2005-03-01, 19:50
Medlem
Rumpnissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znixo
haha
dem låter ju som hessa bävrar också tom jag kan ju sjunga bättre och har inte fått dem bästa kommentarerna om min sång röst kan jag påpeka

Ja hesa bävrar kanske går hem i stugorna. Att låta som en homosexuell elefant kanske också skulle slå, huvudsaken är ju att det är något nytt som ingen gjort förut.

Ta Henrik Berggren i Broder Daniel till exempel. Sjunger värre än värst och med målbrottsröst och ser dessutom ut som en psykiskt instabil fjortonåring. Och nog måste man säga att dom klarade sig rätt så bra ändå ...
Citera
2005-03-02, 17:10
Medlem
Jag orkar inte läsa hela tråden men någon vänlig själ kan kanske klargöra saken ändå:

Är bandet alltså döpt efter den gamla porrklubben på S:t Paulsgatan eller är det bara ett lustigt sammanträffande? Och hur kan ett band döpt efter en porrklubb gå hem i stugorna? Ingen som har reagerat på det?
Citera
2005-03-07, 01:57
Medlem
Måste bara fråga, har hört rykten att "Ingen vill veta vart du köpt din tröja" ej är deras låt från början. Har hört att det ska finnas en äldre version, kanske engelsk, fast den kanske bara låter likt. Men någon som råkar känna igen vilken låt det är? Har sökt lite på google utan resultat.
Citera
2005-03-07, 02:36
Medlem
tjoffemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AviLGH
Jag orkar inte läsa hela tråden men någon vänlig själ kan kanske klargöra saken ändå:

Är bandet alltså döpt efter den gamla porrklubben på S:t Paulsgatan eller är det bara ett lustigt sammanträffande? Och hur kan ett band döpt efter en porrklubb gå hem i stugorna? Ingen som har reagerat på det?

Det är nog inget sammanträffande men damerna i fråga va nog inte äns påtänkta av sina päron på den tiden. Jag tror arr dom har tagit namnet för att dom har hört det nånstans och inte har en aning om den forna klubbens existens. Annars är dom ganska slut i skallen, och för den delen skivbolaget också. Förövrigt så är dom väl inte så mycket att hänga i granen. Det blir nog ganska kortlivat det hela.
Citera
2005-03-07, 21:30
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoffeman
Det är nog inget sammanträffande men damerna i fråga va nog inte äns påtänkta av sina päron på den tiden. Jag tror arr dom har tagit namnet för att dom har hört det nånstans och inte har en aning om den forna klubbens existens. Annars är dom ganska slut i skallen, och för den delen skivbolaget också. Förövrigt så är dom väl inte så mycket att hänga i granen. Det blir nog ganska kortlivat det hela.

Namnet är taget från klubben. Gruppen har bekräftat det i intervjuver.
Citera
2005-03-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Namnet är taget från klubben. Gruppen har bekräftat det i intervjuver.

Schysst. Hålla på och härja där var ju en favoritsysselsättning när man var liten och bodde i de trakterna.
Citera
2005-03-11, 07:56
Medlem
Valnirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbuske
Måste ju liva upp den gamla tråden.
Såg något program på SVT2 häromdagen där R&M var med och spelade ett par låtar. Hon den ena systern, Camilla tror jag, var ju inte så tokig alls.

Nästan snygg, eller har jag helt fel?

Hon e riktigt läcker! Man blir ju lite småkåt!!
Citera
2005-03-14, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AviLGH

Japp en riktig swingersklubb, bodde ovanför och det va lite kul att höra allt liv när man tvättade. Polarn gick in där en gång med en 14 årig tjej å det va "bioavdelning" med riktiga stolar å allt. bla bla sorry va jag surrar, men ja det är döpt efter den klubben
Citera
2005-03-28, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valnir
Hon e riktigt läcker! Man blir ju lite småkåt!!

Luder tycker jag, kan dom ge fan i sina jävla handklappningar!
Citera
2006-09-06, 22:05
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Deras senaste "Storstadskvinnor faller ner och dör" är lysande! Bland det bästa som gjorts på svensk musikscen i år. Tycker jag......

Lyssna på låten och se videon på:

http://www.myspace.com/raymondochmaria

Enjoy!
Citera
2010-04-29, 01:46
Medlem
Står det klart att hon heter Camilla Fredriksson? Hon går på Handelshögskolan i Stockholm i varje fall..
Citera
2010-04-29, 22:55
Medlem
welts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salle4
Står det klart att hon heter Camilla Fredriksson? Hon går på Handelshögskolan i Stockholm i varje fall..
vilken skamlös bump! nu får du ta och berätta vad de har för sig idag om du tvunget skulle dra fram den här tråden igen. kom att tänka på dem för någon månad sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in