2009-08-11, 09:10
Medlem
Asså hon är ju utan tvekan idealet för hur medelålders kvinnan egentligen vill se ut. Nu var det iofs ett bra tag sen sist jag såg henne spatsera förbi på Östermalmstorg, men tro mig när jag säger att de bilderna ni har publicerat här är gravt retuscherade eller så är hon extremt sminkad.

Live så är hon en jävla skräcködla som klänger desperat fast vid hoppet om att se ung och sexig ut. Vet inte vad ni tycker men det förstör MILF bilden för mig när äldre tv profiler börjar botoxa varenda rynka pga av rädslan att försvinna ur etern.
Citera
2009-08-11, 10:58
Medlem
humdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Sicket jävla slödder, tvi!

Jag är böjd att hålla med, ingen vacker syn varken genom rutan eller när man ser henne ute på stadens gator och torg.
Citera
2009-08-11, 11:08
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
tycker man att den där dryga och fejkade solarietanten är attraktiv har man synfel. hon är direkt äcklig. Ta fram en bild där hon visar sej i naturligt tillstånd så får ni se vad för gammalt svettigt russin som döljer sig där.

Ord! Jag tycker hon är direkt vidrig. Kan för min själ inte förstå varför så många tycker att hon är en het milf??? Mycket mystiskt...
Citera
2009-08-11, 11:43
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Jag är böjd att hålla med, ingen vacker syn varken genom rutan eller när man ser henne ute på stadens gator och torg.

Vill man skåda spektaklet i verkligheten så är det bara sätta sig på "ett litet hak" på Grev Turegatan, skabbig är hon minst sagt.
Citera
2009-08-11, 12:08
Medlem
Milf

otroligt vad hon väcker stora känslor hos er som skriver att hon är det ena och det andra. Hon måste ju påverka er på något sätt och hon måste ha något med sin klyfta och sitt sug i blicken som gör att ni attraheras. Vad tycker ni om hennes inredningar i programmet då?? Inte en kommentar om hennes yrkeskunskap Förslag till ett nytt ämne är att kommentera Martin Timmells utseende.....
Jag tycker hon är läcker med en otroligt härlig klädsmak. Hon är väldigt duktig inredare också.
Citera
2009-08-11, 12:30
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterlarsa
otroligt vad hon väcker stora känslor hos er som skriver att hon är det ena och det andra. Hon måste ju påverka er på något sätt och hon måste ha något med sin klyfta och sitt sug i blicken som gör att ni attraheras. Vad tycker ni om hennes inredningar i programmet då?? Inte en kommentar om hennes yrkeskunskap Förslag till ett nytt ämne är att kommentera Martin Timmells utseende.....
Jag tycker hon är läcker med en otroligt härlig klädsmak. Hon är väldigt duktig inredare också.
He, he, grejen är väl att alla inredningsprogram skall visa olika stilar och sätt att inreda, det är nog inte alltid "inredaren" själv som bestämmer fullt ut hur det skall se ut. Bland formgivare, designers och inredare (även också bland stor del hos personalen på Äntligen Hemma)är Lulu ett internt skämt, inte många som vill förknippas med henne, dock vill man naturligtvis att produkterna skall synas i TV. Hela hon känns stilmässigt som sent 90-tal i budget format.
Citera
2009-10-20, 09:21
Medlem
Bruc3s avatar
Bara jag som tycker att hennes blogg, är rent ut sagt skit?

Jag menar, hon beter sig som ett stycke fjortisligg med alla dessa "upfront-pictures", hur gammal är hon?

http://www.lulucarter.se/post/2009/09/16/lite-bilder-fran-helgen.aspx

Bara kolla på monstret?

edit: hon var hemma hos mig, på homestage:ing..." MÅLA ALLT VITT SA JAG"

Mest värdelösa 10 k jag slängt iväg
Citera
2009-10-20, 18:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Har hon hittat någon ny karl eller har hon tagit tillbaka den förra karln igen?
Citera
2009-10-23, 21:48
Medlem
Pratbubblans avatar
Hon har nyss tagit ut sina stora implantat och satt in mindre:

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1752658/lulu-carter-plockar-ut-sina-brostimplantat

Edit: Bilder från operationen.

http://www.expressen.se/1.1752729?articlePopup=true
Senast redigerad av Pratbubblan 2009-10-23 kl. 22:12.
Citera
2009-10-24, 19:26
Medlem
brianmolkos avatar
vitoligo .. har hon
Citera
2009-10-28, 18:14
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Hon har nyss tagit ut sina stora implantat och satt in mindre:

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1752658/lulu-carter-plockar-ut-sina-brostimplantat

Edit: Bilder från operationen.

http://www.expressen.se/1.1752729?articlePopup=true

Jag fick idag höra att hon tydligen i någon sladdertidning berättat att hon ska göra en lampskärm av sina implantat...det måste väl vara ett sjukt skämt? Någon mer som hört eller läst detta? Jag utgår från att det inte är sant men rätt roligt
Citera
2009-10-28, 18:28
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Jag fick idag höra att hon tydligen i någon sladdertidning berättat att hon ska göra en lampskärm av sina implantat...det måste väl vara ett sjukt skämt? Någon mer som hört eller läst detta? Jag utgår från att det inte är sant men rätt roligt

Ehh...jag kanske har missat något men hur skulle den lampskärmen vara då? Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle se ut. Om vi har tur så berättar hon om detta i Debatt imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in