2009-05-06, 13:07
Bannlyst
Efterlyser ett ställe med lite mer blandad musik än bara House då, gärna mer RnB/dansvänlig musik.

Polaren fyller 21 i helgen så ska väl ge oss ut på en sväng i stan, dock är han inte allt för mycket för varken Stureplan/Söder så jag vet i helvete inte vart vi ska ta vägen.

Som sagt, enda kravet (utöver att det inte är någon 21+ gräns) är väl att man ska kunna dansa på fler sätt än att bara veva med armen i luften.

Mvh, Outtry.
Citera
2009-05-10, 17:41
Medlem
ari4presidents avatar
Hells Kitchen är antagligen ett bra alternativ för er. De spelar bra Hip Hop musik och sköna RnB. Om ni tröttnar på denna genre kan man bara gå upp en trappa till Sturecompagniet, där de spelar House. Värt att notera är Hells ligger vid Stureplan, men stämningen där inne är mer gedigen än på till exempel Laroy.

Annars spelar de rätt slapp musik på Spy Bar som ligger 100 meter vidare. Där har de till exempel en RnB-bar.
Citera
2009-05-15, 00:36
Medlem
Att rekommendera är "Village" på Norrmalmstorg. Ett mellanting av söder och stureplan, men med det sagt ingen självklarhet att komma in. Då klubben är måttligt populär, så se till att vara där i tid eller stå på listan.

Klientelen är i min mening än av dom bättre, dvs inga drägg eller så mkt armvev för den delen.

(Nu såg jag att jag var lite sent ut att besvara, men nu vet du till nästa gång.
Och framförallt, grym Rnb!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in