2009-07-06, 17:44
Medlem
OnkelBOBs avatar
Det har blivit ett jävla liv om att jag lagt ut en film på några snattande zigenare på Youtube Jag nämner inga namn men skräder inte orden.

Vad tycker ni är rätt och fel? Jag vill poängtera att zigissar snattar som korpar. Det framgår av klippet, Gå in på youtube och subscriba och lämna en liten kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=Evxf7WCJzT4

Inget bullshit. Här det sanningen som gäller. Passar den inte så kan man sluta läsa här.

Dessa personer i filmen är samhällgagare som satt i system att komma hit och utsätta det svenska samhället för "negativ berikning". Dessutom stal de en mobiltelefon från en kund vid ett annat tillfälle, De har utpekats via denna film. Benämningen ”kleptomaner” är helt korrekt!

Det hävdas att Sverige "tjänar på invandríngen". Vilken slags invandring? Enligt danska uppgifter (de har en miljon färre invandrare) ända sedan 2002 är utomeuropeiska invandrare de som i genomsnitt INTE bidrar till samhällsekonomin alls!.

Liknande brittiska utredningar visar att talet om att vi "tjänar på utlänningar” är en myt. Verkligheten talar ett annat språk.

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1142796

Så är läget även i Sverige fast det envist förnekas från PK-håll. MEN vad kostar det då?

Statistiskt sett, kostar varje invandrare den svenska staten (skattebetalarna) ungefär 80-90.000/år omräknat från danska förhållanden. Ungefär 1,8 miljoner invandrare eller invandrares barn finns i Sverige. Det skulle ge en nettokostnad på hela
162 miljarder i dagens penningvärde, helt horribelt och värre blir det

Naturligtvis vågar man inte tala högt om detta från myndigheter och POLITISKT KORREKTA PÅLÄGGSKALVAR. Då ryker det statliga toppjobbet i invandringsindustrin.
Inte heller det faktum att det oftast är invandrare som snattar i de professionella ligor som turnerar runt i Sverige vågar man tala om i officiella sammanhang.
Även det försöker man tysta genom att lägga locket på.

Nu senast försökte man cencurera min film om snattande Zigerare på youtube, "FEL MUSIK, UPPHOVSSKYDDAT MATERIAL"
skrev Youtube och hotade ned nerstängning av kontot.

Vilket skitsnack! Jag har lagt på lite korta musiksnuttar på mina filmer i åratal, men detta har ALDRIG hänt att de försökt få dem bannade från youtube. Politiskt är det nån vänstersnubbe typ ”Kleinhuber” som spammar Youtube med flaggningar som kräver nerstängning.

Beskåda hur verkligheten ser ut:

Alla ärliga kunder får betala mer för varorna. Varje småbarnsfamilj med två barn betalar 2,500 kronor och för hela Sverige kostar snatteriet 5,9 miljarder. Detta är till stor del beroende på bidragsturisterna och aylsnyltarna. Källa: Checkpoint

UncleBob

[Inlägg flyttat från den stora tråden om invandrarrelaterad brott 2009 // Mod]
Senast redigerad av Kaiser Chief 2009-07-09 kl. 00:44.
2009-07-09, 00:38
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Stora tråden om Zigenare (eller Romer för den politiskt korrekte)

Relativt ofta startas nya trådar om zigenare (eller romer) där någon vill berätta om sina möten med detta folkslag. Vi startar därför (på prov) en samlingstråd för frågor som rör zigenare (eller romer), där diverse mindre frågor, farhågor, glädjeämnen, erfarenheter eller artiklar kan diskuteras.

Meningslösa tramsinlägg eller ryggdunkningar är fortfarande inte tillåtna, och kan komma att bestraffas med tillsägelser.

//Mod
2009-07-09, 00:43
Medlem
TKD_1337s avatar
Kan väl börja med att säga att jag alltid varit misstänksam mot zigenare. Men på senaste tiden har jag börjat anse att många av dem faktiskt är helt OK.
2009-07-09, 00:59
Medlem
hahahah. "man kan säga att (V) är politikens zigenare". fick mig ett gott skratt.

förövrigt vore det intressant att veta vad du grundar uppgiften om att de kan stjäla för 4-5000 per dag på. inte för att beloppet är anmärkningsvärt i sig, om man vet vad man gör, men för att det ostyrkt är förtal och således brottsligt (man kan nästan säga att du isf utgör realisternas blattar).

Sen är det märkligt att övriga familjemedlemmar inte blir gripna, om de nu som du påstår, försökte frita kvinnan. Det i sig är ju ett värre brott än snatteriet.

