Vi hade iaf tur med vädret sa campingfamiljen. Det kunde inte Pride- deltagarna säga. Stackars bögar som fick stå och frysa på Tantos
grusplan. Men de kom undan billigt: endast 700:-/biljetten.
De lågavlönade flatorna fick i stället sitta och frysa på gräsmattan
utanför festivalområdet, surt muttrande om diskriminering. Ojämlikheten speglas även i den homosexualla världen. De lönediskriminerade flatorna var rejält sura på sina manliga olycksbröder.
Kan vi ana en orosunge stor nog att växa till ett inbördeskrig i Homosex-
sverige? Ett krig med könsspecifika förtecken? Hursomhelst slipper Söderborna detta sexuella spektakel i sitt kära Tanto nästa år. Sexjippot skall flytta
till Sjöhistoriska på Östermalm.
Mina vänner som brukar reta mig för att jag tycker illa om detta sexuella jippo och som själva alltid står längs kortegevägen och agerar pk som publik har
i år varit totalt ointresserade av detta sexuella jippo. har det med krisen att göra?
Även fjolliga kulturredaktörer i press, radio och tv har legat mycket lägre i år än tidigare. Börjar det bli omodernt att vara blög? Hoppas det. Denna minoritet har fått breda ut sin intressesfär omotiverat mycket i ett majoritetssamhälle som inte har det minsta intresse av det värdeförfall, på snart sagt alla samhällsområden som detta leder till.
Nu senast var det attacken mot äktenskapet som de fick fullfölja till det bittra slutet medan politiskt korrekta politiker och kyrkofäder stillatigande såg på.
Inte en enda bög har gift sedan den dag det blev möjligt. Heterosexuella par
börjar också tappa intresset för vigslar då äktenskapet inte längre inger samma status. Värdeförfall.
Det var nog meningen också. Att riva ner. Att destruera något som heteronormativa människor kunde få ha i fred och säga: det här är för oss.
Jag är för rättvisa och jämlikhet men homosexlobbyn i detta land har drivit saker och ting in absurdum. Är det bögmaffians dödsrosslingar vi hör i bakgrunden?
Senast redigerad av Shaggyme 2009-08-03 kl. 15:48.
Anledning: Glömt att svärta rubrik