2008-11-26, 15:18
Medlem
Var på reklamfilmsinspelning med bland annat Anna Kournikova för 3 veckor sedan. Samtalade lite med henne och hon var mycket trevligare än jag trodde, dessutom sötare IRL än på bild/film.
Citera
2008-12-11, 23:05
Medlem
Jag såg Lars Leijonborg på Game Stop vid Centralen i Stockholm. Blev helt till mig av någon anledning. Söt var han i alla fall, tror han stod och väntade på att få köpa ett spel (vilket känns rätt logiskt ). När där inte var något personal som kom och hjälpte honom pratade han i mobilen istället.

Såg äcklet Blondinbella på Odenplan också.

Sen någon jag faktiskt träffat och pratat med är Jared Leto och hans bror Shannon. De spelade i Köpenhamn -06, och jag och min förra pojkvän lyckades träffa på dem efteråt. Hur som helst så nämner jag detta för att Jared alltid målas ut som värsta svinet, men han var hur trevlig som helst. Lika snygg i verkligheten, men verkade vara riktigt blyg. Sa inte så mycket och verkade inte trivas så bra med uppmärksamheten. Han raggade definitivt inte på någon (brukar man ju höra om honom), han rörde inte ens folk när han tog bilder med dem (fastän det bara var brudar där, minus min karl då). Sjukt trevlig kille i alla fall, väldigt trevlig mot fansen och ställde upp på massa bilder. Hans bror var lite mindre pratglad, stod för sig själv och så men han fattade väl att de flesta var där för Jared... Jättetrevlig också i alla fall, och blev impad av att jag och karlen gjorde en cover på en av deras låtar.
Citera
2008-12-12, 12:01
Medlem
Patsy Stones avatar
När jag jobbade på en tobaksaffär i min ungdom tittade Tommy Körberg in och frågade om kvällstidningarna hade kommit ännu. Nej sade jag. Nähä sade han och gick igen.

Jarl Kulle kom även in och handlade diverse jox av mig vilket är tufft för han var ju ascool.

Annars har jag ätit middag med Carola, sprutat vatten med vattenpistol på han den dryge sångaren i Spock, fått julkort från en före detta medlem av Dead can Dance, gått i skola med Malena Ernman (operasångerska och kommande joker i melodifestivalen) och även en i militärligan.
Jag har suttit fast på ett försenat plan till London några rader bakom Peter Jöback och jag såg han fysikern i Boston Tea Party på Lassa (Norrlands universitetssjukhus) förra veckan.
Jag har Sverker Olofssons autograf och jag har handlat en BH av Lili och Susie när de hade en affär på 90-talet någon gång.
Min man kanske såg Kelly Osbourne i en limosine när vi var i London men jag missade det för jag hade fullt upp med att svära över jävla idioter som kör på fel sida av vägen.
Jag gick på högstadiet samtidigt som nån hockeyspelare som heter Johan Hedberg och och jag har haft några andra avdankade hockeyspelare som gympalärarvikarier, Dan Söderström och Christer Abrahamsson hette de. Sedan har jag haft Stefan Mählkvist som lärare i Litteratur i Uppsala.
Nu kommer jag inte på nån mer.
Citera
2008-12-15, 17:56
Medlem
asans avatar
Stefan Sauk

Såg Stefan Sauk på Systemet här hemma i byn i lördags!
Citera
2008-12-15, 21:06
Medlem
Jan Guillou, han stirrade rätt bra.
Helena af Sandeberg såg jag i tunnelbanan.
Johan Ulveson kom in i affären där jag för tillfället jobbade.
Peter Siepen såg jag i Visby. Han snackade med någon mörk man och såg glad ut.
Citera
2008-12-15, 21:19
Medlem
Lakemasns avatar
Roger Moore när han var i gbg, Springsteen när han var i gbg. Typ hela skådisstaben från såpan vita lögner, käka hamburgare på bordet bredvid babsan i nordstan en gång, Fares Fares och Torkel Pettersson. Hela svenska handbollslandslaget. Claes Malmberg, Lasse Brandeby, massa fler. Att ha sett mer eller mindre kända människor irl någonstans gör väl de flesta någorlunda ofta så länge de inte bor på landet och rör sig på stan egentligen?
Citera
2008-12-15, 21:41
Bannlyst
Har sett alla svenska kändisar förutom Leif Loket Olsson.

