2008-12-20, 16:28
Medlem
Finsnigels avatar
Hejsan jag såg att moderatorn cst låste tråden nattsnack nyligen för att det var en typisk laidback tråd. Men dom som inte ennu har tillgång till laidback då?
Dom kanske vill ha en sån tråd, eller blir det till att "Den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge" ?
2008-12-20, 16:29
Medlem
Shalashaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsnigel
Dom kanske vill ha en sån tråd, eller blir det till att "Den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge"?
Ja det är precis det det blir.
2008-12-20, 16:30
Medlem
micaeles avatar
Bara att vänta.
2008-12-20, 16:31
Moderator
Humbugs avatar
Om man skulle tillåta Laidbacktrådar utanför Laidback för folk som inte har tillgång till Laidback försvinner väl lite av syftet med intagningskravet i Laidback?

Avdelningen finns till dels för sådana lite avslappnade diskussioner och detta ska nog ses som en förmån för de som diskuterar på forumet så du får nog vänta till det gått 6 månader och 100 inlägg.
2008-12-20, 16:37
Medlem
Finsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Om man skulle tillåta Laidbacktrådar utanför Laidback för folk som inte har tillgång till Laidback försvinner väl lite av syftet med intagningskravet i Laidback?

Avdelningen finns till dels för sådana lite avslappnade diskussioner och detta ska nog ses som en förmån för de som diskuterar på forumet så du får nog vänta till det gått 6 månader och 100 inlägg.

Okej tack för svar
Då väntar jag som ett barn dagen innan julafton .
2008-12-22, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finsnigel
Okej tack för svar
Då väntar jag som ett barn dagen innan julafton .

All vår väntan blifver svår(ville bara krama om).
2008-12-22, 10:51
Medlem
El Zorros avatar
Och med det så låser vi denna.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här