2009-03-03, 14:52
Medlem
Hallå.
Vilka kändisar bor i helsingborg? Finns det något ställe i Helsingborg som dessa personer hänger på om kvällar/helgerna?
..Då menar jag inte enbart schlagersångerskor och B-skådisar utan även kända affärsmän osv.
Citera
2009-03-03, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spicy_
Hallå.
Vilka kändisar bor i helsingborg? Finns det något ställe i Helsingborg som dessa personer hänger på om kvällar/helgerna?
..Då menar jag inte enbart schlagersångerskor och B-skådisar utan även kända affärsmän osv.

Finns det någon större kändis i Helsingborg än Henke Larsson?
Han hänger väldigt mycket runt fotbollsarenan Olympia vissa helger.
Citera
2009-03-03, 15:16
Medlem
padrons avatar
Carl Bennet, "socialdemokratisk finansman" är från helsingborgstrakten. Osäker på exakt var han bor dock.

Annars vete fan. Hells Angels? Bandidos?
Citera
2009-03-03, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spicy_
Hallå.

Ok, du menar sådana som kan betala bra för sig???? Eller dig
Citera
2009-03-03, 15:20
Medlem
CumBodjas avatar
Om vi nu bortser från det faktum att Klevis aldrig har varit i Helsingborg, än mindre sett en kändis, så finns det gott om kändisar där.

Lasse Långöra, eller Lars Nilsson som han eg. heter. Blev rik på fastighetsaffärer.
Kan ses i Norra Hamnen på somrarna i sin "lilla Flipper". Den är enorm.
Citera
2009-03-03, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Finns det någon större kändis i Helsingborg än Henke Larsson?
Han hänger väldigt mycket runt fotbollsarenan Olympia vissa helger.

en fågel viskade att han har setts komma ut från diverse gymnastikhallar, med son och nån form av sporthjälpmedel
Citera
2009-03-03, 15:28
Medlem
Mazeppas avatar
* Eva Rydberg
* Maja Gullstrand
* Henke Larsson
* Andreas Lilja (har sommarhus där)
Citera
2009-03-03, 15:35
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
Om vi nu bortser från det faktum att Klevis aldrig har varit i Helsingborg, än mindre sett en kändis, så finns det gott om kändisar där.

Lasse Långöra, eller Lars Nilsson som han eg. heter. Blev rik på fastighetsaffärer.
Kan ses i Norra Hamnen på somrarna i sin "lilla Flipper". Den är enorm.
Den där Estländaren Juha som har(hade?) en massa växthus i Estland är ju mångmiljonär...
Citera
2009-03-03, 16:04
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Den där Estländaren Juha som har(hade?) en massa växthus i Estland är ju mångmiljonär...

Glöm inte "Burk-pantar Leffe", han är också miljonär nu efter att han sålde hela sin "rörelse" till Juggemaffian.
Citera
2009-03-03, 16:07
Medlem
ModeKungens avatar
Lite offtopic men..

..träffade Prins Carl Philip ute på mingelstället Hellsing för nån vecka sedan. Han bor ju Malmö numera (tror jag) så man kanske får se mer av honom framöver. Även Henke Larsson var på plats den kvällen
Citera
2009-03-03, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Carl Bennet, "socialdemokratisk finansman" är från helsingborgstrakten. Osäker på exakt var han bor dock.

Carl Bennet är iaf skriven i en villa utanför GBG
Citera
2009-03-03, 16:34
Avslutad
Mat-Tina såg jag på söder :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto