Citat:
Ursprungligen postat av Moonwalk
Är du inte riktigt vaken så här sent på kvällen, karl? Har man festat med Elita tarvar det detaljer...
Well ok, detta var pa det glada 90-talet da Elita fortfarande kalaldes Helita samt var svart/brunharig med overdrivet smink, illroda lappar och lader och lack outfits, samt att det var pre-silicone sa dar fanns det inte mycket att hanga i granen.
Hon var tillsammans med en davarande polare, sa hon foljde med pa ett antal fester vi hade under aren.
Vad jag kommer ihag var hon ratt osaker och sokte uppmarksamhet genom vissa kvinnliga "knep", dvs sagda smink, kladsel och "ar mina tuttar for sma?" hintar har och var. Vissa attitydproblem fanns ocksa, antagligen pga daligt sjalvfortroende.
Sista gangen jag sag henne och min polare, tjafsade dom och hon gav honom en rungande orfil, och vad jag vet gjorde dom i princip slut dar och da.
Enligt polarens uppgifter var det pa grund av att han under langvarigt tjat och gnat resolut vagrade kopa silikontuttar at henne. Huruvida det ar sant eller inte kan jag inte uttala mig om, its only hearsay^^
Hade det varit "dagens" Elita det handlade om hade det nog varit mer intressant att lasa detaljerna, sorry Moonwalk!