2005-01-15, 21:50
Medlem
..när man pussas med dem..och blir avsugna av dem? Och hur viktigt är en mun för snyggheten hos en tjejs ansikte, enligt er killar?

Frågar eftersom jag själv lider av en väldigt liten mun med små läppar. Detta stör mig enormt mycket, då jag annars har allt annat precis som jag vill ha det.

Tänker antingen komma över mitt komplex, eller göra slag i saken och spruta in någon form av gift då.. Förresten, ingen som har erfarenhet av läppförstoring här?

/Johanna
Citera
2005-01-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohannaL
..när man pussas med dem..och blir avsugna av dem? Och hur viktigt är en mun för snyggheten hos en tjejs ansikte, enligt er killar?

Frågar eftersom jag själv lider av en väldigt liten mun med små läppar. Detta stör mig enormt mycket, då jag annars har allt annat precis som jag vill ha det.

Tänker antingen komma över mitt komplex, eller göra slag i saken och spruta in någon form av gift då.. Förresten, ingen som har erfarenhet av läppförstoring här?

/Johanna

Det är ju olika från person till person vissa passar i stora fylliga läppar andra är sötaree i små men funktionen är väl i princip den samma. Man kan inte få se lite bilder?
Citera
2005-01-15, 22:03
Medlem
Jag vill inte bli igenkänd. Ska fundera de med bilden, eventuellt att man kan sudda ut allt utom munnen då. En liten mun ser ganska naturligt ut på mig iofs, och de finns säkert de som ser snygga ut med liten mun, om än det kanske är svårare..

Men tycker du att det är skönare och trevligare att kyssas och bli avsugen av fylliga läppar då?

(Var kan man lägga upp bilder?)

/Johanna
Citera
2005-01-15, 22:04
Medlem
Ruskigbusss avatar
Du har väl andra drag som är attraktiva? Sätt fokus på de. Du kanske har vackra ögon, snyggt hår eller lång hals.

Att spruta in gift i läpparna låter som en ganska ... fel ... metod.
Och de som sprutar in fett - lär få upprepa proceduren då och då.
Citera
2005-01-15, 22:05
Medlem
daemons avatar
Citat:

/Johanna

Inte så viktigt, det är mest dom extrema förhållandena som är märkbara, dvs FÖR små eller FÖR stora, normala läppar funkar fint
Citera
2005-01-15, 22:09
Medlem
[/quote] Men tycker du att det är skönare och trevligare att kyssas och bli avsugen av fylliga läppar då?

(Var kan man lägga upp bilder?)

/Johanna[/quote]

Då jag lever i ofrivilligt celibat kan jag inte svara på denna fråga men jag skulle inte tro att har nån större betydelse. Nån som vet hur man laddar upp bilder?
Citera
2005-01-15, 22:09
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:

/Johanna

Dina läppar duger att kyssa eller avsugas av som alla andras, förhoppningsvis vill din kille ha med dem att göra för att de just sitter på dig och är dina, annars kan han dra tycker jag. Det finns inget vidrigare än med olika medel fyllda sneda läppar som med tiden kommer att totalhaverera.
Citera
2005-01-15, 22:10
Medlem
Min mun är pytteliten. Folk (alltid tjejer) kommenterar då och då min mun (utan att jag ber dem kommentera, eller för det på tal), "gud vad liten munnen du har, vad sött."

Ruskigbuss: Ja man borde väl göra som du säger, för jag har andra drag som jag är stolt över.. men det är ändå inte så lätt!

Nebutsduts: Jo visst, självklart. Tänker inte vara tillsammans med någon som är med mig för mina läppar, dock så kan det väl bara gynna ett förhållande om jag trivs med mitt utseende.
Citera
2005-01-15, 22:11
Medlem
Citat:
Min mun är pytteliten. Folk (alltid tjejer) kommenterar då och då min mun (utan att jag ber dem kommentera, eller för det på tal), "gud vad liten munnen du har, vad sött."

Ruskigbuss: Ja man borde väl göra som du säger, för jag har andra drag som jag är stolt över.. men det är ändå inte så lätt!

få se dom där bilderna nu du är säkert jättesöt
Citera
2005-01-15, 22:12
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:

Jag förstår att det inte är lätt - men tyvärr så gör folk, ofta unga - ofta tjejer - det misstaget att de fokuserar på sina svagheter i stället för sina styrkor.

Och om din mun är söt - då är väl det bra?

Tycker definitivt inte du behöver göra något åt det.
Den kille som har turen att bli kysst, för att inte tala om avsugen! - av dig - bryr sig nog inte om hur bred din mun är.
Citera
2005-01-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jag förstår att det inte är lätt - men tyvärr så gör folk, ofta unga - ofta tjejer - det misstaget att de fokuserar på sina svagheter i stället för sina styrkor.

Och om din mun är söt - då är väl det bra?

Tycker definitivt inte du behöver göra något åt det.
Den kille som har turen att bli kysst, för att inte tala om avsugen! - av dig - bryr sig nog inte om hur bred din mun är.

exakt! och hur går det med dom där bilderna? Kan lägga till i bifogade filer
Citera
2005-01-15, 22:16
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Det finns ju olika lip-plumpers som du kan testa om du vill.
De verkar på några minuter, och gör läpparna svullnare och rödare med hjälp av ämnen som retar läppvävnaden.
Resultatet varierar beroende på hur känslig man är.
(Antar att det är någonting man inte bör prova om man är känslig mot vissa kosmetiska ämnen.)
Då slipper du riskfyllda operationer, nackdelen är väl bara att effekten inte håller i sig i mer än nån halvtimme per applicering.

Annars så finns det en del läppbalsam och läppkrämer som påverkar collagenproduktionen i läpparna,
och på sikt gör dem fylligare och slätare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in