2005-02-20, 05:34
Medlem
hyperon4s avatar
Här i Skövde finns det ett par individet som sticker ut.

"Jamaica". Det är en Tant som är runt 50 år, kort, tjock, och går jämt omkring med massor av kassar och väskor.(hon säger att hon är på våg hem för hon ska stryka kläder och göra köttbullar.... ) när man var mindre så hände det att man började prata med henne när hon gick omkring (man kunde nämligen utan att ens fråga, få en tjuga eller två av henne.. )

Sen finns det ett par andra..

"Volster" - grovt alkoholiserad "gubbe" som ser förjävlig ut (har tydligen blivit påkörd av tåget ett antal gånger)

"Rolf" - en man av utlänskt ursprung som är aaningen ovårdad. Han har nämligen en "kaka" av Ruttet, Mögligt hår..som MÅSTE innehålla larver av någon sort (måste väga ca 3Kg) Han verkar också tvivla på vilket kön han tillhör. För han går omkring i kjol ibland och har högklackat.

ja, det va nog dom som syns mest.
Citera
2005-02-20, 07:14
Awaiting Email Confirmation
Obscenes avatar
"Tage Tosa" på Augustenborg. Småskum transvestit. Vet inte om denne lever idag. Bor inte på området mer så det är svårt att veta. har varit "aktiv" ända sen 70 talet i alla fall. De flesta borde känna till hon... han! Eller ja, nått.
Citera
2005-02-20, 09:42
Medlem
snuttes avatar
Min favorit är en sydeurope med långt hår som jag sett ett par gånger. Han kan springa omkring med en studsboll och raggar på allt som rör sig. Här är typ 25-30 bast. Åker tåg mellan Lund och Malmö hela tiden verkar det som.
Citera
2005-02-20, 10:40
Medlem
Typens avatar
Lasse Kongo har jag snubblat över vid flera tillfällen kring Lilla Torg (blott genomresa, sätter inte min fot där) och station, senast vid Värnhem.

Det kan inte råda ngn tvekan om att killingarna klippt karaktären rakt av från denne herre. Rösten, skägget, kepsen och hemköp-påsen.
Citera
2005-02-20, 10:42
Bannlyst
i somras såg jag en pundare två gånger vid bussarna vid gustaf adolfs som sprang runt med två gigantiska lösbröst under tröjan.
Citera
2005-02-20, 12:05
Medlem
snuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenisvart
i somras såg jag en pundare två gånger vid bussarna vid gustaf adolfs som sprang runt med två gigantiska lösbröst under tröjan.
Visst fan. Han ska vi inte glömma. Men han har lagt ner med detdära. En polare som frågade honom varför han gick omkring med fotbollar och blond peruk. Helt enkelt för han ville se folks reaktioner. Man ser honom fortfarande fast "normalt" klädd. Att jag kunde glömma honom så snabbt!
Citera
2005-02-20, 12:11
Medlem
Kenneth Lards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikinkur
Själv bor man ju i göteborg.

Trevligt. Hade ett par original vägg i vägg med mig i Gammelstaden som söp 24 timmar om dygnet och kastade smutstvätt på folk från balkongen. De brukade skrika åt varandra på finska hela kvällarna för att avrunda med högljutt sex framåt småtimmarna.
Citera
2005-02-20, 13:07
Medlem
khats avatar
gitarristen har jag stött på< men han med studsbollen låter verkligen spännande. han måste jag bara leta uppå så jag får se vad det är för en prick!
Citera
2005-02-20, 19:33
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene
"Tage Tosa" på Augustenborg. Småskum transvestit. Vet inte om denne lever idag. Bor inte på området mer så det är svårt att veta. har varit "aktiv" ända sen 70 talet i alla fall. De flesta borde känna till hon... han! Eller ja, nått.

Appropå det så såg jag idag en skum gubbe på cykel, mellan dalaplan & pildammsrondellen i höjd med MAS. Han hade en kort-kort kjol på sig.....Det var ingen vacker syn
Citera
2005-02-21, 01:19
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Appropå det så såg jag idag en skum gubbe på cykel, mellan dalaplan & pildammsrondellen i höjd med MAS. Han hade en kort-kort kjol på sig.....Det var ingen vacker syn

Redan nån som nämnt favorittransvestiteten!

Han ser sett den där mannen två gånger. En liten, ganska senig och krampig, gubbe som går som en riktig kroppsarbetare. Inget höftsväng eller kvinnligt med honom över huvudtaget. Förutom en kjol. Första gången jag såg honom hade han läderväst och en veckad kjol ner till fotknälarna.

Tage Tosa är jag ganska säker på är död idag...
Citera
2005-02-21, 01:46
Medlem
pentrys avatar
En liten asiatisk kvinna som går klädd i mer eller mindre tonårskläder fastän hon ser ut att vara över 40, stort "högt" hår. Brukar nästan alltid dra en barnvagn framför sig som aldrig innehåller något barn. Brukar hålla till som det verkar runt möllevången.
Citera
2005-02-21, 09:03
Medlem
snuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
En liten asiatisk kvinna som går klädd i mer eller mindre tonårskläder fastän hon ser ut att vara över 40, stort "högt" hår. Brukar nästan alltid dra en barnvagn framför sig som aldrig innehåller något barn. Brukar hålla till som det verkar runt möllevången.
Jo, henne har jag sett. Hon var inne hos MKB vid trianglen samtidigt som jag en gång. Rosa kortkort och jävligt udda saker på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in