2009-07-28, 12:17
Medlem
Hej!

tänkte visa en klipp här på lilla al-fadji.

Ligger det lite sanningen i det abu-hassan säger i klippet om svenska tjejer? nu påpekar jag inte enbart på svenska tjejer utan även dem som bor här och inte är svenskar?

själv så tycker jag att många håller på knullar/festar/strular/knullar/ runt...... eller har jag fel? Varför måste nästan alla tjejer knulla runt för? tror dem att livet handlar bara om sex?

http://www.youtube.com/watch?v=-ARTQgsih-M&feature=related

ni som inte är slampiga ignorera att svara negativ.
seriösa svar!!!
Citera
2009-07-28, 12:26
Medlem
Vad gör det om tjejerna knullar runt? Om de vill leva sitt liv på det viset så får de väl göra det. Men ja, det ligger en hel del sanning i att svenska tjejer är lätta på foten, så att säga.
Citera
2009-07-28, 12:31
Medlem
Vad får dig att tro att "nästan alla" svenska tjejer knullar runt, och varför i herrans namn skulle de förresten inte få göra det?

Är svenska killar annorlunda? Utländska, för den delen?
Citera
2009-07-28, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Vad får dig att tro att "nästan alla" svenska tjejer knullar runt, och varför i herrans namn skulle de förresten inte få göra det?

Är svenska killar annorlunda? Utländska, för den delen?
Vad som får mig att tro det? Jadu, ser du verkligen inte hur dagens samhälle ser ut idag eller? vem har sagt att dem ej får göra det?

Ja, likdant med killar dem kan också vara samma skit, men nu är frågan bara om tjejer.
Citera
2009-07-28, 12:40
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caper
Om de vill leva sitt liv på det viset så får de väl göra det. Men ja, det ligger en hel del sanning i att svenska tjejer är lätta på foten, så att säga.

Den biten håller jag med om.
Citera
2009-07-28, 12:42
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:

För att alla, exakt alla tycker att de är lite äckligt om för många har doppat i grytan? Om du inte gör det, och hade kunnat gifta dig med en tjej som knullat runt rejält så all cred till dig.

edit: Likadant med killar som knullat runt, förmodar jag.
Citera
2009-07-28, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vento
Vad som får mig att tro det? Jadu, ser du verkligen inte hur dagens samhälle ser ut idag eller? vem har sagt att dem ej får göra det?

Ja, likdant med killar dem kan också vara samma skit, men nu är frågan bara om tjejer.

Vad menar du med dagens samhälle? Vilket åldersspann, för det första? Menar du på krogen, i de svenska hemmen, på stan, på mcdonalds... Det är lätt att bara häva ur sig att "alla svenska tjejer är horor" utan att ha ett dugg att backa upp det med. Det är allt jag säger. På vilket sätt är tjejer mer slampiga här än i något annat land?

Är det här dåligt eller bra tycker du?
Citera
2009-07-28, 12:49
Bannlyst
Att killar knullar runt är OK, medan om tjejer knullar runt är det äckligt och slampigt utan tvekan. En tjej ska bete sig fint och inget annat om hon vill ha respekt.

Nu tycker ni nog att detta är dubbelmoral och hyckleri rentav. Men så är det inte. Varför? Jo, för det handlar om två olika saker; killar och tjejer. Killar ska vara på ett visst sätt och tjejer på ett annat.

Hyckleri hade det varit om kille A fått lov att knulla runt men inte kille B.

Riktiga kvinnor skall inte knulla runt. Sånt gör bara slödder inom den feministiska västvärlden. Capisch!!
Citera
2009-07-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
För att alla, exakt alla tycker att de är lite äckligt om för många har doppat i grytan? Om du inte gör det, och hade kunnat gifta dig med en tjej som knullat runt rejält så all cred till dig.

edit: Likadant med killar som knullat runt, förmodar jag.

Nu tror jag inte att "exakt alla" har problem med tjejers tidigare sexliv. Träffar man en vuxen människa så är väl lite erfarenhet av relationer och samliv för fasen att föredra. Eller snackar vi 17-18-åringar?
Citera
2009-07-28, 13:03
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Nu tror jag inte att "exakt alla" har problem med tjejers tidigare sexliv. Träffar man en vuxen människa så är väl lite erfarenhet av relationer och samliv för fasen att föredra. Eller snackar vi 17-18-åringar?

Det är skillnad på "lite erfarenhet" och knulla runt med massor av folk. Jag har absolut inget emot lite erfarenhet, det är snarare bättre än någon som inte kan något alls... men för mycket av allting är destruktivt.
Citera
2009-07-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
Det är skillnad på "lite erfarenhet" och knulla runt med massor av folk. Jag har absolut inget emot lite erfarenhet, det är snarare bättre än någon som inte kan något alls... men för mycket av allting är destruktivt.

Jag håller med! Men att nästan alla tjejer i Sverige (hur många menar TS där egentligen? 90%? 70?) har knullat runt med "massor av folk" är ju en sådan överdrift att jag nästan spyr här över bakiskaffet.
Citera
2009-07-28, 13:09
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Jag håller med! Men att nästan alla tjejer i Sverige (hur många menar TS där egentligen? 90%? 70?) har knullat runt med "massor av folk" är ju en sådan överdrift att jag nästan spyr här över bakiskaffet.

Jajemän visst har han gjort det. Men det är väl helt enkelt så att ts har gått på ett antal fester/krogar och då har de varit så, och vips så är nästan alla människor i hela landet (världen?) likadana som de lössläppta packet som befann sig på festerna... eller nått. Folk gillar att generalisera men jag håller faktiskt med TS om att fler och fler tjejer blir mer och mer lössläppta än för ett antal år sedan. Det är väl det, det handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in