och hur många är i dagsläget med i Bandidos?
Citera
2010-01-10, 05:51
  #7526
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aceman67
Hörde att Bandidos var på puben i Hedemora och visade sina muskler i helgen.

Haha hänger ofta BMC folk på Kingen, trevligt ställe att besöka när man hälsar på i Dalarna.

Du får gärna berätta mer om denna händelse!
__________________
Senast redigerad av Privatpers0n 2010-01-10 kl. 05:53.
Citera
2010-01-10, 08:07
  #7527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nwodasd
Vad är bakgrunden till dom egentligen? När bildades dom? och vad för folk var med från starten, och hur många är i dagsläget med i Bandidos?
Fänglsegäng som bildades av anstaltsintagna i mitten av 90-talet. Antagligen inspirerade av det mediaprofilerade Brödraskapet. Hoorydaz fick ingå när Bandidos startade upp sitt Stockholmschapter. I dag tror jag inte en enda person finns kvar i BMC som burit Hoorydaz färger.
Citera
2010-01-10, 11:18
  #7528
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Fänglsegäng som bildades av anstaltsintagna i mitten av 90-talet. Antagligen inspirerade av det mediaprofilerade Brödraskapet. Hoorydaz fick ingå när Bandidos startade upp sitt Stockholmschapter. I dag tror jag inte en enda person finns kvar i BMC som burit Hoorydaz färger.
Andreas Olsson som sitter inne på runt 12 år, har jag för mig, han var med och startade Hoorydaz.
Citera
2010-01-10, 12:57
  #7529
Medlem
Hoorydaz MC

Per "Pelle" Larsen va det väl som skapade den klubben inne på anstalterna som sagt i mitten av nittio talet. Gjorde väl sin andra 8 års volta i rad då om inte minnet svikit en.
Citera
2010-01-11, 00:17
  #7530
Bannlyst
vet inte allt för mycket om bmc stockholm men vem är president i sthlm o vad vet man om honom , farlig etc, har aldrig hört ett namn därav undrar jag
Citera
2010-01-11, 14:12
  #7531
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BANG-COCK
vet inte allt för mycket om bmc stockholm men vem är president i sthlm o vad vet man om honom , farlig etc, har aldrig hört ett namn därav undrar jag

Han kallas perris o kanske inte är så jättekänd för att vara en tuffing snarare mer eftertänksam, han har ju sina soldater som sköter skitgörat pga det visst ev farlig men kanske inte personligen, varför undrar du det ??
Citera
2010-01-11, 22:23
  #7532
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hämnd
Kan vara samma person, men jag har nu fått det bekräftat att den som jag frågade efter ÄR död och dog för 3 år sedan.

ja han dog väl 2005, dog inte en annan kille också R i samma olycka eller var det en annan, det var nån bil krock tror det var i örebro, har för mig att presidenten A.O blev skadad i olyckan, dock ej säker
Citera
2010-01-11, 22:34
  #7533
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
ja han dog väl 2005, dog inte en annan kille också R i samma olycka eller var det en annan, det var nån bil krock tror det var i örebro, har för mig att presidenten A.O blev skadad i olyckan, dock ej säker
Menar du den när bilen tvärvänder och innan den hinner räta upp sig får den en bil i sidan. I den olyckan dog ju R från Stockholmstrakten.
Men det kanske inte var den.
Citera
2010-01-12, 01:47
  #7534
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BANG-COCK
vet inte allt för mycket om bmc stockholm men vem är president i sthlm o vad vet man om honom , farlig etc, har aldrig hört ett namn därav undrar jag
nja inte farlig direkt skulle jag vilja påstå stötte på han på en träff för ett tag sen , rätt normal byggd ser rätt alldaglig ut ingen pondus direkt, har väl ett rykte om sig att vara lugn, enligt mitt tycke borde han ha lite mer organisering inom bmc sthlm,då det flesta verkar kunna göra vadsom än faller dom in utan att få några konsekvenser av sitt handlande, notera detta är endast vad jag personligen tycker
Citera
2010-01-12, 02:41
  #7535
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Menar du den när bilen tvärvänder och innan den hinner räta upp sig får den en bil i sidan. I den olyckan dog ju R från Stockholmstrakten.
Men det kanske inte var den.


ja det var den olyckan jag syfta på, men vet inte om G dog i den eller i en annan
Citera
2010-01-12, 11:39
  #7536
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
ja han dog väl 2005, dog inte en annan kille också R i samma olycka eller var det en annan, det var nån bil krock tror det var i örebro, har för mig att presidenten A.O blev skadad i olyckan, dock ej säker
Det var prospect Ricardo som dog i den olyckan. Inte Glenn. Jobbigt läge för A.O också. Han hade precis muckat från kåken, och hade under en längre tid gått på kryckor då efter en MC olycka året innan. Hade inte varit kryckfri så väldigt länge innan det hände.

Det var väll i och för sig inte världens smartaste move heller, att göra en U-sväng på motorvägen, och ifrån den högra filen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in