Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Du har fel. Inte svårare än så. Personangrepp från båda sidor plockas bort. Du får inte frikort för förolämpningar bara för att någon annan började. Du bör vara vettig nog att inse att det är bättre att strunta i att svara på påhoppen och bara lägga en RP istället. Nu har det uppenbarligen hänt att du inte lyckats lägga band på dig själv och då blev konsekvenserna helt korrekt att du också fått en tillsägelse. Det krävs ingen som helst koll på vare sig en tråd eller ett ämne för att identifiera vad som är personangrepp och vad som är ett inlägg som för diskussionen framåt.
Och då måste jag bara flika in en alternativ beskrivning av moderatorerna (i synnerhet konspirationsforumet då det är där jag är mest aktiv): Ni gör ett fantastiskt bra jobb, och det finns användare där ute som tycker det och respekterar er och är tacksamma för det jobb ni lägger ner oavlönat. Detta gäller både de som är moderatorer nu och de som varit där innan. Jag är fylld av beundran för att ni kan hålla er så neutrala och hålla isär er moderatorsroll och er debattörroll så bra. Folk från bägge sidor får smällar på fingrarna när det är befogat, ni är förhållandevis snabba på att ge feedback och åtgärda när man gjort en RP. Kort sagt, hatten av.
Jag tänkte att det lätt bara blir gnäll och klagomål (som TS i den här tråden exempelvis) så det kan vara roligt att få höra lite beröm också. Jag tror inte jag är ensam om den här åsikten, och jag uppmanar alla andra användare som är nöjd med moderatorernas arbete att ge dem en klapp på axeln någon gång då och då också.