2009-03-27, 15:08
Medlem
kristibruds avatar
I så fall berätta gärna hur du gick till väga (både tjejer o killar - eller par). Träffades ni på ett hotell eller hemma osv. Trekanter är jag nyfiken på .... med mera!
Citera
2009-03-27, 15:17
Medlem
slugs-Ps avatar
Oftast så har man en ganska lång konversation via mail,sms,msn,tele innan man träffas irl.
Man lär känna varandra ganska bra på det viset så det brukar inte finnas så stor anledning till hotell utan det blir oftast hemma hos nån.

Men är du tjej å vill ha en kille så kan du få hem vem som på sajten i stort sett på 5min
Tar lite längre tid för killar oftast eller par.
Citera
2009-03-27, 15:36
Medlem
Gammgubbens avatar
Jag har lyckats!
Det gäller bara att visa vilken smart, charmig och trevlig kille man är. Gå varligt fram, inte öppna med "ska vi knulla?" Man måste vara lyhörd, lirka, låta tjejen spela fram lite kort. Trots att man är på en sexsajt så är det vanligt folkvett som gäller. Humor kommer man långt med. Men överdriv inte; bli inte en pajas.

Iaf, hon kom hem till mig. Det bästa sexet jag haft på år och dag! Har setts ett par ggr till. Kan rent av bli en repris i kväll!
Citera
2009-03-27, 15:59
Medlem
Snusets avatar
Ge fan i det! Jag hade en sexdejt från KK och det slutade med att vi gifte oss. Ingen bra idé alltså.
Citera
2009-03-27, 16:14
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ge fan i det! Jag hade en sexdejt från KK och det slutade med att vi gifte oss. Ingen bra idé alltså.

Ha ha, Ja fy fan, vilket öde ! (det roligaste jag läs idag)
Citera
2009-03-27, 16:48
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
Du kan kanske ägna dig åt nåt annat än förstöra min tråd din patetiska, misslyckade abort. Jag vill ha seriösa inlägg från er som faktiskt har testat detta, mer action alltså...
Citera
2009-03-27, 20:18
Medlem
lyckades med en träff som var våran första gångs upplevelse med ett annat par.. va lite halvnervöst men flickorna försvann in i sovrummet en stund själva innan vi killar följde efter.. kanske ingen himlaomgång men hade man lyckats få till några träffar till så.. Vi körde via bc..och det funkar även om det finns många nötter...
Citera
2009-03-27, 20:28
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wicked9977
lyckades med en träff som var våran första gångs upplevelse med ett annat par.. va lite halvnervöst men flickorna försvann in i sovrummet en stund själva innan vi killar följde efter.. kanske ingen himlaomgång men hade man lyckats få till några träffar till så.. Vi körde via bc..och det funkar även om det finns många nötter...
Har ni haft trekant med en tjej och två killar? Det är väl det jag är mest nyfis på... att ha två som tävlar om att vara mest på...
Citera
2009-03-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Har ni haft trekant med en tjej och två killar? Det är väl det jag är mest nyfis på... att ha två som tävlar om att vara mest på...

*S* Näe även om vi letar mellan varven..fruns önskan Vi har dock haft en vännina nervevad mellan lakanen några gånger och ur min synpunt vill jag inte påstå att det var nån jakt om vem som skulle vara mest på utan..*S* dom delade "broderligt" =)

men med en kille skulle man inte tävla med varandra..hoppas ja inte iallafall utan då är det ju att ge frun mest njutning..=)
Citera
2009-03-27, 23:13
Medlem
jokers avatar
Har dejtat två tjejer från bodycontact. Hade nog kunnat få ligga med båda, men jag var inte intresserad av dem när vi väl sågs. Jag kan inte ligga med vem som helst.

På porrigt.se träffade jag däremot en tjej som blev min KK ett tag och nu är en mycket god VK (vanlig kompis).

Just nu fiskar jag i andra vatten, återkommer eventuellt med resultat
Citera
2009-03-28, 10:10
Medlem
Snusets avatar
Citat:
Du kan kanske ägna dig åt nåt annat än förstöra min tråd din patetiska, misslyckade abort. Jag vill ha seriösa inlägg från er som faktiskt har testat detta, mer action alltså...

Så jag ljuger?!? Finns ingen anledning att vara dum. Skulle precis återkomma med ett par tips men jag tror jag behåller de för mig själv istället nu.

Ok, du får ett litet tips iallafall, fast du är dum. Ovanstående attityd som du ger prov på är ett säkert kort. Dumhet kan vara väldigt charmigt.
Citera
2009-03-28, 11:26
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
Så jag ljuger?!? Finns ingen anledning att vara dum. Skulle precis återkomma med ett par tips men jag tror jag behåller de för mig själv istället nu.

Ok, du får ett litet tips iallafall, fast du är dum. Ovanstående attityd som du ger prov på är ett säkert kort. Dumhet kan vara väldigt charmigt.

hehe jag tänkte precis samma som du, han har inte en chans
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in