Att hon skulle försökt fly och agerat våldsamt är förövrigt ostyrkt av bilderna. Varför är hon inte bojjad isf? Brukar inte våldsamma, flyktbenägna, personer bojjas? Nu ser det förvisso ut som att hon bojjas i samband med att hon sätts i bilen, men försökte hon då fly två gånger, eller menar du att hennes familj försökte frita henne från 2 polispatruller?

Propagandamässigt får din film 2 FB av 5 möjliga.
I övrigt 1 FB av 5 möjliga.
2009-07-09, 01:08
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
OT raderat. Tillsägelse utdelas till KRISTERLAG.

// Mod
2009-07-09, 01:14
Moderator
-Info-s avatar
Det här är mitt favoritklipp med zigenare. Alla fördomar om zigenarkvinnor och deras kjolar besannas. Här stjäl en zigenarkvinna 20 liter motorolja (2 st 10 litersdunkar) med hjälp av sin kjol:

http://aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=11681

Om detta inte hade fastnat på film så hade ni avfärdat detta som främlingsfientlig propaganda. Jag vet. Men nu finns det på film...
Senast redigerad av -Info- 2009-07-09 kl. 01:28.
2009-07-09, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det här är mitt favoritklipp med zigenare. Alla fördomar om zigenarkvinnor och deras kjolar besannas. Här stjäl en zigenarkvinna 20 liter motorolja (2 st 10 litersdunkar) med hjälp av sin kjol:

Om detta inte hade fastnat på film så hade ni avfärdat detta som främlingsfientlig propaganda. Jag vet. Men nu finns det på film...

Det är inte direkt första gången de använder sina 3-meterskjolar till att sno en massa. Kommer själv ihåg att de tog ett par ziggisar på konsum för snatteri, kärringfan hade 3 jävla oxfiléer under kjolen.

Vi var på en cup i gbg där vår sovplats blev länsad på värdesaker. De hade senare kommit fram till att det var ett lag från rumänien som hade varit framme och stulit grejor på hela anläggningen.

Säger bara fyfan
2009-07-09, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelBOB
Det har blivit ett jävla liv om att jag lagt ut en film på några snattande zigenare på Youtube Jag nämner inga namn men skräder inte orden.

Vad tycker ni är rätt och fel? Jag vill poängtera att zigissar snattar som korpar. Det framgår av klippet, Gå in på youtube och subscriba och lämna en liten kommentar

Inget bullshit. Här det sanningen som gäller. Passar den inte så kan man sluta läsa här.
Jag lägger min personliga åsikt om Zigenare åt sidan ett tag och undrar hur den här filmen visar att alla Zigenare stjäl ? Det enda den visar är högst att en av tre stjäl och 3 av 100 000 (eller hur faen många dom nu är) är ganska mycket för litet statistiskt urval för att bevisa nånting. Du får nog ha lite bättre på fötterna än så.
2009-07-09, 03:27
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-

O, jävlar att det ens är möjligt att kunna göra så. Affärerna borde skaffa sig en röntgenmaskin så att sådant inte händer igen.
2009-07-09, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
O, jävlar att det ens är möjligt att kunna göra så. Affärerna borde skaffa sig en röntgenmaskin så att sådant inte händer igen.

outsmarted av en zigenare, hur känns det?

det där med kjolarna skulle jag vara rätt skeptisk till som butiksägare (även jag har fördomar, tro det eller ej), å andra sidan har butikspersonal noll koll på folk i allmänhet som snor (och när någon anställd väl märker något framgår det så jävla tydligt så att dom ändå inte får fast någon) så kjolen är nog egentligen en nackdel för den som vill stjäla. eller ja, för den som inte vill rikta uppmärksamhet mot sig iaf.

ju mindre uppmärksamhet, desto mer kan du sno. simple as that.
2009-07-09, 06:07
Medlem
Leilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Kan väl börja med att säga att jag alltid varit misstänksam mot zigenare. Men på senaste tiden har jag börjat anse att många av dem faktiskt är helt OK.

Du har rätt inställning. Dom flesta romer är ok. Jag har haft lite med romer att göra och tycker att dom är som alla andra. Det finns bra romer och det finns dåliga romer. Det finns bra svenskar och det finns dåliga svenskar. Vissa romer snattar, men absolut inte alla. Vissa svenskar snattar, men absolut inte alla svenskar.
2009-07-09, 13:27
Medlem
tverskoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelBOB

Dessa personer i filmen är samhällgagare som satt i system att komma hit och utsätta det svenska samhället för "negativ berikning". Dessutom stal de en mobiltelefon från en kund vid ett annat tillfälle, De har utpekats via denna film. Benämningen ”kleptomaner” är helt korrekt!

Det kan vara så eftersom de har varit ett isolerad folk i europa som fick inte riktig vara med i samhälle och var tvungna att överleva genom att stjäla. Detta beteende pågick i flera hundra år och kan ha blivit inprogrammerad i romernas gener och nu utlöses i form av kleptomani.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in