2009-08-16, 12:38
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Ericsson
Det har varit så i ett år nu.

antingen så bor du i en jorkällare eller så är du ett troll.
2009-08-16, 12:52
Medlem
S.Ericssons avatar
Fan ni vill ju verkligen att Landskrona ska vara farligt. Landskrona är som vilken småstad som helst, bara med mer invandrare och sverigedemokrater. Vad kommer härnäst: Svalöv, världens farligaste ghetto.
2009-08-16, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.Ericsson
Fan ni vill ju verkligen att Landskrona ska vara farligt. Landskrona är som vilken småstad som helst, bara med mer invandrare och sverigedemokrater. Vad kommer härnäst: Svalöv, världens farligaste ghetto.

Bor själv i Landskrona sedan ca 16år typ.
Visserligen finns det personer från Landskrona som bott här länge. Men jag har umgåtts med de kriminella. Dom flesta sitter inne eller har rymt.

Att Landskrona är en lugn stad har du rätt i, försök inte övertala dessa idioter på FB. Onödigt förbrukande av energi och tid, som du kan spendera på något annat
2009-08-16, 16:47
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Bor själv i Landskrona sedan ca 16år typ.
Visserligen finns det personer från Landskrona som bott här länge. Men jag har umgåtts med de kriminella. Dom flesta sitter inne eller har rymt.

Att Landskrona är en lugn stad har du rätt i, försök inte övertala dessa idioter på FB. Onödigt förbrukande av energi och tid, som du kan spendera på något annat

En alban som umgås med kriminella vilken surprice.
Albaner är per default kriminella det är i deras gener att störa och förstöra så mkt som möjligt i sin omgivning.

Du kan snacka din skit bäst du vill bodde i landskroan i slutet på 90taler och början på 00talet på koppargården, maken till parasiter man såg då var nästan så man svimmade,

jobbade även på SWEP sen 2004-2006

som ligger vägg i vägg med koppargården

en vän till mig fick nästa fingrarna avklipna av albangäng som trodde han sålde cannabis på deras turf,

men det är skilnad på albaner och albaner min träningskompis sen några månader är K.alban men nån normal måste det ju finnas på alla er sjuka invällare
Senast redigerad av intemartin 2009-08-16 kl. 17:20.
2009-08-16, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intemartin
En alban som umgås med kriminella vilken surprice.
Albaner är per default kriminella det är i deras gener att störa och förstöra så mkt som möjligt i sin omgivning.

Du kan snacka din skit bäst du vill bodde i landskroan i slutet på 90taler och början på 00talet på koppargården, maken till parasiter man såg då var nästan så man svimmade,

jobbade även på SWEP sen 2004-2006

som ligger vägg i vägg med koppargården

en vän till mig fick nästa fingrarna avklipna av albangäng som trodde han sålde cannabis på deras turf,

men det är skilnad på albaner och albaner min träningskompis sen några månader är K.alban men nån normal måste det ju finnas på alla er sjuka invällare

Vilken surprise* själv, en svensk som varken kan svenska eller engelska?
Det är skillnad på dåtid och nutid. Slutet av 90talet och början av 00talet var Landskrona en lugn stad så vitt jag vet. Det med knarket har du fel, det är främst araberna som tror att dom bestämmer vem som har rätt till att sälja, och deras knark dessutom. Sedan så är det också en annan gruppering, med personer av blandad ursprung, varav högst en eller två personer är albaner.

Landskrona är överlag en mer lugn stad än något annat. Jag är ute på dagarna som på nätterna. Jag vet vad som sker och vem som gör vad. Dom flesta har slutat för dom har åkt fast, en del har åkt utomlands, andra blev misstänkta och gick genom rättegång och det skrämde dom.

Rånvågen är slut sedan några månader.
Den lillkillen som gick runt och råna gammalt folk med sina jämnåriga kompisar har slutat också. Det som pågår nu är tillräckligt för att jämföra Landskrona med valfri by.
2009-08-16, 18:54
Medlem
Citat:
Men jag har umgåtts med de kriminella.

Skulle det vara en merit ?
Om du inte vet vad merit betyder så kan du ju googla på ordet.
Senast redigerad av ascheberg 2009-08-16 kl. 18:59.
2009-08-16, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Skulle det vara en merit ?

Sa jag det?
Att jag umgicks med dom betyder inget alls. Vi var och är kompisar, men inte jobbarkompisar ifall man ska säga så.

Det är en fördel, en väldigt stor sådan när folk kommer hit och ordbajsar ett och annat om Landskrona, utan att veta något.
2009-08-16, 19:02
Medlem
Citat:
Sa jag det?
Att jag umgicks med dom betyder inget alls. Vi var och är kompisar, men inte jobbarkompisar ifall man ska säga så.

Det är en fördel, en väldigt stor sådan när folk kommer hit och ordbajsar ett och annat om Landskrona, utan att veta något.
Och vad fan vet du då.
2009-08-16, 19:06
Medlem
Landskrona är översvämmad av slödder.
2009-08-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ja, men nu är det så att Landskrona är inte en liten stad ute på Landet.
Jag bor i Landskrona, känner nästan alla kriminella invandrare. Det är en lugn stad. Vad vet du om situationen bättre än mig?

Jag har sett mycket och varit med det mesta här.
Lugn eller ej men den är hur som helst kriminell och därmed en belastning för Sverige och därför bör samtliga albaner ut.
2009-08-16, 19:55
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Vilken surprise* själv, en svensk som varken kan svenska eller engelska?
Det är skillnad på dåtid och nutid. Slutet av 90talet och början av 00talet var Landskrona en lugn stad så vitt jag vet. Det med knarket har du fel, det är främst araberna som tror att dom bestämmer vem som har rätt till att sälja, och deras knark dessutom. Sedan så är det också en annan gruppering, med personer av blandad ursprung, varav högst en eller två personer är albaner.

Landskrona är överlag en mer lugn stad än något annat. Jag är ute på dagarna som på nätterna. Jag vet vad som sker och vem som gör vad. Dom flesta har slutat för dom har åkt fast, en del har åkt utomlands, andra blev misstänkta och gick genom rättegång och det skrämde dom.

Rånvågen är slut sedan några månader.
Den lillkillen som gick runt och råna gammalt folk med sina jämnåriga kompisar har slutat också. Det som pågår nu är tillräckligt för att jämföra Landskrona med valfri by.

andra blev misstänkta och *gick genom* rättegång och det skrämde dom

jaså de gick igenom rättegång

pfft klaga inte på folks stavning och meningsupbyggnad

slödder stan har jag lämnat hoppas du var en av dom albanerna jag brukade slå sönder och samman ute i Landskrona hotade med släkten osv men ingen hände då ni bara är tuffa mot gamla och 12åringar,

åk hem till kosovo nu det är ju frid och fröjd där annars kan du ju lägga ner albanian soul stuket och bli svensk eller låt mig gissa det är mkt bättre här för parasiter för där skjuter de av sina parasiter.
2009-08-16, 21:31
Bannlyst
Tacka Svenska staten. Det är inte Albanernas fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in