Plus så har jag blivit påpissad av en viss tysk målvakt (FD) i bayern München på P1(einz)
Citera
2008-12-15, 21:58
Medlem
77.s avatar
Fan har mest bara traffat trakiga kandisar...

Sett:
DiLeva
Kim Sulocki
Leila K
Lemmy (Motörhead)
Timbuktu
Christian Waltz
Peter Jihde

Pratat med:
Markoolio
Amit Paul (A-teens)
J-O Waldner (Bord-tennis legend)
Han som spelade Björne ... (Jörgen Lantz?)
Tuva Novotny
Paolo Roberto
Sofie Zelmani
Johnny (fran Johnny och Mattias inredningsprogram pa Kanal 5)

Festat med:
Derrick Green (sepultura)
(H)Elita Löfblad

Tja, som sagt, mest skit-kandisar.
Lemmy och Derrick Green ar val de enda "riktiga" kandisarna i sammanhanget. Derrick bjod jag pa ett antal ol och han var ratt trevlig.. Hans polare daremot, riktiga svin
Citera
2008-12-17, 22:08
Medlem
bor långt ute i skogen så här träffar man minsann inte några kändisar. Eller jo, Jag stod framför Ulla Skoog i kassakön i våran lokala lanthandel. Hon skulle tydligen på någon show i och fick för sig att kika in i våran lanthandel- mitt ute i skogen. Hon såg rätt risig ut faktiskt, långt grått hår, kort och så läste hon aftonbladet utan att köpa den !. skandal.
Men man kände lätt igen henne på rösten..

På håll har jag sett:
Rolf Lassgård,
Ingvar Oldsberg
Christer Björkman (haha)
Filmgänget från filmen Offside ( då de spelade in några scener här i min by)
sen några brittiska skådespelare som var med i någon serie som gick på ettan för några år sedan. De var här på midsommar, ihop med Ingvar Oldsberg. skumt.
Citera
2008-12-17, 23:16
Medlem
Moonwalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 77.
Fan har mest bara traffat trakiga kandisar...

(...)

Festat med:
(...)
(H)Elita Löfblad

Tja, som sagt, mest skit-kandisar.

Är du inte riktigt vaken så här sent på kvällen, karl? Har man festat med Elita tarvar det detaljer...
Citera
2008-12-17, 23:59
Medlem
Ikväll köpte jag take away från ett Thaiställe där Jan Waldekranz (säkert mest känd som Nalle i Sällskapsresan 2) satt och dinerade.

Tänkte först gå fram och säga "hej kollega", men jag kom på att han säkert har hört just den kommentaren ett par gånger för mycket.

http://img118.imageshack.us/my.php?image=nallepz8.jpg
Citera
2008-12-18, 00:19
Medlem
77.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonwalk
Är du inte riktigt vaken så här sent på kvällen, karl? Har man festat med Elita tarvar det detaljer...

Well ok, detta var pa det glada 90-talet da Elita fortfarande kalaldes Helita samt var svart/brunharig med overdrivet smink, illroda lappar och lader och lack outfits, samt att det var pre-silicone sa dar fanns det inte mycket att hanga i granen.
Hon var tillsammans med en davarande polare, sa hon foljde med pa ett antal fester vi hade under aren.
Vad jag kommer ihag var hon ratt osaker och sokte uppmarksamhet genom vissa kvinnliga "knep", dvs sagda smink, kladsel och "ar mina tuttar for sma?" hintar har och var. Vissa attitydproblem fanns ocksa, antagligen pga daligt sjalvfortroende.
Sista gangen jag sag henne och min polare, tjafsade dom och hon gav honom en rungande orfil, och vad jag vet gjorde dom i princip slut dar och da.
Enligt polarens uppgifter var det pa grund av att han under langvarigt tjat och gnat resolut vagrade kopa silikontuttar at henne. Huruvida det ar sant eller inte kan jag inte uttala mig om, its only hearsay^^

Hade det varit "dagens" Elita det handlade om hade det nog varit mer intressant att lasa detaljerna, sorry Moonwalk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in