Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-01-10, 16:32
Medlem
apelsinskalets avatar
YO!!

Har ett problem. kör med Vista. När man skriver något i vilket program som helst Word, Exel, Mozilla, så hoppar markören tillbaka till text man redan skrivit typ ibland upp några rader ibland ett 20-tal tecken tillbaka på samma rad.

Skitstörigt. Någon som har varit med om liknande?
Citera
2009-01-10, 16:38
Medlem
Nights avatar
vilket version på office är det?
Citera
2009-01-10, 18:56
Medlem
apelsinskalets avatar
office 2007

office 2007 hämtat från tpb. men det är även i mozilla typ när man skriver i hotmail el flashback eller vad som helst....
Citera
2009-01-10, 18:58
Medlem
Kaustis avatar
Min bärbara har ett liknande problem. Tror det beror på att pekplattan är lite för känslig, men är inte säker dock. Problemet märks inte om man avaktiverar plattan iaf.
Citera
2009-01-10, 19:06
Medlem
apelsinskalets avatar
ett tag va jag inne på det med men sen har jag VERKLIGEN inte rört plattan och den hoppar ändå. men det kan ju vara så att det bara cp:ar sig....
Citera
2009-01-12, 23:25
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinskalet
ett tag va jag inne på det med men sen har jag VERKLIGEN inte rört plattan och den hoppar ändå. men det kan ju vara så att det bara cp:ar sig....

Prova avaktivera den fåse
Citera
2009-10-27, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Prova avaktivera den fåse

Har samma problem och det ær ett helvete. Samma skit på tjens dator. Båda har laptop. Xp o Vista. Oberoende vart man skriver (i ett program, på internet). Måste ju gå att ordna? Tveksam till att det har med styrplattan att gøra. Hur som helst ska det væl gå att skriva ændå!
Citera
2009-10-28, 07:02
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Support

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem