Citat:
Ursprungligen postat av intemartin
En alban som umgås med kriminella vilken surprice.
Albaner är per default kriminella det är i deras gener att störa och förstöra så mkt som möjligt i sin omgivning.
Du kan snacka din skit bäst du vill bodde i landskroan i slutet på 90taler och början på 00talet på koppargården, maken till parasiter man såg då var nästan så man svimmade,
jobbade även på SWEP sen 2004-2006
som ligger vägg i vägg med koppargården
en vän till mig fick nästa fingrarna avklipna av albangäng som trodde han sålde cannabis på deras turf,
men det är skilnad på albaner och albaner min träningskompis sen några månader är K.alban men nån normal måste det ju finnas på alla er sjuka invällare
Vilken
surprise* själv, en svensk som varken kan svenska eller engelska?
Det är skillnad på dåtid och nutid. Slutet av 90talet och början av 00talet var Landskrona en lugn stad så vitt jag vet. Det med knarket har du fel, det är främst araberna som tror att dom bestämmer vem som har rätt till att sälja, och deras knark dessutom. Sedan så är det också en annan gruppering, med personer av blandad ursprung, varav högst en eller två personer är albaner.
Landskrona är överlag en mer lugn stad än något annat. Jag är ute på dagarna som på nätterna. Jag vet vad som sker och vem som gör vad. Dom flesta har slutat för dom har åkt fast, en del har åkt utomlands, andra blev misstänkta och gick genom rättegång och det skrämde dom.
Rånvågen är slut sedan några månader.
Den lillkillen som gick runt och råna gammalt folk med sina jämnåriga kompisar har slutat också. Det som pågår nu är tillräckligt för att jämföra Landskrona med valfri by.