Känns som att en hållning som den i klocktråden är lämplig även här, dvs. posta egna bilder på era skor, inte en massa länkar till Din sko eller vad det nu är.
Sen har jag även ett par converse och ett par cheap monday, men dessa tror jag de flesta vet hur de ser ut :P
De första är i mocka och skinn och det andra paret är oljerock från British Millerain
Herregud, de både var jättehemska...
Har du varit ute bland folk i de där? De andra var inte speciellt classy alltså... Som en blandning av löparskor och riktiga boots.
Herregud, de både var jättehemska...
Har du varit ute bland folk i de där? De andra var inte speciellt classy alltså... Som en blandning av löparskor och riktiga boots.
Haha her har vi neggo number uno! Vad har du för skor då? Exempel på några snygga?
När ska du ha lackskorna? när du har frack? Isåfall, när har du frack? Om svaret är "på stan", säger jag, big up!
Fattar inte heller... Ingen går ju runt med sånna där under vardagen. Inte vid utgång heller, så när fan ska de komma till användning? Känns som vissa missuppfattar vilka skor som används till vad. Hur ofta går man på bal? Hur ofta är det bröllopsfest?